مار Shyam نجات نادر مزین پرواز مار

با این کار او را نجات داده است 35,943 مارها تا کنون میسور/Mysuru: شهرستان شناخته شده مار امدادگر و حیات وحش, م

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

با این کار او را نجات داده است 35,943 مارها تا کنون

میسور/Mysuru: شهرستان شناخته شده مار امدادگر و حیات وحش, محیط زیست , مار Shyam همراه با پسرش Surya Keerthi را نجات نادر مزین پرواز مار در Ramanuja جاده 4 متقابل در شهرستان در روز سه شنبه. با این Shyam را نجات داده است و در مجموع 35,943 مارها تا کنون.

روز گذشته در حدود 4 ساعت, مار عبور مشغول Ramanuja جاده در نزدیکی JSS فیزیوتراپی دانشگاه و وارد یک دور انداخته لوله های پلاستیکی در پیاده رو که متوجه شده بود توسط یکی Naveen ژنریک Medicals در جاده ها که به نوبه خود مطلع مار Shyam از طریق تلفن. Shyam که با عجله به نقطه همراه با پسرش نجات مار از لوله.

صحبت به 'ستاره میسور,' Shyam گفت که مزین پرواز مار است که عمدتا در قسمت های غربی و غیر سمی, مار که طعمه مارمولک های کوچک کوچک پرندگان و غیره. او در ادامه گفت که این مار ممکن است آمدن به شهر در یک خودرو که آن را به طور تصادفی جرأت داخل آن و راننده وسیله نقلیه ندانسته ممکن است آن را به شهرستان.

پس از وسیله نقلیه پارک شده در نزدیکی Agrahara اینجا مار ممکن است بیرون آمدن از خودرو. او گفت که مزین پرواز مار حرکت می کند بسیار سریع بر روی درختان و می تواند سرش را از یک درخت به دیگری توسط مسطح بدن خود را.

Shyam بیشتر گفت که اطلاع رسانی وزارت جنگل مقامات در مورد مار و اضافه شده است که او را به انتشار آن در محل آموزش توسط مسئولان جنگل.

آن را ممکن است به یاد می آورد که در ژوئن 5, مار کشف شده در کوره از جلوی درب یکی Venkataramu در Ramanuja جاده 7 صلیب رفته بود از چشم توسط یک مار امدادگر وارد و یافت نشد. همان مار کشف شده بر روی درخت حدود دو روز پیش به گفته ساکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن