Sony Xperia 1 دوم کشتی در آمریکا در ماه جولای 24th, برای $1,199

سونی پرچمدار جدید گوشی های هوشمند Xperia 1 II (تلفظ "مارک دو") را کشتی در آمریکا شروع July 24th, برای $1,199 ا

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

سونی پرچمدار جدید گوشی های هوشمند Xperia 1 II (تلفظ "مارک دو") را کشتی در آمریکا شروع July 24th, برای $1,199 این شرکت اعلام کرد. قبل از دستور شروع در ماه ژوئن 1st. و اگر شما قبل از سفارش در ماه ژوئن 28th, شما می توانید یک جفت از سونی WF-1000XM3 حذف نویز از earbuds.

ویژگی های مهم این گوشی 1 دوم آن 12 مگاپیکسل سه گانه-دوربین آرایه که سونی می گوید می توانید شلیک کنید تا 20 فریم در ثانیه در حالت burst mode را AF/AE محاسبات تا 60 بار در هر ثانیه و فوکوس خودکار در چشم انسان و حیوانات برای عکس های پرتره در میان ویژگی های دیگر. این گوشی همچنین می آید با این نرم افزار عکاسی و فیلمبرداری نرم افزار نرم افزار است که به شما کنترل دستی بیش از تنظیمات دوربین برای عکس ها و فیلم ها.

Xperia 1 دوم, HDR, 4K صفحه نمایش OLED که 6.5 اینچ و 21:9 نسبت ابعاد آن را بلندتر از بسیاری از گوشی های دیگر. این گوشی توسط Qualcomm Snapdragon 865 پردازنده دارای 4000 میلی آمپر باتری و پشتیبانی از شارژ بی سیم. این شهر همچنین دارای یک جک 3.5 mm audio jack, اگر شما می خواهید برای وصل کردن هدفون.

سونی همچنین گفت: "برنامه های توسعه" Xperia Pro یک گوشی جدید است که پشتیبانی از mmWave 5G که به طور معمول ارائه می دهد سرعت سریع تر از زیر 6Hz 5G اما محدود تر برد. اما برای کمک به شما در پیدا کردن سرویس زمانی که شما با استفاده از گوشی Xperia Pro سونی می گوید این تلفن جدید را به شما نشان می دهد جهت یک mmWave 5G اتصال و انتقال و دریافت سرعت. Xperia 1 دوم خواهد بود 4G تنها در ایالات متحده, اما آن اروپا نوع پشتیبانی از 5G.

Xperia Pro را نیز به یک میکرو کابل HDMI به طوری که شما می توانید آن را برای اتصال به دوربین های دیجیتال با خروجی HDMI. این بدان معناست که شما می توانید با استفاده از Xperia Pro به عنوان یک مانیتور برای برخی از دوربین های DSLR حرفه ای و دوربین های فیلمبرداری و همچنین انتقال اطلاعات گرفته شده توسط یک دوربین بر روی گوشی 5G اتصال به گفته سونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن