حزب دموکرات تماس برای بررسی دقیق بیش از Uber را Grubhub مقابله

یک گروه از حزب دموکرات به رهبری سناتور. ctq (D-MN) خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دوشنبه برای راه اندازی ی

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

یک گروه از حزب دموکرات به رهبری سناتور. ctq (D-MN) خواستار مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دوشنبه برای راه اندازی یک تحقیقات ضد تراست به بارگذاری و Grubhub اگر این دو شرکت تصمیم به ادغام.

در روز شنبه نامه Klobuchar دیابت Cory Booker (D-نیوجرسی) دیابت ریچارد بلومنتال (D-CT) و سن. Patrick Leahy (D-VT) درخواست شده است که وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال "نظارت" مذاکرات یک معامله بین دو تحویل مواد غذایی شرکت. اگر آنها به توافق هستهای در حال پرسیدن که دولت "آغاز بررسی است."

در اوایل این ماه بلومبرگ گزارش داد که Uber ساخته شده است یک پیشنهاد برای خرید Grubhub که یک معامله رسیده باشد می تواند به عنوان اوایل ماه ژوئن است. Uber عمل خود را تحویل مواد غذایی سرویس Uber می خورد که به طور مستقیم در رقابت با Grubhub. اگر این دو شرکت با هم ادغام شدند خود را در ترکیب فروش و معاملات آنها را در یک 45 درصد نگه دارید در برنامه تحویل بازار با توجه به ادیسون روند.

"مصرف کنندگان باید قادر به نگاه به جلو به آینده است که در آن آنلاین تحویل مواد غذایی است که بیشتر کارآمد و نوآورانه تر و کمتر گران" سناتور نوشت. "ادغام دو سه تا از بزرگترین رقبای در حال حاضر متمرکز خطرات بازار [محروم] مصرف کنندگان که در نتیجه به طور بالقوه از بین بردن رقابت بین شرکت کنندگان در بازار موجود."

بیش از آخر هفته Uber و Grubhub در ادامه به بحث در مورد جزئیات یک پتانسیل کسب وال استریت ژورنال در گزارش روز شنبه. هنوز هم مذاکرات ادامه خواهد داد و یک معامله نمی رسیده. اگر یک معامله اعلام شده است, تنظیم کننده مانند وزارت دادگستری و FTC را مجبور به ثبت نام در آن است.

در حالی که بارگذاری آخرین گزارش درآمد trailed توسط $2.9 میلیارد از سال قبل آن بارگذاری می خورد بخش بالا رفت و بیش از 54 درصد در سال بیش از سال تا حد زیادی با توجه به این رمان coronavirus همه گیر و افزایش تقاضا برای مواد غذایی تحویل.

"شده است وجود دارد افزایش فوق العاده ای در رستوران علامت یو پی اس که منجر به بهبود سریع در انتخاب در بازارهای عمده مانند ما به عنوان به خوبی به عنوان رفتاری شیفت" Uber مدیر عامل دارا Khosrowshahi گفت: در اوایل این ماه. "ما معتقدیم که این روند در اینجا به ماندن و در نتیجه گسترش به کل گروه."

هنوز هم فشار نظارتی همچنان در حال افزایش به عنوان قانونگذاران بازیگران چشم شک و تردید نسبت به شرکت های بزرگ ادغام در طول بیماری همه گیر. رئیس کمیته قضایی مجلس ضد تراست فرعی دیوید Cicilline (D-RI) برای تحت فشار قرار دادند به طور کلی مهلت قانونی برای ادغام تا زمانی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد.

"ما نمی توانیم اجازه می دهد تا این شرکت به انحصار تحویل مواد غذایی به خصوص در میان یک بحران است که رندر خانواده های آمریکایی و رستوران های محلی وابسته تر از همیشه در این خدمات" Cicilline گفت: ادغام بحث در اوایل این ماه.

دیگر نمایندگان مجلس از جمله بهداشت ، الیزابت وارن (D-MA) و Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) را پیشنهاد قانونی که اعمال زیادی ادغام توقف تا FTC "تعیین می کند که کسب و کارهای کوچک به کارگران و مصرف کنندگان دیگر تحت شدید مالی پریشانی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن