Skydio می گوید که pivoting دور از مصرف کننده هواپیماهای بدون سرنشین نمی تسلیحاتی خود پرواز tech

اگر شما بوده ام مشتاقانه در انتظار آن روز که خود پرواز هواپیماهای بدون سرنشین راه اندازی Skydio می شود درست رق

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

اگر شما بوده ام مشتاقانه در انتظار آن روز که خود پرواز هواپیماهای بدون سرنشین راه اندازی Skydio می شود درست رقیب به DJI, شما ممکن است گرفته شده امروز اعلام نشده. شما ممکن است فرض کرده اند که پس از دو چشمگیر هواپیماهای بدون سرنشین که هیچوقت کاملا خود را به انجام برسانند پتانسیل کامل Skydio تصمیم به ساخت آن بعد پرواز گل سرسبد دوربین به طور انحصاری برای شرکت های نظامی و بازار به معنای آن است که انجام می شود با مصرف کنندگان به طور کامل.

اما Skydio مدیر عامل آدم Bry می گوید آستانه او فقط گرفتن آغاز شده — وجود دارد بیشتر مصرف کننده هواپیماهای بدون سرنشین در راه است.

"ما باید بیشتر محصولات در آینده در این بازار است که ما در حال هیجان زده در مورد" نشان می دهد Bry گفت: زمان به سادگی راست به گسترش بازار سرمایه گذاری بیش از حد. در هر دو بازار او می گوید: هدف این است که سعی کنید به ضرب و شتم DJI با کپی کردن DJI بلکه به ساخت هواپیماهای بدون سرنشین است که می تواند به طور خودکار انجام کارهایی که در حال حاضر نیاز به یک متخصص خلبان به جلو.

"قادر بودن به شما به دنبال چیزی است که یک متخصص خلبان می تواند انجام دهد; قادر به بازرسی خانه چیزی است که یک متخصص خلبان می تواند انجام دهد; قادر به بازرسی پل چیزی است که یک متخصص خلبان می توانید انجام دهید. چگونه ما قرار داده است که در نرم افزار به طوری که هر کسی می تواند به نفع از آن؟" Bry می پرسد فصاحت.

Skydio می بیند خود را به ساختمان خاص "AI مهارت" برای انجام هر یک از کسانی که همه چیز شروع با چند نمونه خاص است که با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را دوربین برای اولین بار نقشه از منطقه اطراف خود و سپس به طور خودکار یک سری از تصاویر با وضوح بالا است که می تواند دوخته شده با یکدیگر برای ایجاد یک اسکن از یک خانه و پل و یا امکانات دیگر برای بازرسی:

Bry می گوید که او می بیند فرصت برای "مهارت" در خارج از شرکت بیش از حد به خصوص در فیلمبرداری جهان که در آن عامل یک دوربین نیز نیاز به مهارت های تخصصی و که در آن پرواز دوربین می تواند به لحاظ نظری ایجاد حرکت دوربین که هستند اما غیر ممکن است برای فیلم برداری بر روی زمین است.

اما او همچنین فکر می کند متفاوت مدل کسب و کار ممکن است راه را به جلو — که آیا آنها انتخاب های جدید تاشو Skydio X2 یا مصرف کننده درجه Skydio 2 شرکت مشتریان خواهد پرداخت برای یک سرویس اشتراک به این مهارت های جدید به جای به سادگی خرید off-the-shelf هواپیماهای بدون سرنشین است.

اگر این ایده از مهارت-محور-هواپیماهای بدون سرنشین-ارتقاء برای تلفن های موبایل آشنا, شما ممکن است فکر امیدوار کننده هواپیماهای بدون سرنشین راه اندازی 3D Robotics زمین از چند سال پیش قبل از آن لبه توسط DJI را پس از آن-به سرعت-پیشرفت قابل اعتماد و نسبتا مقرون به صرفه خط از هواپیماهای بدون سرنشین.

اما تاریخ ممکن است را تکرار کنیم. در حال حاضر دولت ها و صنایع تبدیل شده اند بیشتر با احتیاط از چین-محصولات ساخته شده — به نقطه وزارت کشور مبتنی بر آن DJI-ساخته شده ناوگان. Skydio شرط بندی خود را ساخته شده در ایالات متحده آمریکا شجره نامه کمک خواهد کرد که آن را دریافت قرارداد با شرکت ها و مشتریان نظامی که DJI نمی توانید لمس کنید در حال حاضر. در واقع این شرکت در حال حاضر دارای قرارداد با ما نیروی هوایی ارتش و DEA گزارش سیمی.

این بدان معنا نیست که Skydio آماده است برای تبدیل شدن به یک سلاح ارائه دهنده سیستم های, اگر چه, و یا لزوما به کمک پلیس نظارت شهروندان است. این شرکت جدید "تعامل و مسئول استفاده از اصول" به صراحت دولت است که Skydio نمی خواهد قرار داده و سلاح در آن هواپیماهای بدون سرنشین است و مخالف خود را به طور کامل سلاح های خودکار به طور کلی — و Bry به من می گوید Skydio نمی خواهد کار با یک شرکت است که برنامه ای برای قرار دادن سلاح در آن هواپیماهای بدون سرنشین ،

"ما اعتقاد داریم هواپیماهای بدون سرنشین باید درگیر در پاسخ اضطراری شرایط فعلی نظارت و من فکر می کنم که یک خط روشن" او می گوید:, و اضافه کرد که Skydio برنامه ای برای درگیر می شود به عنوان آن می تواند در سیاست گذاری در اطراف خودمختار هواپیماهای بدون سرنشین بیش از حد. "شما کشتی یک محصول وجود دارد خارج وجود دارد, شما دستهای خود را از آن... که رویکرد ما می گوید:" Bry.

که گفت: این شرکت در حال حاضر با حداقل یک اداره پلیس در چولا ویستا کالیفرنیا و روشن نیست که چگونه آن را می دانم که اگر آن هواپیماهای بدون سرنشین بودند که مورد آزار قرار گرفته به نظارت معترضان و یا دیگر شهروندان است. در حال حاضر Bry متمرکز مثبت استفاده از موارد مانند هواپیماهای بدون سرنشین چگونه به لحاظ نظری می تواند در خدمت به عنوان یک نوع از پرواز بدن و شاید آنها چگونه می توانید اجازه دهید هدف بیشتر ناظران (مانند گفتن یک سروان پلیس) انجام یک کار بهتر از ارزیابی وضعیت در یک فاصله.

Bry نیست گفت: چقدر این Skydio X2 هزینه خواهد شد و در عین حال یا آنچه که ما می توانید انتظار از آینده مصرف کننده هواپیماهای بدون سرنشین است. (آیا X2 را تازه کشف شده تاشو معنی توانایی ما در نهایت می توانید یک جیب یا کیف messenger-دوستانه تاشو follow-me هواپیماهای بدون سرنشین? بدون نظر.) او نیز نمی گویند که آیا وجود خواهد داشت یک راه برای استفاده از Skydio جدید 360 درجه موقعیتی نمایش با یک پله یا AR هدست — تنها که من در مسیر صحیح است. در حال حاضر این ویژگی محدود به یک equirectangular طرح (پایین را نگاه کنید برای مثال) در جدید Skydio شرکت کنترل ساخته شده در صفحه نمایش و یا HDMI ،

و نه وجود خواهد داشت هیچ راهی برای جفت آینده Skydio شرکت کنترل کننده حتی اگر شما می توانید استطاعت آن را با امروز مصرف کننده درجه Skydio 2. اگر شما می خواهید یک بهتر مصرف کننده درجه خود پرواز هواپیماهای بدون سرنشین از Skydio 2 و مبادلات است که با آن سه طرح مختلف کنترل شما فقط باید صبر کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن