سونی پوشیدنی تهویه هوا بسیار سرد

من و زندگی در ژاپن نزدیک به دوازده سال و من هنوز به این افتضاح تابستان است. بین درجه حرارت بالا و خفه کننده رط

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

من و زندگی در ژاپن نزدیک به دوازده سال و من هنوز به این افتضاح تابستان است. بین درجه حرارت بالا و خفه کننده رطوبت پله خارج در ماه های ژوئیه و اوت احساس می کند مثل این است که به آرامی پخته شده در sous vide گلدان. به عنوان یک هرگز پایان فصل بارانی می آید به پایان من قصد ندارم به نیاز بسیار تشویق به ماندن در خانه.

من فکر نمی کنم نظر من در تابستان به خصوص غیر معمول است که احتمالا به همین دلیل سونی تصمیم به رفتن پیش با نوجوان جیب از طریق آن اولین پرواز داخلی-راه اندازی-ماشین جوجه کشی-slash-crowdfunding-پلت فرم. اولین پرواز قبلا منجر به محصولات مانند فاس جوهر الکترونیکی سازمان دیده بان Huis خانه هوشمند کنترل از راه دور جهانی و Wena مچ دست مدولار ساعت هوشمند است. در حال حاضر ما Reon جیب, که تنها می تواند به عنوان یک پوشیدنی, تهویه مطبوع, و من آن را تست است.

این نوجوان جیب نسبتا باریک خرما به اندازه سفید پلاستیکی دستگاه که به اتهام بیش از USB-C و متصل به خود را iOS یا آندروید گوشی با بلوتوث. آن را قطعا به نظر می رسد مانند یک سونی گجت. وجود دارد یک سیلیکون پد در پشت است که شما می توانید فشار دهید خود را در برابر, پوست و نوجوان جیب با استفاده از Peltier effect به سرد یا گرم خود را با جذب و انتشار گرما. شما می توانید آن را دستی اما بیشتر به طور گسترده ای ترویج استفاده از موارد شامل خرید Sony ویژه V-گردن جلیقه با یک جیب درونی بازگشت به نگه داشتن دستگاه در حالت استراحت بین تیغه های شانه خود را.

این نرم افزار بسیار ساده است و به شما می دهد کنترل مستقیم بر Reon جیب دما و تنظیمات. سه سطح وجود دارد خنک کننده و یا گرم به علاوه اضافی افزایش حالت که محدود به دو دقیقه و یک کنترل برای سرعت "فن." شما همچنین می توانید تنظیم خودکار حالت که ضربه در هر زمان که شما به نوبه خود دستگاه خود را با دکمه قدرت به جای استفاده از برنامه. آن طول می کشد حدود 2-3 ساعت در یک شارژ بسته به شدت از تنظیمات خود را.

این دستگاه تنها وزن آن در حدود 80 گرم خیلی فراتر از خنک کننده و گرم شدن کره زمین و اثرات آن را واقعا احساس می کنید قابل توجه زمانی که شما با پوشیدن آن در حلقه ای ساتن و آن را نمی چوب در زیر لایه دیگر از لباس. با این حال کمی بی دست و پا برای وارد کردن آن هنگامی که حلقه ای ساتن است — شما نیاز به یک خوب و مناسب در جیب سخت است که برای انجام با دست های خود را پشت سر خود را. شاید این ساده تر با عمل.

پس چگونه کار می کند ؟ سونی بازاریابی نشان می دهد که آن را کاهش می دهد بدن خود را به سطح متوسط 13°C برای مثال از 36°C (42.8°F) به 23°C (73.4°F). من می توانم بر این باورند که این مورد در نقطه تماس اما اثر است که به وضوح بسیار کمتر سراسر بدن به عنوان سونی تصاویر خود را نشان می دهد.

من عینک نوجوان جیب در حالی که راه رفتن به یک سوپرمارکت در حدود یک مایل دور برای ناهار امروز. دمای شد تنها 30°C (86°F) بنابراین ما کاملا به نوسان از توکیو تابستان فقط رتبهدهی نشده است, اما رطوبت بود هل دادن 80 درصد — این است که هنوز نوع پیاده روی که به طور معمول من تبدیل به یک گودال از عرق به زودی به اندازه کافی. من پیدا کردن به طور کلی که نوجوان جیب بهبود مسائل تا حدودی حتی در پایین ترین خنک کننده محیط است. من قطعا هنوز عرق کردن زمان من کردم اما خنک کننده احساس می کند تفاوت را در حالی که شما در واقع وجود دارد در گرما.

در واقع نوجوان جیب چه شما می خواهم انتظار هر کوچک و سرد شی به انجام زمانی که برگزار شد در برابر پوست شما. شما در حال رفتن به احساس می کنید مثل شما در عرق, محیط زیست, اما شما را به آنچه که شما می توانید دریافت کنید.

برای من شخصا مطمئن نیستم بدون هیچ زحمتی از برخورد با یک هفتگی چرخش دستگاه منحصر به فرد سونی جلیقه خواهد بود که ارزش آن. اما من در یک موقعیت که در آن من مشغول به کار از خانه برای نزدیک به یک دهه و من 2020 کمد لباس تابستان شامل تقریبا به طور انحصاری از تورنتو رپتورز تی شرت. اگر من یک کار است که شامل رفت و آمد روزانه و کسب و کار, لباس, به عنوان مورد برای دهها میلیون نفر از مردم در سراسر ژاپن و من فکر می کنم Reon جیب می تواند درک بیشتر. به عنوان آن است که من احتمالا می خواهم فقط با استفاده از آن به عنوان جیب ابزار است که می تواند به عنوان یک موضعی سردتر یا گرمتر در خرج کردن.

این نوجوان جیب است در حال حاضر به طور انحصاری در ژاپن است. هزینه آن 13,000 ین ($122) برای دستگاه خود و جلیقه (موجود در رنگ سفید و یا بژ) هستند 1,800 ین (17 دلار) در هر. برنامه کار می کند در زبان انگلیسی, اگر شما به دنبال برای واردات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب