چند زوج ازدواج در Mysuru در مستند جمعه

میسور/Mysuru: چند زوج ازدواج کردم در Mysuru امروز در حالی که کارناتاکا دولت اعلام کرد که کامل مستند در روزهای

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

میسور/Mysuru: چند زوج ازدواج کردم در Mysuru امروز در حالی که کارناتاکا دولت اعلام کرد که کامل مستند در روزهای یکشنبه به عنوان بخشی از فاز چهارم از COVID-19 shutdown تا پایان این ماه.

مراسم ازدواج بودند با تشکر از امکان یک توضیح داده شده توسط دولت برای ازدواج است که در حال حاضر برنامه ریزی شده برای مارس 24 و 31 مه به معاف از یکشنبه کامل مستند.

در حالی که دو زوج ازدواج کردم در سری Yoganarasimhaswamy معبد در Vijayanagar مرحله اول یک زن و شوهر گره خورده گره در داخل روپیه Lakshmivenkataramanaswamy معبد در Vontikoppal. یکی دیگر از پیش تصمیم گرفتم عروسی انجام شد در Chikkamma Niketana Kalyana Mantapa در Kuvempunagar.

با توجه به این باور در منطقه, مراسم ازدواج در طول این زمان پیش از Ashaada ماه در نظر گرفته شده است فرخنده. امروز عروسی, مراسم انجام شد با پیروی از دستورالعمل های از جمله تضمین های اجتماعی فاصله و دربندی تعدادی از مهمانان در 50. اما ماسک بودند فرسوده توسط هر کسی در داخل Chikkamma Niketana Kalyana Mantapa که در آن Vallish از Chamarajanagar و Sreevidya از بنگالور ازدواج کردم.

Nagendra از بستگان از Vallish گفت که آنها تا به حال رزرو Choultry چهار ماه به عقب. "دولت مجاز مراسم به 50 نفر در آن حضور داشتند اما ما تصمیم گرفت به دعوت تنها 45 نفر به مراسم" او گفت:.

با وجود این دولت روشن ساخت که از قبل برنامه ریزی مراسم عروسی اجازه داده می شود در روزهای یکشنبه تا مه 31, ترس از اقدام این دو زوج که ازدواج کردم در روپیه Yoganarasimhaswamy معبد در Vijayanagar وارد معبد به عنوان اوایل به عنوان 4 هستم و به این نتیجه رسیدند مراسم توسط 8.30 هستم. "ما نمی خواستیم پلیس برای بازی spoilsport و ما به پایان رسید و در اوایل. مهمانان بودند خدمت تنقلات و همه خالی محل توسط 9.30 هستم" گفت: یکی از بستگان.

در روپیه Lakshmivenkataramanaswamy معبد Ramachari از بنگلور و Aishwarya از Kumbarakoppal در Mysuru گره خورده گره با یک تعداد انگشت شماری از مهمانان برکت آنها. آنها sported ماسک صورت در طول مراسم. آن را به عنوان فرخنده دوره بسیاری از زوج ها از ازدواج در خانه های خود را, و آن را یک امر ساده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب