مغازه فروش کالاهای اساسی در شهرستان

غیر ضروری و سریال و مغازه های بیش از حد باز کردن در برخی از محلات میسور/Mysuru: پس از آرامش داده شده توسط دولت

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

غیر ضروری و سریال و مغازه های بیش از حد باز کردن در برخی از محلات

میسور/Mysuru: پس از آرامش داده شده توسط دولت های منطقه به جاده های شهر بودند وزوز با وسایل نقلیه به عنوان مغازه فروش کالاهای اساسی باز برای کسب و کار در این صبح است.

در حالی که اجتماعی فاصله حفظ شد در برخی از مکان های, مردم شلوغ در چند مغازه به عنوان حرکت خود را در زمان به پایان 12 ظهر. اما D. Devaraj Urs جادههای شلوغ ترین جاده ها در شهرستان با بسیاری از کسب و کار موسسات عینک ترک نگاه به مغازه ها بسته بودند. جاده مغازه فروش readymade garments, کفش, جواهرات و اقلام فانتزی و غیره. که مجاز به کار گیرند.

به غیر از مغازه های مواد غذایی, تلفن همراه, شارژ تلفن مغازه های لوازم التحریر, فروشگاه شیر غرفه مشروب مغازه ها و.... مغازه های فروش برق و الکترونیک, موارد, رنگ و سخت افزار مغازه های فانتزی فروشگاه ها و مغازه های پوشاک, کتاب, فروشگاه سخت افزار نیز باز در پسوند های مختلف از شهرستان. اگر اجازه داده می شود برای باز کردن تک مغازه ها و بسیاری از سریال مغازه ها نیز باز نقض سفارشات.

چند نانوایی ها و هتل ها نیز باز هستند و تنها ارائه بسته خدمات. Mysuru هتل داران انجمن رئیس جمهور C. Narayanagowda زبان به 'ستاره میسور' گفت که تقریبا همه نانوایی ها و هتل ها در شهرستان شد ارائه بسته خدمات و پیروی از دستورات صادر شده توسط دولت دولت منطقه و Mysuru شهرستان شرکت (MCC).

او گفت که با وجود اینکه بسیاری از نانوایی ها و هتل ها در مندی پلیس محدودیت اجازه داده نشده به آنها را به انجام کسب و کار به عنوان مناطق تحت مندی پلیس محدودیت های گفته می شود حساس است.

K. T. خیابان یکی دیگر از شلوغ ترین خیابان در قلب شهر با مغازه های فروش برق و الکترونیک, موارد, مانند, کامپیوتر, کنترل از راه دور دوربین های مدار بسته, گوشی های تلفن همراه و لوازم جانبی همچنین عینک ترک نگاه به عنوان تنها تعداد کمی از فروشگاه های مواد غذایی و مشروبات الکلی مغازه ها شده اند مجاز به انجام کسب و کار.

در ضمن Dileep کومار رئیس جمهور Mysuru الکترونیک و کامپیوتر نمایندگی انجمن گفت: 'SOM که اگر کامپیوتر را تبدیل به یک بخشی از اقلام ضروری آن است که هنوز هم موجود در آن دسته بندی و اضافه شده که اجازه داده می شود برای فروش مشروب دولت نیز باید اجازه بدهد برای فروش و خدمات کامپیوتر که نه تنها ضروری بلکه یک ضرورت است.

وسایل نقلیه در جاده ها پس از 12 ظهر

اگر اجازه داده می شود برای عموم به خرید کالاهای اساسی از 7 صبح تا 12 ظهر مردم هنوز هم یافت می شود در حال حرکت در اطراف در وسایل نقلیه خود را به خرید آیتم های لازم. پرسنل پلیس دیده می شد توقف وسایل نقلیه و یادآوری آنها در مورد دستورالعمل های صادر شده توسط پلیس شهرستان کمیسر علاوه بر هشدار آنها را از مواجهه با اقدام قانونی برای نقض سفارشات.

مهار سفارش خارج

Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar اتحاد خارج مهار منظور اعمال شده در چند منطقه در شهر. سفارشات بودند آرام برای دو مکان رجا النگو, فروشگاه, جاده در Meena Bazar و 5 اصلی 14th, صلیب, Gokulam در این شهرستان است. ممکن است به ذکر است که DC تا به حال خارج سفارشات برای چند مناطق در روز جمعه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن