حلقه ای از نور: 42 کیلومتر جاده حلقه بیرونی می درخشد دوباره

میسور/Mysuru: صدها شب مسافران در طول جاده حلقه بیرونی – 42-کیلومتر طولانی carriageway — هم اکنون می توانید بلن

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: صدها شب مسافران در طول جاده حلقه بیرونی – 42-کیلومتر طولانی carriageway — هم اکنون می توانید بلند آه امداد به عنوان چراغ در امتداد جاده روشن شده اند پس از یک فاصله طولانی.

جاده تا به حال به تاریکی فرو خطر انداختن امنیت مردم با استفاده از بزرگراه و ساکنان از پوسته فراتر از جاده ها است. چراغ روشن شد در آخرین Dasara پس از مداخله سپس Mysuru منطقه وزیر V. Somanna که در زمان این موضوع را به وزیر B. S. Yediyurappa. اما تنها چند روز پس از Dasara چراغ شد خاموش به عنوان صورتحساب برق پرداخت نشده است.

در حال حاضر چراغ ها دوباره پس از مداخله توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj و Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar. در جلسه برگزار شده با Mysuru توسعه شهری سازمان در مارس 7, موضوع مورد بحث قرار گرفت و وزیران گفته شد که یک لایحه از Rs. 1.5 کرور به Chamundeshwari برق شرکت (ساندرلند) بود و در انتظار.

وزیر گفته شد که دو دلیل وجود دارد برای حلقه راه رفتن در تاریکی است. مسئله اول عدم پرداخت قبض برق به ساندرلند توسط MUDA. دوم بود که ابهام را به عنوان به که باید حفظ کار و پرداخت هزینه برای چراغ – MCC MUDA یا ملی بزرگراه اقتدار هند (NHAI) به عنوان شش خط جاده حلقه بیرونی در حال حاضر شده است دست به NHAI توسط MUDA. با شفافیت در این موضوع و عبور از باک عمل مشکل ادامه داد: وزیران گفته شد.

شنیدن این مقامات وزیر Basavaraj خواسته MUDA و MCC برای به اشتراک گذاشتن مسئولیت حفظ و نگهداری چراغ و پرداخت صورتحساب.

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز MUDA دستیار مهندس اجرایی (Electricals), Raghavendra گفت که وزیر به حال کارگردانی MUDA به پا در حال حاضر برجسته لایحه تومان. 1.5 کرور.

تا دولت با یک تصمیم است که باید در این MCC و MUDA باید برای حفظ چراغ. همچنین نگه داشتن در ذهن که NHAI ندارد بودجه مقررات برای حفظ چراغ تصمیم گرفته شده توسط دولت پس از به دنبال در این سیستم چگونه است و به دنبال آن در کشورهای دیگر.

"تا آن زمان MCC و MUDA باید برای به اشتراک گذاشتن مسئولیت است. هر دو MUDA و MCC تحت توسعه شهری وزارت و دولت به یک تماس" Raghavendra گفت.

42-کیلومتر طولانی carriageway است 2,135 قطب الکتریکی و هر قطب دارای دو فلز-هالید لامپ. این به این معنی MUDA و MCC باید به پا صورتحساب و حفظ بیش از 4,270 لامپ. در مجموع ماهانه هزینه می آید تا تومان. 18 لاخ. بیش از 1,136 برق قطب از کل 2,135 تحت MUDA در حالی که بقیه تحت صلاحیت این دادگاه ها از MCC و Zilla Panchayat.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن