سامسونگ قابل حمل T5 USB-C SSD ارزان تر از همیشه امروز

سامسونگ T5 USB-C درایو حالت جامد یکی از جمع و جور ترین دیسک های قابل حمل است که شما می توانید خرید و آن را حتی

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

سامسونگ T5 USB-C درایو حالت جامد یکی از جمع و جور ترین دیسک های قابل حمل است که شما می توانید خرید و آن را حتی بیشتر مقرون به صرفه تر از معمول امروز است. این 500GB مدل معمولا در اطراف هزینه $100, اما, امروز, شما می توانید آن را 80 دلار در آمازون و Best Buy. این 1TB مدل است که به طور معمول هزینه $200 به $150 در بهترین خرید. T5 شامل USB-C به USB-C کابل به عنوان به خوبی به عنوان یک USB-C به نوع USB-کابل.

این مدل با بهره گیری از یک درایو SATA درون محفظه آن است که در حالی که نمی کند و آن را سریع ترین SSD فن آوری است. اگر سریع تر سرعت انتقال پارامونت به شما یک NVMe PCIe برای رانندگی خواهد بود یک گزینه بهتر است. اما با توجه به کاهش هزینه در اینجا من فکر می کنم آن را یک ارزش بزرگ برای اکثر مردم است. T5 را دسته کوچک موسیقی جاز از عملکرد خوب و به خوبی طراحی شده و محوطه آن را سخت به ضرب و شتم برای قیمت. ما باید بیشتر تست و مقایسه در اینجا اگر شما می خواهید برای پرش به پایین این سوراخ خرگوش مقایسه portable Ssd ها که پلاگین از طریق USB-C.

مایکروسافت با تخفیف یکی از آن بالا پایان سطح لپ تاپ 3 مدل با حدود 300 دلار در آینده به $1,689. این دستگاه منتشر شده در اواخر سال 2019 و خاص این تنظیمات برای ماسه سنگ-رنگ 13.5 اینچ لپ تاپ با طراحی فلزی (مانند تصویر بالا). این یک 10th Gen Intel Core i7 processor 16GB RAM, و سریع 512GB PCIe-based solid-state drive. چند ویژگی است که از چوب در این دستگاه در مقایسه با دیگر ویندوز لپ تاپ شما ممکن است با توجه به آن 3:2 نسبت ابعاد صفحه نمایش, صفحه کلید بسیار عالی و بزرگ لای شیار.

اپل هفتم-نسل اپل به پایین به پایین ترین قیمت و در عین حال در بهترین خرید. ما برجسته این معامله به تازگی, اما آن را هنوز هم به نظر می رسد به موقع با توجه به این که در حال حاضر زمان برای انتخاب یک هدیه برای یک گرادیان در زندگی خود و یا روز پدر اگر شما در حال فکر کردن به آینده. 32GB مدل 80 دلار در خارج از آن معمول قیمت در $250. اگر شما می خواهید به چهار برابر حافظه داخلی به 128GB, iPad اپل که با فضای بسیار $100 معمول آن $430 قیمت. شما می توانید یکی را انتخاب کنید تا در بهترین خرید برای $330.

پرسش از "چگونه است که این یکی متفاوت تر از گذشته است ؟" و یا "آیا این بهتر از iPad هوا ؟" تقریبا همیشه می آیند تا زمانی که من صحبت کردن در مورد این معامله است. در اینجا لاغر: آن را تقریبا یکسان در داخل به نسل ششم اپل است که به می گویند که آن را به همان پردازنده A10 که دیتر Bohn می گوید در بررسی خود که آن را هنوز هم به اندازه کافی سریع برای بسیاری از وظایف. (آخرین آی پد ایر و آی پد مینی دارای A12.) این نسخه دارای 3GB رم و اندازه صفحه نمایش آن یک افزایش از 9.7 اینچ به 10.2 اینچ است. همچنین ویژگی های هوشمند اتصال بنابراین شما می توانید اتصال اپل صفحه کلید هوشمند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب