سونی نرم و صاف PS5 آشکار گرافیک عملا یکسان به کار از یک هنرمند روسی

در تصویر بالا یک زمینه نبض آبی حوزه rearranges خود را به الگوهای هندسی. اگر که آشنا به نظر می رسد این بدان معن

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

در تصویر بالا یک زمینه نبض آبی حوزه rearranges خود را به الگوهای هندسی. اگر که آشنا به نظر می رسد این بدان معناست که شما احتمالا به تماشای سونی پلی استیشن 5 فاش هفته گذشته است. فوق العاده مدرن پرنیان گرافیک و سفید و سیاه و سفید و آبی رنگ طرح تنظیم صحنه کاملا برای فاش کردن واقعی کنسول PS5.

اما تصویر بالا در واقع نمی سونی. این کار از ماکسیم Zhestkov یک رسانه های روسی هنرمند — و شباهت بین کار او و گرافیک در Sony PS5 تصویری ما را فکر می کنم او در استودیو راه اندازی شد برای کسانی که گرافیک. بیایید نگاهی به برخی از آنچه بود نشان داده شده در PS5 تصویری و مقایسه آن با کار خود را.

بررسی زیر GIF از PS5 تصویری, به عنوان مثال. در اینجا یک ستون از هزاران نفر از کوچک حوزه های روشن توسط یک استارک سربار نور اشکال شکل کلاسیک پلی استیشن دایره با سرد آبی و نور تغییر از طریق ستون:

در حال حاضر چک کردن این GIF از یک کار Zhestkov را به نام "محاسبات است." یک ستون از هزاران نفر از کوچک حوزه های روشن توسط یک استارک سربار محو نور به اشکال مختلف با سرد آبی و نور تغییر از طریق ستون — نگاه آشنا نیست ؟

اتمام این سمت-توسط-جانبی از حوزه ایجاد دره در برابر یک دیوار سیاه و سفید گرفته شده از PS5 تصویری و "محاسبات است." شما می توانید بگویید که در اصل از سونی ، (من می گویم که در عنوان.)

بیایید نگاهی به چیزی کمی متفاوت است. در اینجا GIF از PS5 آشکار از یک مکعب یکپارچه در خالی سقف روشن اتاق که باز می شود به فاش کردن یک رنگی لایه لایه داخل:

که به نظر می رسد بدجور شبیه به یک صحنه از یک کار Zhestkov را به نام "لایه" شامل مستطیل شکل یکپارچه در خالی سقف روشن اتاق که باز می شود به فاش کردن یک رنگی لایه لایه داخل:

Sony نشده است در پاسخ به یک درخواست برای نظر در مورد Zhestkov مشارکت — اما Zhestkov می کند لیست سونی به عنوان یک مشتری در استودیوی خود را در مورد صفحه. و هنگامی که ما به خارج از استودیو به دیدن اگر آنها می تواند تایید شرکت های تولید کننده گفت: "ما هنوز نمی تواند تایید یا رد ما مشارکت در سونی فاش شود."

بنابراین ما نمی تواند کاملا خاصی است که Zhestkov ساخته شده حرکت های گرافیکی. اما من می خواهم که به آن می گویند به نظر می رسد بسیار به احتمال زیاد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب