اسکایپ برای iOS در حال حاضر به شما اجازه مخفی کردن اتاق کثیف با پس زمینه محو

مایکروسافت در حال اضافه کردن یک پس زمینه تاری از ویژگی های آن, اسکایپ برای iOS app. از ویژگی های مشابه به آنچه

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

مایکروسافت در حال اضافه کردن یک پس زمینه تاری از ویژگی های آن, اسکایپ برای iOS app. از ویژگی های مشابه به آنچه که وجود دارد در این شرکت تیم برنامه اجازه می دهد آی فون و آی پد به کاربران برای تاری چه در زمینه تماس تصویری. مایکروسافت همچنین افزود: این خودکار پس زمینه مات به اسکایپ برنامه دسکتاپ سال گذشته است.

مایکروسافت با استفاده از هوش مصنوعی به تیرگی همه چیز را در یک اتاق در اطراف شما و نگه داشتن شما را به عنوان نقطه کانونی اصلی. اثر تاری است که به طور موثر بوکه را شناسایی مو بازوها و دست ها برای جلوگیری از مات کلیدی زبان بدن در طول تماس های ویدئویی. آن را نمی خواهد به طور کامل پنهان کردن همه چیز در اطراف شما, اما آن را قطعا بهبود تماس های ویدئویی که در آن شما می خواهید به نگه داشتن تمرکز بر روی شما و نه یک اتاق کثیف.

گوگل همچنین این گزارش اضافه کردن پس زمینه blur به آن دیدار با ویدئو کنفرانس سرویس فقط به عنوان نبرد برای کسب و کار متمرکز تصویری و برنامه های چت را افزایش می دهد. مایکروسافت نیز pivoting آن تیم برنامه ارتباطات برای خدمت به گروه دوستان و خانواده است اما هنوز برنامه ای برای پشتیبانی و به روز رسانی اسکایپ.

در حالی که اسکایپ در حال حاضر پشتیبانی از پس زمینه مات بر روی PC, iOS و iPadOS وجود دارد هیچ کلمه ای در آندروید پشتیبانی فقط رتبهدهی نشده است. شما می توانید با دانلود آخرین نسخه Skype برای iPhone یا iPad خود و فعال کردن پس زمینه تاری در تماس تصویری گزینه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن