باید خدا ما را نجات دهد?

کارناتاکا وزیر بهداشت به تازگی مطرح طوفان وقتی که او گفت: "فقط خدا می تواند ما را نجات دهد." البته هیچ کس با

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

کارناتاکا وزیر بهداشت به تازگی مطرح طوفان وقتی که او گفت: "فقط خدا می تواند ما را نجات دهد." البته هیچ کس با زحمت بخش دیگری از بیانیه خود که در آن او گفت: "آگاهی در میان مردم تنها راه است." احتمالا آنچه در او بود چگونه می توان یک دولت محافظت از مردم خود را اگر مردم نمی خواهید برای محافظت از خود را ؟

درست است که وزیر بهداشت نمی تواند پنهان در پشت "خدا" برای نجات مردم است. به عنوان وزیر بهداشت در طول یک بحران بهداشتی او باید مطمئن شوید که بهداشت دولت زیرساخت ها آماده خدمت به مردم است اما نباید مردم بیش از حد همکاری برای سیستم به ارائه ؟

در طول این Covid-19 بحران بسیاری از اعضای عمومی بوده است مانعی برای تحویل کارآمد از خدمات مراقبت های بهداشتی. با وجود تکرار هشدار در مورد عفونت و خطرات ناشی از Coronavirus بسیاری از مردم دیده می شود راه رفتن در اطراف و بدون ماسک و حفظ فاصله اجتماعی.

بدتر, آنها را ساخته اند زندگی دشوار است برای کارگران خط مقدم. اعضای عمومی را تعقیب و سنگسار پزشکان و پرستاران تلاش کرده اند که به آنها کمک کند. آنها را تحریم و حتی پرتاب پزشکان و پرستاران از خانه های خود را برای درمان Covid بیماران. چه مدت می تواند زنده کارگران در معرض خطر زندگی خود را برای نجات ما هنگامی که ما احترام نمی گذارند ایشان? چرا باید از آنها مراقبت برای زندگی ما اگر ما اهمیتی نمی دهند برای خود ما?

چند بار می توانید معاون کمیسر (DC) از Mysuru و کمیسر پلیس درخواست های عمومی برای کمک به سیستم کار موثر توسط عمل ساده پوشیدن ماسک?

پلیس حتی فراتر رفته خود ندای وظیفه و تبدیل خود را به خنده دار شخصیت های پوشیدن Coronavirus لباس و ترسناک برای تلفن های موبایل به آموزش و انداختنش ترس از Coronavirus در میان مردم است. چقدر بیشتر باید از آنها عذر برای متقاعد کردن افکار عمومی برای محافظت از خود را ؟

ما یک فرهنگ که در آن ما بی توجهی کامل برای خود ما ایمنی و دیگران بیش از حد از گرفتن قبل از پرواز در می آید به توقف کامل به کمربند; از رانندگی در یک خیابان یک طرفه به یک بولاک سبد خرید کردن اشتباه طرف بزرگراه; از پوشیدن کلاه ایمنی برای محافظت از سر خود به در حال حاضر با پوشیدن یک ماسک برای محافظت از خود و خانواده خود را از Coronavirus! ما اهمیتی نمی دهند.

حتی یک عمل ساده نگه داشتن سر خود ایمن است که فروش سخت برای مردم ما است. اکثر کلاه ها هرگز بر سر یک سوار. به جای آن نیمه راه بالاتر از پیشانی خود و یا آویزان کردن سلاح های خود را و آن را مانند یک کیف دستی — معنای تنها برای محافظت از یکی از خوب به جای یک ضربه به سر! در حال حاضر ماسک جدید کلاه. آن را جمع ما زیر چانه و یا آن را به سمت چپ آویزان کردن یک گوش تنها کشیده می شود تا اگر پلیس در اطراف.

با پوشیدن یک کلاه یا کمربند ایمنی ممکن است یک خطر برای سوار اما نه با پوشیدن یک ماسک و حفظ فاصله اجتماعی به خطر می اندازد زندگی دیگران است. این ماسک کمتر " از مردم به یک تهدید برای سلامت جامعه است که به معنی هندی 336 قانون مجازات اعمال می شود. این کد در مورد "به خطر انداختن زندگی یا امنیت دیگران" آمده است که "هر کس اعمال تسامح به عنوان به خطر انداختن زندگی انسان و یا امنیت دیگران باید با مجازات حبس از سه ماه." اما پس از آن پلیس باید پهنای باند برای اجرای این ؟ مطلقا نه. بنابراین ضروری است که شرکت در عمل به خصوص در حال حاضر به عنوان موارد در Mysuru هستند خونتان.

فقط امروز صبح گزارش شده است که صدها نفر از COVID مثبت بيماران در دولت داده اند اشتباه تماس با ما آدرس و شماره برای فرار از ردیابی! در Mysuru بیش از حد سی گفته است که آنها نمی دانند که محل نزدیک به 30 نفر!

یک نفر بود و حتی بی پروا به اندازه کافی به DC شماره تلفن خود را به عنوان تماس و اتاق کنترل به پایان رسید تا تماس DC خود هشدار او که او شکستن قوانین قرنطینه!

برای جلوگیری از این کار در حال حاضر شناسه الزامی برای تست سواب ساخت آن را سخت تر برای کارگران خط مقدم.

جالب است که دولت به شکار کردن شهروندان برای محافظت از آنها را!

هنگامی که ما بی سر به اندازه کافی برای نگه داشتن سر خود ما امن با پوشیدن یک کلاه; هنگامی که ما اصلا حس مشترک اساسی به پوشیدن یک ماسک و حفظ فاصله اجتماعی زمانی که یک بیماری همه گیر است snuffing زندگی همه می توانم بگویم این است که یا ما باید آرزوی مرگ یا سوپرمن پیچیده است. و یا مانند هر چیز دیگری ما را به سرنوشت و خدا.

و است که چرا ما وزیر بهداشت گفت: "فقط خدا می تواند ما را نجات دهد." در پایان, چرا دولت ما برای مراقبت از زندگی ما اگر ما نمی? و اجازه دهید فراموش نکنید ضرب المثل قدیمی — "خدا کمک می کند تا کسانی که خود را به کمک" — خدا می تواند به شما یک ماسک اگر شما نمی آن را می پوشند و چه می تواند خدا انجام دهید ؟

e-mail: [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن