به زودی سفر از Mysuru به Bhubaneswar در یک قطار خصوصی

میسور/Mysuru: به زودی شما می توانید سفر در قطار خصوصی از Mysuru به Bhubaneswar و یا گرفتن یک قطار خصوصی از بنگ

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

میسور/Mysuru: به زودی شما می توانید سفر در قطار خصوصی از Mysuru به Bhubaneswar و یا گرفتن یک قطار خصوصی از بنگلور به گواتی, دهلی نو, هوره جیپور یا حتی گوراکپور به عنوان راه آهن هند می آید که تحت وزارت راه آهن دعوت کرده است درخواست مدارک (RFQ) برای شرکت های خصوصی برای بهره برداری از جفت قطار مسافری خدمات از بیش از 109 شهرستانها.

از کارناتاکا راه آهن را شناسایی کرده اند Mysuru-Bhubaneswar-Mysuru روزانه مسیر همراه با 11 راه های دیگر. راه آهن انتظار قطار خصوصی اپراتورها برای شروع در حال اجرا مسافر قطار آوریل 2023 شکستن تحت کنترل دولت انحصار در این بخش. خصوصی قطار نیز عمل از Kalaburagi-بمبئی و Mangaluru-چنای مسیر.

با توجه به آزادی مطبوعات صادر شده توسط هیئت مدیره راه آهن این پروژه را مستلزم سرمایه گذاری بخش خصوصی در حدود Rs. 30,000 کرور. این اولین بار است که ابتکار عمل از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای قطار مسافری در طول شبکه راه آهن هند. اکثریت قطار باید تولید در هند زیر را در هند ابتکار و نهاد های خصوصی باید برای تامین مالی تهیه و نگهداری از قطار.

خصوصی بازیکنان در قطار مسافری عملیات را به معنای مدرن قطار در حال اجرا در سرعت های بالاتر و خصوصی قطار را تشکیل می دهند در حدود پنج درصد از تمام قطار. باقی مانده 95 درصد از قطار در هند خواهد بود که توسط راه آهن. خصوصی بازیکنان ارائه خواهد شد درآمد به اشتراک گذاری و یک اتهام حمل به راه آهن. این توافق برای 35 سال است.

قطار باید طراحی شده برای حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت و به عنوان مثل وجود دارد خواهد بود یک کاهش قابل توجه در زمان سفر. زمان در حال اجرا گرفته شده توسط یک قطار باید قابل مقایسه و یا سریع تر از سریع ترین قطار از راه آهن هند عامل مربوطه مسیر راه آهن هیئت مدیره گفت: توجه داشته باشید.

هدف از این ابتکار این است که به معرفی تکنولوژی مدرن نورد سهام با نگهداری کاهش می یابد, کاهش زمان حمل و نقل, افزایش ایجاد شغل ارائه افزایش ایمنی ارائه در سطح جهانی تجربه سفر به مسافران و همچنین کاهش تقاضا و کمبود عرضه در حمل و نقل مسافر در بخش توجه داشته باشید اضافه شده است.

صحبت کردن به ستاره میسور در جنوب غربی راه آهن رئیس روابط عمومی افسر E. Vijaya گفت که نهادهای خصوصی تنها اجازه داده می شود برای اجرای برخی از خدمات راه آهن هند آهنگ با استفاده از ایستگاه های موجود در مسیرهای مشخص شده در حال حاضر تعریف شده و اسلات. "مسافری موجود خدمات خود ادامه خواهد داد به کار در این مسیر مانند قبل با همان کرایه همان برنامه," او گفت:.

"این شبیه به خصوصی عامل شرکت های هواپیمایی هواپیما خود را مدیریت بلیط خود را رزرو خدمات و پرداخت دولت برای استفاده از زیرساخت های مشترک مانند حریم هوایی و فرودگاه ها. اپراتورهای خصوصی پرداخت خواهد شد راه آهن هند برای استفاده از آهنگ های راه آهن و زیرساخت های دیگر اما ممکن است استفاده از خود را آموزش تعمیر و نگهداری تاسیسات و کارکنان," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن