SpaceX در حال راه اندازی آخرین آن دسته از اینترنت و ماهواره از جمله یکی با رودريها

کمتر از یک هفته پس از ارسال اولین فضانوردان به فضا SpaceX در حال حاضر در حال آماده شدن برای یکی دیگر از راه ان

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

کمتر از یک هفته پس از ارسال اولین فضانوردان به فضا SpaceX در حال حاضر در حال آماده شدن برای یکی دیگر از راه اندازی آن Falcon 9 rocket هر چند این پرواز را فقط حمل ماهواره به مدار است. از سواحل فلوریدا شرکت است که میله میله به راه اندازی آخرین دسته از 60 اینترنت-بشاش ماهواره به صورت خود رو رشد Starlink صورت فلکی در شب چهارشنبه.

هنگامی که این ماموریت طول می کشد خاموش SpaceX را راه اندازی کرده اند کمی بیش از 480 از آن Starlink ماهواره به مدار است. که تنها بخش کوچکی از حدود 12000 Starlink ماهواره است که این شرکت دارای مجوز برای راه اندازی. هدف از این پروژه عظیم است که به ارائه اینترنت جهانی پوشش از فضا. این ماهواره طراحی شده به پرتو اتصال به پهنای باند پایین به زمین زیر با مشتریان ضربه زدن به سیستم از طریق شخصی کاربر پایانه است.

این راه اندازی خواهد شد و شامل یک ماهواره که کمی متفاوت از بقیه است. خاص که فضاپیما را visor — یا آفتابگیر — که خودرو را اعزام هنگامی که آن را در فضا است. در گیر طراحی شده است برای جلوگیری از نور خورشید نگه داشتن آن را از تأمل در از زیباترین قسمت های ماهواره ای به ویژه خود آنتن. که راه های ماهواره ای به نظر می رسد کمتر روشن در آسمان است.

این آفتابگیر است SpaceX آخرین تلاش برای تعدیل روشنایی آن ماهواره است که به نظر می رسد به خصوص روشن در آسمان در هنگام طلوع و غروب خورشید بر روی زمین است. در این زمان نور خورشید بازدید این اشیاء که مردم کفن در تاریکی روی زمین در زیر آنها را در آسمان می درخشند. آن چیزی که باعث نگرانی عمده برای کسانی که در ستاره شناسی جامعه که نگران هستند که با روشن ماهواره ها می تواند خراب کردن تا مشاهدات خود را از جهان است. ستاره شناسان اغلب تکیه بر گرفتن قرار گرفتن در معرض طولانی تصاویر از آسمان شب و روشن عبور ماهواره از طریق یک تصویر برگ یک خط سفید است که می تواند خراب کردن یک شات.

SpaceX تا به حال در جریان ارتباطات با ستاره شناسان در مورد چگونه به رفع مشکل و این شرکت حتی سعی پوشش یکی از آن Starlink ماهواره تجربی پوشش به نظر می رسد تیره تر است. که پوشش را تیره ماهواره ای هر چند یک تجزیه و تحلیل استدلال آن بود به اندازه کافی برای کاهش ترس از ستاره شناسان. شرکت SpaceX در تلاش است تا سایبان و آن را در برخی از ایده های دیگر در این آثار بیش از حد. در وب سایت خود SpaceX یادداشت که آن را در نهایت تلاش برای تغییر جهت ماهواره ها زمانی که آنها برای اولین بار راه اندازی برای کاهش روشنایی خود را در حالی که آنها خود را بالا می برد مدار. این تغییر است که هنوز هم در آثار با توجه به SpaceX به عنوان آن نیاز به به روز رسانی نرم افزار.

برای شرکت SpaceX با تمرکز بر روی آفتابگیر روش هر چند دیگر 59 ماهواره در این راه اندازی را شامل نمی شود سخت افزار جدید. بسته به اینکه چگونه یکی از این آزمایش می رود, آن را ممکن است بیشتر راه اندازی خواهد شد با سایه در آینده است.

برخاستن از SpaceX را Falcon 9 rocket میله میله برای 9:25PM همکاران از کیپ کاناورال نیروی هوایی ایستگاه در فلوریدا. این پنجمین ماموریت که خاص این موشک را به فضا. SpaceX تلاش خواهد کرد به زمین فالکون 9 در یکی از هواپیماهای بدون سرنشین کشتی در اقیانوس اطلس پس از راه اندازی بیش از حد به معنی آن می تواند حتی پرواز برای ششمین بار. دو SpaceX, تالار گفتگوی جوانان ایرانی خالص-دارای حق اعمال قایق نیز تلاش برای گرفتن دو نیمه از موشک بینی مخروط — the پیازی ساختار است که برای محافظت از ماهواره ها در بالای این موشک در طول صعود به فضا است.

آب و هوا است که به دنبال یک بیت دارای لیت و لعل زیاد برای راه اندازی تنها با 60 درصد شانس از شرایط مطلوب. اگر SpaceX نمی توانید دریافت زمین امروز این شرکت با راه اندازی پشتیبان گیری تاریخ در 9:03بعد از ظهر و فردا. SpaceX را در جریان زندگی آغاز خواهد شد حدود 10 دقیقه قبل از برخاستن بنابراین بررسی بازگشت پس از آن اگر شما در خلق و خوی برای تماشای یکی دیگر از فالکون 9 را به آسمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب