Skullcandy جدید درست بی سیم از earbuds ساخته شده اند در کاشی ردیابی

بسیاری از حقیقی های بی سیم از earbuds در حال حاضر اجازه دهید شما "پیدا کردن" آنها یا پخش صدا (اگر آنها در طراح

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

بسیاری از حقیقی های بی سیم از earbuds در حال حاضر اجازه دهید شما "پیدا کردن" آنها یا پخش صدا (اگر آنها در طراحی های خود مورد و نزدیکی) و یا کشیدن تا این محل که در آن آنها گذشته زوج به گوشی خود را. اما چه می شود اگر شما می تواند مسیر خود را از earbuds حتی زمانی که آنها در حال طراحی کردن ؟ که درخواست تجدید نظر است که منجر به افزایش تعداد برندهای برای ساخت کاشی تکنولوژی ردیابی به دستگاه های خود را — از جمله لپ تاپ و چمدان و هدفون از بوز و Sennheiser — و در حال حاضر Skullycandy پیوستن به در.

امروز این شرکت اعلام کرد چند مدل درست بی سیم از earbuds و همه آنها پیشنهاد ادغام کاشی و اجازه دادن به شما با دقت اشاره کردن محل خود را فقط مانند شرکت مستقل پیگیری برچسب ها. اگر از earbuds در جایی نزدیک به کاشی برنامه به شما اجازه می دانم که آنها در این نزدیکی هست. برای موارد که در آن نیستند شما ببینید آخرین محل شناخته شده و اگر شما با فعال کردن حالت از دست دیگر کاشی و انتقالها به گزارش محل خود را Skullcandy جوانه اگر آنها در مجاورت با آنها. (کاشی می گوید که شبکه ای از دستگاه ها نشان داده است 90 درصد از تمام موارد مشخص شده به عنوان از دست رفته در کاشی برنامه است.)

این اولین بار است که ما دیده ایم کاشی و فن آوری در واقعی بی سیم جوانه. Skullcandy می گوید شما می توانید پیگیری از earbuds حتی زمانی که آنها در شارژ و موردی از earbuds "مهندسی هستند به طوری که هر یک earbud به عنوان یک فرد کاشی و بنابراین می توان به صورت جداگانه."

جدید, Skullcandy, earbuds متفاوت در سبک: فشار Ultras یک نشیند گوش قلاب برای حداکثر ثبات است. آنها نیز یکسان کنترل های فیزیکی بر روی هر یک earbud در حالی که ایندی سوخت و ایندی Evo باید بیرون زده بنیادی و تکیه بر کنترل های لمسی. حداقل هزینه از دسته های Sesh Evos ویژگی ظریف ترین طراحی اما عدم شارژ بی سیم و کوتاه ترین مجموع عمر باتری. با توجه به Skullcandy یا earbud استفاده می شود در حالت مونو. درست است که از هر چهار مدل های جدید.

فشار فوق العاده: $99.99

  • IP67 عرق / آب / گرد و غبار مقاومت
  • 6-عمر باتری ساعت (34 ساعت اضافی در مورد)
  • شارژ بی سیم

ایندی سوخت: $99.99

  • IP55 عرق / آب / گرد و غبار مقاومت
  • 6 ساعت مداوم عمر باتری (24 ساعت اضافی در مورد)
  • شارژ بی سیم

ایندی Evo: $79.99

  • IP55 عرق / آب / گرد و غبار مقاومت
  • 6 ساعت مداوم عمر باتری (24 ساعت اضافی در مورد)

Sesh Evo: $59.99

  • IP55 عرق / آب / گرد و غبار مقاومت
  • 6 ساعت مداوم عمر باتری (18 ساعت اضافی در مورد)


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن