سامسونگ Galaxy S20 Plus است در فروش برای زیر $1000 در آمازون

اگر شما در بازار برای یک گوشی هوشمند جدید و ترجیح می دهند آندروید بیش از اپل نگاه نکنید; شما می توانید خرید سا

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

اگر شما در بازار برای یک گوشی هوشمند جدید و ترجیح می دهند آندروید بیش از اپل نگاه نکنید; شما می توانید خرید سامسونگ Galaxy S20 Plus برای $950 امروز دوباره در آمازون; 50 دلار کمتر از آن کوچکتر-صفحه نمایش برادر S20 5G.

کهکشان S20 Plus 5G معمولا قیمت برای $1,200 و شامل 120 هرتز صفحه نمایش نرخ تجدید علاوه 5G شبکه پشتیبانی می کند. همکار من دیتر Bohn اشاره کرد در دو بررسی که با وجود 5G نه توجیه بخشی از گوشی قیمت خرده فروشی او را ستوده و گوشی را صفحه نمایش بزرگ در حالی که همچنین با اشاره به مورد علاقه خود را ویژگی صفحه نمایش در هر دو دستگاه.

مایکروسافت سطح لپ تاپ 3 دیده می شود تخفیف برای چند روز. شما می توانید خرید در یک قیمت با تخفیف در آمازون بهترین خرید و یا فروشگاه مایکروسافت با هر خرده فروش های مختلف انواع رنگ موجود در انبار. تخفیف شروع می شود در $800 که nabs شما یک مدل پایه شامل 8GB RAM, 128 SSD و پردازنده اینتل چهار هسته ای 10 Gen Core i5-1035G7 با جنس زنبق و سوسن به همراه گرافیک.

ماه گذشته سونی محبوب نویز واقعی بی سیم earbuds WF-1000XM3 بودند زیر $200 و آنها پشت در فروش با همان قیمت در آمازون در علاوه بر این به بهترین خرید. در حالی که در پایین ترین قیمت ما آنها را دیده, a $178 برچسب قیمت یک سرقت برای این earbuds که شامل نه تنها طولانی شش ساعت عمر باتری اما همچنین لغو سر و صدا.

البته از earbuds برای همه نیست. اگر WF-1000XM3 بیش از حد کوچک برای علاقه داشتن به خود را به Beats Solo Pro wireless سر و صدا لغو هدفون در گوش نیز در فروش در آمازون امروز برای تنها $230. در بررسی خود من همکار کریس ولش ستایش هدفون برای داشتن مقاومت بهتر به عرق مصرف ساخت این یک جفت هدفون خوب برای پوشیدن در حالی که رفتن را در رفتن و یا هدف قرار دادن ،

بوز SoundLink رنگ بلندگوی بلوتوث دوم در فروش برای $99 در آمازون. بلندگوهای قابل حمل هستند در تابستان ضروری است که آیا شما نیاز به چیزی برای پخش آهنگ در حالی که شما در حال نشستن در کنار استخر و یا به دنبال برخی از موسیقی را به بازی در حالی که شما از کوره خارج است.

ما چند ماه تا زمانی که برخی از بیشتر فیلمهای بازی در حال راه اندازی. تا آن زمان اگر شما یک PC gamer به دنبال برای برخی از بازی های جدید برای اضافه کردن به کتابخانه خود را و ممکن است از دست رفته بخار تابستان فروش, حماسه, بازی, فروشگاه خود را در تابستان به فروش رفتن در حال حاضر با 75 درصد صرفه جویی تا August 6th.

شما می توانید صرفه جویی در عناوین متعدد موجود در بازی حماسی نمای دیجیتال. نکات برجسته از فروش از جمله برخی از بهترین بازی های 2019 مانند کنترل توسط Remedy Entertainment, indie در, عزیزم , دیسکو, بهشت, و, محبوب, sci-fi RPG بیرونی جهانکه 30 دلار در هر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن