گزارش نشان می دهد انتخابات محلی مقامات ایمیل می تواند در معرض خطر برای تلاش های فیشینگ

بسیاری از مقامات انتخاباتی در سراسر آمریکا در حال استفاده از سیستم های ایمیل است که می تواند آنها را بیشتر مست

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

بسیاری از مقامات انتخاباتی در سراسر آمریکا در حال استفاده از سیستم های ایمیل است که می تواند آنها را بیشتر مستعد ابتلا به تلاش های فیشینگ با توجه به یک گزارش جدید در وال استریت ژورنال. منطقه 1 امنیت موجود کمتر از 20 درصد از 10,000 دولت و انتخابات محلی دولت تا به حال پیشرفته ضد فیشینگ کنترل در محل و در حدود 666 از انتخابات بودند با تکیه بر شخصی آدرس ایمیل برای انتخابات-امور مرتبط.

حوزه های قضایی در کشورهای مختلف با استفاده از نسخه رایگان نرم افزار Exim که روسیه به GRU سرویس اطلاعاتی را هدف قرار داده بود به صورت آنلاین شروع حملات در سال 2019 با توجه به مجله. کارشناسان امنیتی گفت: مجله بعید بود که ضعیف امنیت ایمیل که منجر به رای نرم اما از آنجا که سیستم های ایمیل نیست متصل به سیستم است که شمارش آرا.

اما آن را به نگرانی که انتخابات محلی مقامات ممکن است underprepared برای امکان رسوخ به سیستم های ایمیل. GRU شد متهم به سرقت و نشت از ایمیل های هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در سال 2016 و 2018 GRU تا به حال ثبت نام دامنه وب سایت که به نظر می رسد به کلاه برداری دولت آدرس وب سایت ظاهرا برای فیشینگ اهداف است. مایکروسافت کشف و ضبط دامنه های قبل از مقامات بر این باورند هر گونه آسیب انجام شد.

و در حال حاضر این سال هکرها خارجی هدف قرار داده اند حساب های ایمیل شخصی از کارکنان مشغول به کار در مبارزات presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. دولت مورد حمایت هکرها از چین سعی در هدف قرار دادن کارکنان' ایمیل در بایدن مبارزات انتخاباتی در حالی که ایران هکرها را هدف تهمت کمپین کارکنان را ایمیل. گوگل که گزارش تلاش گفت: در ماه گذشته آن را ندیده بود شواهدی وجود دارد که این حملات موفق بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن