هفت جنگل افسران در سوپ بیش از حمله پر اشتباه مورد

موارد رزرو شده علیه آنها در Hanur ایستگاه پلیس در نزدیکی Chamarajanagar پس از حمله ویدئو ویروسی رفت Hanur: هفت

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

موارد رزرو شده علیه آنها در Hanur ایستگاه پلیس در نزدیکی Chamarajanagar پس از حمله ویدئو ویروسی رفت

Hanur: هفت جنگل بخش کارکنان در حوض به اتهام آزار و پر غلط ماهیگیری غیر قانونی پرونده چهار نفر در Hanur روستا در نزدیکی Chamarajanagar. جالب است که این مورد به نور آمد به جنگل کارکنان ساخته شده تصویری از حمله و بعد از آپلود در رسانه های اجتماعی و حادثه به دانش از افسران ارشد.

یک مورد رزرو شده است در Hanur ایستگاه پلیس در برابر Cauvery حیات وحش منطقه Kothanur ضرب و شتم جنگل کارکنان آنیل Valikar, Madhukumar, Pundalika Kattekara, Raghavendra Rathod, Anil Padashetty, Challakeri ماهش و Madesh.

موارد واصل شده اند در برابر آنها تحت IPC بخش 143, 147, 148, 341, 323, 324, 504, 506, 114 و 119 — غیر قانونی مجمع شورش مسلح با سلاح مرگبار غیر قانونی محدودیت داوطلبانه باعث صدمه دیده را با یک سلاح تحریک برای شکستن صلح عمومی کیفری ارعاب معاونت در جرم و جنایت و بنده کتمان طراحی به ارتکاب جرم در حالی که آن را وظیفه خود را برای جلوگیری از.

جزئیات: در آوریل 21, Vincent ساکن Sathegala Jageri در کللگل Taluk شده بود به Shiluvepura به عموی خود را محل. در آن روز در حدود 5 هستم, متهم, جنگل, گروه افسران درخواست وینسنت و دوستان خود را Sagayaraj, Savarinagan و Jnanaprakash برای کمک به این بخش به douse, جنگل, آتش سوزی در Cauvery حیات وحش منطقه است.

وینسنت و دوستان به راحتی موافقت کرد و به جنگل رفت که در آن وجود دارد و در واقع یک آتش سوزی جنگل. شاهد شدت آتش چهار جوان گفت: جنگل کارکنان است که این امر می تواند دشوار است برای خاموش کردن یک آتش بزرگ با محدود مردان و منابع است.

خشمگین از این گروه کارکنان در زمان چهار جوان به Bheemeshwari اردوگاه در Kothanur محدوده و دست خود را به پشت خود را به اتهام حمله به آنها را. کارکنان بخش گفته مورد ضرب و شتم جوانان با چوب و تفنگ ته. در ضمن یک ویدیو ساخته شده از حمله.

بعد جنگل کارکنان ساخته شکایت که چهار نفر بودند غرقه شدن در ماهیگیری غیر قانونی در یک رودخانه کاشته و شواهد به مانند چهار دوستان تا به حال تورهای ماهیگیری چاقو و اسلحه و تفنگ پودر در اختیار خود. آنها رزرو آنها را تحت مفاد قانون جنگل و حیات وحش قانون و ارسال آنها را به زندان.

نه توقف در این جنگل کارکنان آپلود حمله ویدئو در رسانه های اجتماعی که رفت ویروسی و تصویری مشاهده شد توسط افسران ارشد. موضوع نهفته برای برخی از زمان تا زمانی که این چهار جوان بودند با قید وثیقه آزاد شد. پس از تامین وثیقه, Vincent با نزدیک شدن به Hanur ایستگاه پلیس و توضیح حقایق این حادثه و همچنین نشان داد که پلیس ویروسی تصویری.

وینسنت توضیح داد: به پلیس و همچنین شکایتی که اظهار داشت که این حمله به تلافی یک مورد که رزرو شده بود و تحت محافظت از کودکان از جرائم جنسی (POCSO) عمل 2012. جنگل فرشته Ayyandorai پسر دستگیر شد و در سال 2018 تحت POCSO عمل می کنند. وینسنت به پلیس گفت که جنگل کارکنان بخش بودند انتقام دستگیری توسط آزار آنها (چهار).

بر اساس تصویری, موارد رزرو شده اند در برابر آنیل Valikar, Madhukumar, Pundalika Kattekara, Raghavendra Rathod, Anil Padashetty, Challakeri ماهش و Madesh. این Hanur پلیس در حال بررسی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن