شل همکاران با آمازون را بر Microsoft تیم

شل همکاری با آمازون در چند سال توافقنامه ای که به معنی تمام کارکنان آمازون شروع به استفاده از شل. معامله می آی

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

شل همکاری با آمازون در چند سال توافقنامه ای که به معنی تمام کارکنان آمازون شروع به استفاده از شل. معامله می آید فقط به عنوان شل چهره های افزایش رقابت از تیم مایکروسافت, و آن را نیز ببینید شل مهاجرت آن صدا و مکالمه تصویری امکانات به آمازون سنج پلت فرم در کنار فراگیر شدن استفاده از Amazon Web Services (AWS).

آمازون رول از شل به تمام کارکنان آن است که بخشی از معامله با تشکر از شرکت گسترده توافق. آن را بلافاصله روشن نیست که چگونه بسیاری از آمازون 840,000 کارکنان خواهد بود با استفاده از شل ، تا امروز شل بزرگترین مشتری شده است آی بی ام است که نورد از کساد آن 350,000 کارکنان.

در حالی که شل طولانی استفاده می شود AWS به قدرت بخش هایی از آن برنامه چت آن را در حال حاضر ارتکاب به استفاده از آمازون خدمات ابری خود را به عنوان شریک زندگی ترجیح داده برای ذخیره سازی, محاسبه, پایگاه داده, امنیت, تجزیه و تحلیل یادگیری ماشین و همکاری های آینده ویژگی های. معامله به معنی آن بعید است ما را ببینید شل به نوبه خود به مایکروسافت خدمات ابری Azure یا Google Cloud به قدرت قطعات از خدمات خود را در آینده قابل پیش بینی.

"ما استفاده نمی شود لاجوردی می گوید:" براد آرمسترانگ, معاون رئيس جمهور از کسب و کار و شرکت های بزرگ توسعه در شل در مصاحبه با شرف. "اکثریت قریب به اتفاق از ما سرویس همیشه در حال اجرا در AWS." آرمسترانگ می گوید آن را "به احتمال زیاد" که شل خواهد شد به دنبال استفاده از لاجورد در آینده است.

حرکت به آمازون سنج برای شل کردن تماس صوتی و تصویری نیز بخش قابل توجهی از معامله. کنفرانس صوتی و تصویری است که خاص یک نقطه ضعف از شل نسبت به مایکروسافت تیم اما این ادغام باید معنی آن خواهد بود بسیار بهبود یافته در آینده است. شل در حال حاضر آغاز مهاجرت و آن را به دنبال ویژگی های جدید است. "در حال حاضر ما فقط متمرکز بر جلوگيري از به پایان می گوید:" آرمسترانگ. "به عنوان سنج دارای ویژگی های اضافی ما به دنبال در آوردن تجربه برای تلفن های موبایل شامل تصویری است که آن را نمی کند امروز. ما همچنین به دنبال در رونویسی."

شل و آمازون نیز امیدوار کننده محصول بهتر ادغام و همکاری برای ویژگی های مانند AWS Chatbot یک سرویس است که هل شل کانال هشدار برای AWS موارد. در ماه های آینده شل و AWS آن را بهبود آمازون AppFlow ادغام به پشتیبانی دو جهته انتقال اطلاعات بین AWS خدمات و شل کردن کانال.

همه از این ادغام امتیاز و شل را در آغوش آمازون طراحی شده برای ایجاد برنامه چت به مراتب جذاب تر به مشتریان شرکت. شل شده است به طور پیوسته در حال رشد آن شرکت کسب و کار با وجود مایکروسافت فشار بزرگ با تیم به تازگی. این یک نقطه است که مدیر عامل استوارت باترفیلد شده است مشتاق به استرس در سال های اخیر, مصاحبه, حتی اگر او فکر می کند مایکروسافت "unhealthily دغدغه با کشتن" شل.

"آینده از نرم افزار سازمانی خواهد بود رانده شده توسط ترکیبی از خدمات ابری و workstream ابزار همکاری می گوید:" باترفیلد در بیانیه ای امروز. "همکاری استراتژیک با AWS اجازه می دهد تا هر دو شرکت به مقیاس برای دیدار با تقاضا و تحویل شرکت های درجه ارائه به مشتریان ما است."

این یک معامله است که به نفع هر دو آمازون و شل. آمازون می شود یک شریک مهم برای AWS و آن صدای سنج ایجاد کردن پلت فرم و شل می شود قابلیت اطمینان و امنیت AWS با یک صدای بهتر و خدمات مکالمه تصویری زیر بنای خدمات خود را.

مشارکت نیز صحبت می کند به هسته از چه شل موفق به برنده شدن در کسب و کار بیش از. شل تصمیم گرفتند برای مشارکت و یکپارچگی با انواع رقیب نرم افزار و ارائه دهندگان ابر و نه همیشه اقدام به ساخت ویژگی های آن به برنامه خود را. مدیر عامل شرکت شل استوارت باترفیلد در لمس ارزش است که ادغام در یک گسترده مصاحبه در این Vergecast ماه گذشته.

شل را رقیب اصلی مایکروسافت نیز در تلاش برای جلب توسعه دهندگان و بهبود پشتیبانی نرم افزار در Microsoft تیم اما این شرکت ونرخ یکپارچگی هنوز دفتر مجموعه ای از Outlook, Word, Excel, PowerPoint, و بیشتر. مایکروسافت نیز بندی تیم ها به عنوان بخشی از آن دفتر 365 اشتراک وسوسه انگیز کسب و کار به استفاده از نرم افزار ارتباطات بیش از شل و رقبای دیگر.

شل رویکرد به نظر می رسد کار به خصوص برای کسب و کار است که به عنوان متکی به مایکروسافت برنامه های بهره وری. شل گزارش درآمد خود را امروز بیش از پیش آشکار ساخته 122,000 مشتریان پرداخت می شود افزایش 28 درصد در سال بیش از سال. بیش از 750,000 سازمان در حال حاضر با استفاده از رایگان و یا پرداخت آبونمان طرح تا از 660,000 در پایان سه ماهه گذشته است.

باترفیلد توصیف شل اخیر چهارم به عنوان "فوق العاده" با 50 درصد رشد درآمد در سال بیش از سال. شل شکست یک رکورد کاربر در ماه مارس فقط به عنوان بسیاری از کسب و کار آغاز شده به منظور کارکنان به کار از خانه در میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر. "ما اعتقاد داریم که تاثیر دراز مدت آن سه ماه و شمارش کار از خانه را در راه ما از نسل قدر می گوید:" باترفیلد. "این ادامه خواهد داد برای تسریع تصویب جدید دسته از کانال های مبتنی بر سیستم عامل پیام های ما ایجاد شده و برای که ما هنوز تنها سازمانی درجه ارائه شده است."

به روز رسانی ژوئن 4, 5:55PM ET: مقاله به روز شده با نظرات از مصاحبه با شل کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب