اسنپ چت است عذرخواهی برای بحث برانگیز Juneteenth فیلتر است که اجازه به کاربران برای "لبخند و شکستن زنجیر" گفت: فیلتر رفته بود از طریق معمول خود را بررسی پروتکل های. فیلتر شد panned توسط منتقدان در صبح روز جمعه و در مدت کوتاهی پس از انتشار آن برای خود تن ناشنوایی و غیر فعال بود حدود 11 AM ET.
"ما عمیقا عذر خواهی به اعضای Snapchat جامعه که این لنز توهین آمیز" یک ضربه محکم و ناگهانی سخنگوی گفت: در یک ایمیل به آستانه. "یک گروه متنوع از ضربه محکم و ناگهانی اعضای تیم درگیر در توسعه این مفهوم اما یک نسخه از این لنز که رفت زندگی برای Snapchatters این صبح نشده بود تایید شده از طریق فرآیند بررسی ما. ما در حال بررسی این که چرا این اشتباه رخ داده است به طوری که ما می تواند جلوگیری از آن در آینده است."
آتلانتا مبتنی بر دیجیتال استراتژیست علامت گذاری به عنوان S. Luckie نشان از فیلتر در توییتر خواستار آن را "جالب است." فیلتر نشان داد آنچه به نظر می رسد یک تقریب از پان-آفریقایی پرچم و باعث کاربر برای لبخند — ماشه مشترک برای متحرک اسنپ چت فیلتر — باعث زنجیر به نظر می رسد و پس از آن شکستن پشت کاربر.
Juneteenth است که سالگرد این روز در سال 1865 هنگامی که یک گروه از بردگی مردم در تگزاس در نهایت متوجه شدند که برده داری در آمریکا به پایان رسید بیش از دو سال پس از آبراهام لینکلن امضا رهایی ا ...
این Juneteenth فیلتر می رسد کمی بیش از یک هفته پس از گزارش ظاهر است که ضربه محکم و ناگهانی مدیر عامل Evan Spiegel شد به تأخیر انداختن انتشار عمومی این شرکت تنوع آمار و چون او نگران بود که "این همه آشکار که در واقع نرمال ترکیب فعلی فن آوری نیروی کار است." او گفت: CNBC در ماه ژوئن 11th, مصاحبه که ضربه محکم و ناگهانی بود "در واقع اختراع یک راه جدید در حال حاضر به انتشار این اطلاعات و همچنین آن را روشن در مورد برنامه های ما شامل نمایندگی در ضربه محکم و ناگهانی و به طور گسترده تر در این صنعت است."
اشپیگل گفت: این شرکت تنوع آمار که "اسنپ چت به نظر می رسد مانند بسیاری از دیگر شرکت های فن آوری در نظر نمایندگی." ترین دره سیلیکون شرکت فنی انحراف به شدت سفید و نر. ضربه محکم و ناگهانی بوده است که یکی از معدود شرکت سیلیکون ولی هرگز انتشار تنوع گزارش.
تازه ترین توییت در ضربه محکم و ناگهانی, Inc. حساب توییتر به تاریخ ژوئن 1st, لینک به یک بیانیه از اشپیگل و می گوید: "ما محکوم به نژاد پرستی. ما باید در آغوش تغییر عمیق. این شروع می شود با دفاع از ایجاد فرصت های بیشتر و برای زندگی ارزش های آمریکایی از آزادی و برابری و عدالت برای همه است."
این اولین بار نیست یک اسنپ چت فیلتر رفته بد چپ چپ. در سال 2017, آن افتخار روز بین المللی زنان با ارائه فیلتر از زنان مشهور مثل فریدا کالو, رزا پارکس و ماری کوری, اما اضافه دودی آرایش چشم و صورت "نازک" اثر به کوری فیلتر. آن را تا به حال دو misfires با فیلتر در سال 2016: آن منتشر Bob Marley فیلتر افتخار 4/20 قرار داده است که کاربران selfies در آنچه بسیاری از کاربران احساس به مبلغ دیجیتال blackface و بعد از آن که در سال ساخته برای تلفن های موبایل الهام گرفته از فیلتر است که ایجاد "yellowface" کاریکاتور از آسیایی ها.
به روز رسانی ژوئن 19, 11:15am می باشد و همکاران: اضافه شده که ضربه محکم و ناگهانی به نظر می رسد که حذف فیلتر.
به روز رسانی ژوئن 19th, 12:21 ET: بیانیه می افزاید: از ضربه محکم و ناگهانی سخنگوی.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- فیس بوک به الیزابت وارن می گوید که دو استاندارد متفاوت برای آب و هوا حقیقت چک کردن 8880110001110888 Facebook says its third-party fact-checking partners "do review and rate climate misinformation, and there has never been a prohibition against them doing so," in a response to criticism from Democratic senators. فیس بوک سیاست خود را از معافیت "محتوای نظر روشن" از حقیقت چک کردن ادامه خواهد داد ، نامه می گوید. سناتورها ناراضی هستند. در پاسخ، که به طور انحصاری با The <em>Verge </em>به اشتراک گذاشته شد، behemoth فناوری می گوید که تمام محتوای تغییرات آب و هوایی را در نظر نمی "نظر" است. اما مقالات نظر در مورد تغییرات آب و هوایی حقیقت چک کردن را دریافت نمی کند ، سیاست فیس بوک می گوید آن را در سال 2016 آغاز شد. سناتورها الیزابت وارن، تام کارپر، شلدون وایت هاوس و برایان شاتز در بیانیه ای گفتند: «ما از رهبری فیس بوک خواستیم که راه های گریزی را که اجازه می دهد اطلاعات آب و هوایی بر روی سکوهای آنها پخش شود، ببندد» پاسخ آنها: باید به آنها اعتماد کنیم که قوانین و روش های خودشان را بکنند و آن را دنبال کنند، حتی اگر به به هم پاشیدن حقایق و انتشار انبوه دروغ ها بیانجامد. آینده سیاره ما در خطر است، و هیچ شرکتی نباید خیلی بزرگ، بیش از حد قدرتمند و بیش از حد مات باشد که در مورد نقش آن در بحران آب و هوایی پاسخگو باشد. فیس بوک هم از این قاعده مستثنی نیست." فیس بوک متهم شده است که اجازه می دهد انکار آب و هوا را به جشن در پلت فرم خود را. در ماه اوت گذشته، آن را حذف "نادرست" امتیاز از op-ed منتشر شده توسط واشنگتن <em>بررسی تی</em>کلاه بازیگران شک در صحت مدل های تغییر آب و هوا. در ابتدا، چککننده ٔ حقیقت مستقل فیس بوک این مقاله را به عنوان «بسیار گمراه کننده» پرچم گذاری کرد، زیرا اطلاعات نادرست و داده های برداشت شده از گیلاس را در بر می گرفت. اما ائتلاف CO2 که یک گروه غیرانتفاعی است و توسط مشاور سابق ترامپ ویلیام هاپر ایجاد شده بود، به این امتیاز اعتراض کرد. فیس بوک در نهایت به خاک و خون می خاست، <em>E&E اخبار در</em> ماه ژوئن گزارش داد. به گزارش ای و ای <em>نیوز،</em>فیس بوک یک سوراخ گریز ی حقیقت برای مقالات نظر ایجاد کرد تا از بررسی حقیقت فرار کند. اما فیس بوک می گوید که این سیاست تمام مدت بود. در نتیجه گرد و غبار، سناتورها در ۱۵ ژوئیه نامه ای به مارک زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک نوشتند. آنها به راه گریز ادعا اعتراض و خواستار فیس بوک توضیح دهید که چگونه تصمیم به تغییر رتبه ساخته شده است. "بحران آب و هوا و تخریب محیط زیست مسائل مربوط به نظر نیست،" آنها نوشتند. اسکات جانسون، سردبیر علوم در یکی از چک کنندگان حقیقت شخص ثالث فیس بوک به نام Science Feedback در ماه ژوئیه به نیویورک تایمز گفت: <em>The New York</em> <em>Times</em> "قرار دادن اظهاراتی که به طور قابل تصدیق نادرست در بخش نظر نباید مصونیت از حقیقت چک کردن را اعطا کند. فیس بوک به حقیقت یاب های مستقل خود گفته است که محتوای نظر منوط به بررسی حقیقت نیست، این شرکت در پاسخ به سناتورها گفت. (این شرکت به نیویورک تایمز <em>گفت</em> که سیاست از سال ۲۰۱۶ در جای خود قرار دارد.) با این حال، هنگامی که کسی محتوا را بر اساس اطلاعات نادرست زمینه ای به عنوان نظر ارائه می دهد - حتی در قالب یک اُپ اد یا سرمقاله - هنوز هم واجد شرایط برای بررسی حقیقت است، آن را اضافه کرد. سناتورها در نامه خود از آنها پرسیدند که اگر اطلاعات در مورد تغییرات آب و هوایی متفاوت از جعلی COVID-19 نوشته شده است -- و اگر این طور است ، چرا. تغییر آب و هوا اطلاعات غلط برای فیس بوک اولویت نیست، اندی استون، مدیر ارتباطات سیاست گذاری فیس بوک، به نیویورک تایمز در ماه ژوئیه گفت. <em> </em> در عوض، این شرکت بیشتر با تهدیدات فوری تر مانند گفتار نفرت و یا اطلاعات نامربوط به ویروس کوروناویروس نگران است. به گزارش سازمان بهداشت جهانی، تغییرات آب و هوایی انتظار می رود که هر سال بین سال های ۲۰۳۰ تا ۲۰۵۰ به دلیل سوء تغذیه، مالاریا، اسهال و استرس گرمایی منجر به ۲۵۰۰۰۰ مرگ اضافی شود. سناتورهای دموکرات تنها نگران آسیبی که در مورد تغییرات آب و هوایی می تواند انجام دهد نیست. اکثریت رای دهندگان نظرسنجی فکر می کنند فیس بوک باید برچسب نظرات مقالات حاوی اطلاعات نادرست در مورد تغییرات آب و هوایی به عنوان نادرست، با توجه به بررسی های اخیر توسط افکار مخزن داده ها برای پیشرفت.
- نحوه یافتن زمان هپی چیر در توییتر
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- موارد جهانی زوال عقل می تواند تا سال 2050 سه برابر شود، مگر اینکه به "عوامل خطر" توجه شود، مطالعه | اخبار علم و فناوری
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- COVID-19: Mission: Impossible 7 و 8 به دلیل همه گیری ویروس کرونا دوباره به تعویق افتاد. | Ents & Arts News
- 10 Best Headsets for Video Chats and Conference Calls
- بازوبند شنا برای سکس عالی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی