گوسفند معامله گران ناب در جهان سایبر به دیدار Bakrid تقاضا

کمتر جمعیت در بازارهای سنتی در شهرستان است که معمولا پرتکاپو با خریداران و فروشندگان حیواناتمعامله گران گزارش

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399
  • کمتر جمعیت در بازارهای سنتی در شهرستان است که معمولا پرتکاپو با خریداران و فروشندگان حیوانات
  • معامله گران گزارش عدم فروش طی COVID بار; حتی مشتریان به طور منظم shying به بیرون آمدن برای باز کردن تجارت

میسور/Mysuru: با کمتر از 10 روز به Bakrid, صدای بز شده است طنین در جهان سایبر و واتساپ گروه این روزها که در آن حیوانات در حال فروخته شدن بر روی انواع سیستم عامل های دیجیتال.

این جشنواره که می افتد در تاریخ 31 ژوئیه (دولت تعطیلات در اوت. 1) به احتمال زیاد به پایین کلید امر به لطف COVID-19 بیماری همه گیر. Bakrid است که شناخته شده به عنوان 'جشنواره قربانی'. یک هفته یا دو هفته قبل از جشنواره فروش گوسفند معمولا آغاز می شود در شهرستان.

جاده کنار Bannimantap زمینه نزدیکی LIC دایره یا هزاره دایره است که معمولا با گله گوسفندان مرتع در تکه های سبز در جاده ها لبه ها و محافل. این محل تبدیل به یک قلم گوسفند با معامله گران از آینده دور روستاها به فروش گوسفند و خریداران چانه زدن با آنها به خرید سالمترین حیوانات برای بهترین قیمت. سپس آنها را حیوانی مقدس به خانه های خود آنها را تغذیه خوب و قربانی کردن حیوانات در روز Bakrid. دیگر گوسفند در بازار شهر واقع شده در Rajivnagar دایره Shanthinagar و میلاد باغ.

خریداران اجتناب از جمعیت

در این سال, اما, COVID تغییر کرده است راه Bakrid جشن گرفته است. گوسفند خریداران اجتناب از جمعیت هستند و به جای تجارت عملا در سیستم عامل رسانه های اجتماعی که در آن تصاویری از گوسفند سالم است و گردش همراه با شماره تماس صاحب گوسفند. با مقامات به احتمال زیاد برای محدود کردن فیزیکی گوسفند فروش با توجه به اجتماعی فاصله هنجارهای بازار آنلاین است که ارائه یک پلت فرم برای خریداران و فروشندگان است.

از واتساپ گروه به وب سایت های حیوانات در دسترس هستند در قیمت با شروع از Rs. 10,000 و رفتن به Rs. 1 لاخ. "پس از یک هفته باقی مانده برای Bakrid وجود دارد از راه دور شانس فیزیکی و فروش در این سال با توجه به COVID بحران است. کمتری وجود دارد داوطلبان برای بازارهای سنتی در Mysuru با توجه به همه گیر. به همین دلیل ما باید معطوف به واتساپ برای گوسفند فروش" Pavan یک گوسفند تاجر گفت: ستاره میسور شب گذشته.

مشتری به طور منظم پایگاه

حیوانات معمولا به ارمغان آورد از مکان هایی مانند Bannur, Srirangapatna, Maddur, Chamarajanagar, Chinakurali,

Pandavapura, مندیا, Kodagu و ویجیپورا و همچنین از کشورهای همسایه از تامیل نادو و آندرا پرادش است. Pavan صاحب 13 Bannur گوسفند. "از آنجا که هیچ سنتی بازار, من وابسته در WhatsApp. من یک لیست از مشتریان به طور منظم و من با ارسال عکس از گوسفند و قیمت بیش از حد. من در حال حاضر به فروش می رسد گوسفند برای Rs. 50000 تومان. 1 لاخ. اما فروش شده است آمار این سال و من می توانستم تنها هشت گوسفند تا کنون. سال گذشته من تا به حال به فروش می رسد بیش از 100 گوسفند," او گفت:.

طبق هنجارهای قربانی گوسفند و بز باید در سلامت خوب و عاری از هر گونه ناتوانی و بیماری و صدمات و باید حداقل یک سال است. آنها باید خریداری شده چند روز قبل از قربانی و باید به درستی تغذیه و مراقبت در دخالت روز.

20 درصد پیشرفت آنلاین

چندین اختصاص داده شده واتساپ گروه ایجاد شده برای هدف و هنگامی که معامله نهایی پرداخت آنلاین ساخته شده است و حیوان تحویل به آستان خریدار است. یکی حتی می توانید کتاب یک گوسفند یا بز با پرداخت 20 درصد پیشرفت آنلاین و بقیه در تحویل.

تجارت است اما نه به طور کامل آنلاین. وجود دارد چند داوطلبان برای بازارهای سنتی بیش از حد. گوسفند معامله گر ناصر حسین از Doddabaagilu در T. Narasipur Taluk گفت که در سال گذشته او تا به حال به فروش می رسد بیش از 300 گوسفند و بز در Mysuru و بنگلور.

در این سال او به ارمغان آورد برخی از حیوانات به هزاره دایره. "من شده اند در اینجا پس از گذشته یک هفته و تا کنون من تنها می تواند فروش تنها 20 حیوانات. در سال گذشته وجود دارد خریداران که به قلم گوسفند در T. Narasipur به خرید حیوانات. این صحنه بد است" او rued.

راوی یک معامله گر از Mallegowdanakoppalu نزدیکی Yelwal گفت: "من تا به حال به فروش می رسد 15 حیوانات فقط در دو ساعت در هزاره دایره. تا کنون هیچ takers برای حیوانات و هر کس می آید در اینجا چانه زنی برای نیمی از قیمت حیوانات. من گوسفند هزینه در هر نقطه بین تومان. 30,000 و Rs. 40,000 اما آنها درخواست Rs. 15,000 تومان. 20,000. آن را از دست دادن است برای من" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب