SpaceX خدمه اژدها با موفقیت بازده ناسا فضانوردان در برگشت به زمین

ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley با خیال راحت به زمین بازگشت و در داخل SpaceX خدمه اژدها کپسول بعد از ظ

توسط PARINEWS در 12 مرداد 1399

ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley با خیال راحت به زمین بازگشت و در داخل SpaceX خدمه اژدها کپسول بعد از ظهر امروز آوردن تاریخی خود در دو ماه ماموریت در ایستگاه فضایی بین المللی به پایان رسید. این فضاپیما حامل دو فضانورد پخش در خلیج مکزیک در سواحل پنساکولا فلوریدا در 2:48PM و همکاران که در آن بازیابی قایق در انتظار بودند در این نزدیکی هست برای دریافت خدمه.

با این فرود خدمه اژدها در حال حاضر با موفقیت به پایان رسید-همیشه مسافر پرواز به مدار. ماموریت آغاز شد و در آوریل 30th, زمانی که Behnken و Hurley هر دو راه اندازی در داخل کپسول از کیپ کاناورال فلوریدا و سپس از منوی view با ایستگاه فضایی در روز بعد. به نام شیطان-2 یا DM-2 ماموریت بود به اثبات تمام خدمه اژدها بزرگترین قابلیت ها — با خیال راحت حمل و نقل مردم به فضا و گرفتن آنها را به ISS است. شرکت SpaceX ثابت شده است که این کپسول می تواند با خیال راحت مردم را در خانه بیش از حد.

ماموریت نیست کاملا رتبهدهی نشده است به عنوان SpaceX بازیابی قایق پر از تیم های از مردم در حال کار برای بالا بردن خدمه اژدها از آب است. سپس Behnken و هرلی می تواند خروج از کپسول و هوای تازه تنفس دوباره. اما خطرناکترین بخشی از فرود کامل است و این که در نهایت راه را برای خدمه اژدها برای شروع به طور منظم حمل فضانوردان به فضا در آینده است. SpaceX توسعه خدمه اژدها به عنوان بخشی از NASA Commercial Crew Program, ابتکار که وظیفه شرکت های خصوصی با ایجاد وسایل نقلیه تجاری به کشتی آژانس فضانوردان به مدار. Behnken و Hurley پرواز نهایی آزمون به صورت کپسول به عنوان بخشی از این برنامه و شرکت SpaceX در حال حاضر آماده برای پرواز خدمه اژدها دوباره با مردم — یک بار در ماه سپتامبر و دوباره در بهار 2021.

به عنوان SpaceX طول می کشد تا گوشته از راه اندازی فضانوردان ناسا در حال حاضر ورود به عصر جدید انسان spaceflight یکی که در آن شرکت های خصوصی هستند که به طور منظم به مردم پرواز به مدار زمین کم. برای تقریبا همه از ناسا, تاریخچه سازمان فضایی همواره از یک مسئول در حال توسعه سفینه فضایی که ناسا فضانوردان به فضا است. اما به لطف Commercial Crew Program, Behnken و Hurley, پرواز نخستین بار مردم تا به حال به راه اندازی مدار بخش خصوصی توسعه یافته سفینه فضایی است.

پرواز خود را نیز به طور موثر در بازگشت ناسا انسان spaceflight برنامه بازگشت به ایالات متحده است. همیشه از آخرین پرواز شاتل فضایی در سال 2011 ناسا تا به حال به تکیه بر روسیه موشک سایوز به آژانس فضانوردان به ایستگاه فضایی. این تنها گزینه ای است که ناسا بود و آن این بود که هزینه یک. هر صندلی در سایوز زد ناسا حدود 80 میلیون دلار. در حال حاضر ناسا می توانید راه اندازی آن فضانوردان خدمه اژدها که طول می کشد خاموش از فلوریدا و هزینه در حدود 55 میلیون دلار برای هر صندلی است.

به مناسبت بازگشت از ما انسان spaceflight به خاک آمریکا Behnken و Hurley آورده اند و با آنها یک قطعه خاص از محموله از ISS: کوچک پرچم آمریکا. پرچم شده است در ایستگاه فضایی برای نه سال گذشته در سمت چپ وجود دارد با آخرین خدمه شاتل فضایی در سال 2011 که در واقع شامل Hurley. شاتل خدمه دستور داد که پرچم را می توان بازیابی تنها با خدمه از فضانوردان که راه اندازی از ما جرقه شاید حماسی ترین بازی تسخیر پرچم — با توجه به زمان و فاصله. پرچم سفر کرده است بیش از 27 میلیون مایل در طول زمان خود را در مدار با توجه به ناسا.

اما در حال حاضر آن را به عقب بر روی زمین همراه با Behnken و هرلی که undocked از ایستگاه فضایی با پرچم شب گذشته. این دو پس از صرف 18 ساعت در مدار داخل خدمه اژدها به آرامی فاصله از ایستگاه فضایی. فقط قبل از 2PM و خدمه اژدها پیشرانه مشتعل مصرف کپسول خارج از مدار و تنظیم آن در دوره برای زمین است. این کپسول پس از آن سقوط از طریق جو زمین تجربه شدید و حرارت که رسیده به 3500 درجه فارنهایت است. پس از رسیدن به یک ارتفاع خاص خدمه اژدها مستقر یک سری از چتر نجات برای کمک به کاهش سرعت سقوط آن و به آرامی لمس کردن در اقیانوس است.

خود را فرود نخستین بار پس از برنامه آپولو که ناسا فضانوردان پخش کردن در اقیانوس در هنگام بازگشت از فضا. همچنین اولین فضاپیمای فرود را در خلیج مکزیک است. ناسا و اسپیس ایکس ترجیح داده اند برای فضانوردان به لمس پایین در سمت شرق فلوریدا در نزدیکی کیپ کاناورال اما طوفان گرمسیری Isaias مجبور خدمه اژدها به زمین نزدیک Pensacola — یکی از هفت بالقوه فرود سایت به صورت کپسول در اطراف فلوریدا.

فرود در آب است نه لزوما بهترین تجربه به عنوان حرکت امواج می تواند یک کمی تهوع پس از انجام شدید شیرجه رفتن را از طریق جو زمین. به علاوه بسیاری از فضانوردان باید برای تنظیم به جاذبه زمین پس از بودن در فضا برای یک دوره طولانی از زمان که در آن مایعات بدن منتقل شده و در اطراف خود حس تعادل پرتاب شده از ضربت سخت زدن. خوشبختانه وجود دارد مناسب است "سخت افزار" در خدمه اژدها در مورد Behnken و Hurley مریض است. "فقط مانند یک هواپیمای مسافربری وجود دارد و کیف و اگر شما به آنها نیاز دارید" هرلی گفت: پیش از فرود در یک کنفرانس مطبوعاتی. "و ما باید کسانی که دستی; ما احتمالا باید برخی از حوله دستی نیز هست. و شما می دانید در صورتی که نیاز به اتفاق می افتد, آن را قطعا نخواهد بود اولین بار که این اتفاق افتاد در یک وسیله نقلیه فضایی."

ناسا انتظار دارد که آن را به یک ساعت پس از فرود برای Behnken و هرلی به خارج از خدمه اژدها و بر روی عرشه SpaceX بهبود رگ. آنها خواهید بود استقبال توسط ناسا پرسنل و پزشکان و پرستاران و سایر متخصصان پزشکی ارزیابی خواهد کرد که خدمه و مطمئن شوید که آنها درست است. پس با توجه به همه روشن فضانوردان خواهد شد و سپس یک هلیکوپتر از یک helipad در قایق به پنساکولا. وجود دارد آنها را از هیئت مدیره یک جت Gulfstream که آنها را به عقب را به هوستون که در آن خانواده خود را در حال انتظار برای آنها. Behnken و Hurley هر کدام یک پسر و دو پسر ثبت بیداری پیام برای فضانوردان امروز صبح گفتن پدران خود را چگونه مشتاق هستند به آنها مراجعه کنید. و فضانوردان نیز مشتاق به دیدن پسر خود را.

"من فکر می کنم برای من و احتمالا برای داگ و همچنین من فکر می کنم ما واقعا هیجان زده برای دیدن خانواده های ما" Behnken گفت: قبل خود بازگشت. "پسر من 6 سال دارم و می توانم بگویم از این ویدئوها که من و صحبت کردن به او تلفن که او تغییر زیادی حتی در فقط چند ماه است که ما شده ایم در اینجا."

یک بار Behnken و Hurley از خدمه اژدها, کپسول بررسی خواهد شد بر روی قایق و سپس بازگشت به یکی از SpaceX امکانات در فلوریدا. که در آن آن را تحت نوسازی به طوری که آن می تواند پرواز دوباره در آن ماموریت بعدی: SpaceX سوم crewed پرواز خدمه اژدها در بهار 2021. که پرواز را حمل خدمه چهار فضانوردان به ایستگاه فضایی از جمله Behnken همسر ناسا فضانورد مگان مک آرتور. مک آرتور پرواز به فضا یک بار قبل از شاتل فضایی برای کمک به تعمیر تلسکوپ فضایی هابل. در حال حاضر او می تواند پرواز در یک کاملا جدید خودرو و زندگی در ایستگاه فضایی برای اولین بار.

"البته من یک مقدار زیادی از راهنمایی برای او" Behnken گفت. "بسیاری از آنها خواهد شد در مورد چگونگی زندگی در ایستگاه فضایی می رود. من فکر می کنم که چیزی که بیشتر منحصر به فرد به جای کپسول خود را. من فکر می کنم که احتمالا در آن من باید بیشتر برای به اشتراک گذاشتن با او, اما من قطعا برخی از مشاوره در مورد زندگی در داخل از اژدها."

در حال توسعه...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن