سامسونگ وعده های جدید تلفن همراه و تلویزیون محصولات مجازی سپتامبر رویداد

سامسونگ میزبان یک "مجازی همهجانبه تجربه" در سپتامبر 2nd, زیر تصمیم خود را به نمایشگاه در اروپا عمده IFA نشان م

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

سامسونگ میزبان یک "مجازی همهجانبه تجربه" در سپتامبر 2nd, زیر تصمیم خود را به نمایشگاه در اروپا عمده IFA نشان می دهد فناوری این سال است. 45 دقیقه ای رویداد که سامسونگ خواستار زندگی "توقف" را شامل جدید, تلفن همراه, تلویزیون و لوازم خانگی راه اندازی محصول و همچنین پوشیدنی صوتی و اطلاعیه ها.

اگر چه این یکی از بزرگتر غرفه داران در نمایشگاه IFA هر سال سامسونگ تمایل به ذخیره آن کوچکتر اطلاعیه ها نشان می دهد به جای رونمایی اصلی هر گوشی های هوشمند جدید یا wearables. سال گذشته به عنوان مثال بزرگترین آن اطلاعیه خود شد, جدید Exynos 980 پردازنده که شامل یک مجتمع 5G مودم خود را دوباره طراحی Galaxy بریزید و میانی کهکشان A90 5G گوشی های هوشمند. با توجه به این رویداد خواهد آمد کمتر از یک ماه پس از آن اوت بستهای رویداد مشابه تخته سنگ از اطلاعیه ها به نظر می رسد به احتمال زیاد.

نمایشگاه IFA در همین حال اعلام کرد در ماه مه که در نظر دارد به جلو بروید با یک فرد رویداد این سال در ماه سپتامبر 3-5. اما به دلیل جاری COVID-19 گیر دهندگان می گویند که این رویداد خواهد بود فقط دعوت و بسته به عموم مردم خواهد بود به چهار تقسیم کوچکتر حوادث با محدود حضور و غیاب و عمومی بهداشت اقدامات در جای خود به امتحان کنید و متوقف کردن گسترش ویروس. دیجیتال حوادث برگزار خواهد شد علاوه بر آن فیزیکی keynotes.

سامسونگ در زندگی غیر قابل توقف رویداد برگزار خواهد شد در ماه سپتامبر 2nd در 9 BST خواهد شد و باز به رسانه های خرده فروشی و صنعت شرکت کنندگان. CNET گزارش داد که این رویداد خواهد بود ساخته شده باز برای همه پس از آن نتیجه گیری در سامسونگ سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن