Sennheiser دریافت کمک مالی وام به ارزش بیش از 2 میلیون دلار

صوتی شرکت Sennheiser دریافت بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار به عنوان بخشی از چک Protection Program (PPP) با توجه

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

صوتی شرکت Sennheiser دریافت بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار به عنوان بخشی از چک Protection Program (PPP) با توجه به تازگی منتشر شده از وزارت خزانه داری آمریکا داده است. این یکی از بسیاری از بخش خصوصی برگزار شد شرکت های فن آوری برای دریافت پشتیبانی از طریق این برنامه ارائه می دهد که کسب و کارهای کوچک بخشایش وام است که می تواند صرف حقوق و دستمزد و اجاره بها یا هزینه های آب و برق.

وزارت خزانه داری داده ها نشان می دهد که این وام در نظر گرفته شده است برای کمک به Sennheiser حفظ 128 شغل در طول coronavirus بیماری همه گیر. (شرکت آلمانی شاغل در مجموع 2800 کارمند در سال 2019 حدود 10 درصد از آنها مستقر در آمریکا است.) در حالی که ما نمی دانیم دقیق دلار تعداد آن را یکی از PPP را پرداخت بزرگتر — تک وام بالا در $10 میلیون و وام به طور متوسط اندازه ذکر شده است که حدود $100,000.

آن را نه تنها شرکت های صوتی برای گرفتن پول. نیویورک-بر اساس Grado آزمایشگاه دریافت بین 150.000 دلار و $350,000 به حفظ 22 شغل.

PPP تصویب شد در ماه آوریل و به تازگی توسعه یافته به منظور توزیع $130 میلیارد دلار باقی مانده است که در این صندوق. قانون محدودیت نیز سست اجازه می دهد تا کسب و کار انعطاف پذیری بیشتر در اطراف صرف پول و rehiring کارمندان سابق.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن