سرویس مخفی بررسی یک حلقه جرم و جنایت inundating بیکاری دفاتر با ادعای جعلی

این می گوید که در حال بررسی نیجریه یک حلقه جرم و جنایت شده است که با استفاده از آمریکایی ها سرقت هویت به فایل

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

این می گوید که در حال بررسی نیجریه یک حلقه جرم و جنایت شده است که با استفاده از آمریکایی ها سرقت هویت به فایل متقلبانه برای مزایای بیکاری با توجه به کربس در امنیت. مقامات می گویند که اعضای حلقه قادر به بهره برداری از ضعف اقدامات امنیتی در بسیاری از ایالت' بیکاری سیستم در زمانی که میلیون ها نفر از آمریکایی ها برای استفاده از مزایای.

این سازمان با ارسال یادداشتی به زمینه دفاتر در اواخر هفته گذشته که گفت: نیجریه-بر اساس حلقه به نظر می رسد با استفاده از یک "قابل توجهی" در پایگاه داده از سرقت اطلاعات شخصی بسیاری از آن از اولین پاسخ دهندگان دولت پرسنل و کارکنان با توجه به کربس. سرویس مخفی گفت: کلاهبرداران' هدف اصلی بود که واشنگتن با شواهدی از حملات دیگر در فلوریدا, ماساچوست, North Carolina, اوکلاهما, رود آیلند و وایومینگ.

با برخی از 36 میلیون آمریکایی از کار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, دولت, بیکاری دفاتر شده اند با ادعای هولناک و بسیاری از کمبود منابع و کارکنان به دامپزشک برنامه در حالی که گرفتن پرداخت به مردم به موقع با توجه به نیویورک تایمز. واشنگتن متوجه این مشکل در چند روز گذشته که نرخ بیکاری در اتاق شروع به دریافت تماس از افراد گفت: آنها تا به حال دریافت مدارک برای منافع آنها نیست درخواست برای, این بار گزارش شده است.

واشنگتن بیکاری گروه شاهد 27 برابر افزایش در ادعای جعلی بین ماه های مارس و آوریل سیاتل تایمز گزارش داد. دولت متوقف پرداخت به صورت دو روز در هفته گذشته به سعی کنید به ساقه جریان جعلی ادعا می کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن