SDM -IMD 's25th سال حجم بزرگداشت منتشر شده

*Mysore/Mysuru: به مناسبت تکمیل ۲۵ سال، موسسه توسعه مدیریت ی کماستالا(SDM-IMD)،میسورو، دستاوردها و نقاط عطف را

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

*Mysore/Mysuru: به مناسبت تکمیل ۲۵ سال، موسسه توسعه مدیریت ی کماستالا(SDM-IMD)،میسورو، دستاوردها و نقاط عطف را در قالب یک جلد بزرگداشتی به نام "SDM-IMD 25 سال افتخار یک تعهد" ثبت کرده است.

*حجم تلفیقی که در طول ۲۵ سال، تعداد زیادی عکس، قطعه و گزارش روزنامه دارد، توسط دارمادیکاری دارماسلا و رئیس مؤسسه دکتر دی وِرِندرا هگد در ۶ اوت در دارماسلا منتشر شد. کتاب ارائه سفر حق SDM - IMD از آغاز عملیات در سال 1993 ارائه 2 سال تحصیلات تکمیلی دیپلم مدیریت (PGDM) تایید شده توسط تمام هند شورای آموزش فنی (AICTE) به فارغ التحصیلان. موسسه جذب استعدادهای از بیش از 20 ایالت به میسورو برای آموزش مدیریت خود را.

این در میان 100 مدرسه B بالا توسط نظرسنجی های پیشرو ذکر شده است و اعتبار بخشی از اروپا دریافت کرده است - بنیاد اروپایی توسعه مدیریت (EFMD) و آمریکا – شورای اعتباربخشی برای مدرسه کسب و کار و برنامه ها (ACBSP) برای برنامه PGDM خود را.

همچنین این موسسه برنامه دکتری (PhD) در حوزه مدیریت که توسط دانشگاه میسور به رفرنس شناخته شده است، طبق اطلاعیه مطبوعاتی دکتر ام وی سونل، افسر رسانه ای، SDM-IMD، Mysuru ارائه می دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن