نقطه ربات یادآوری parkgoers در سنگاپور برای حفظ فاصله خود از یکدیگر

در زمانی که به سادگی های فضایی با یک شخص انسان می تواند خطرناک فعالیت بسیاری از دولت ها و فرودگاه ها و بیمارست

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

در زمانی که به سادگی های فضایی با یک شخص انسان می تواند خطرناک فعالیت بسیاری از دولت ها و فرودگاه ها و بیمارستان ها در حال کشف غیر مسری دلخوشیها از روبات ها است که می تواند مستقر شود برای تمیز کردن سطوح و تحویل کالا بدون ترس.

آخرین اعزام می آید از سنگاپور که در آن مقامات شهری با استفاده از بوستون دینامیک " چهار پا نقطه ربات به یادآوری پارک بازدید کنندگان برای نگه داشتن یک فاصله امن از یک دیگر. امروز شروع یک نقطه واحد خواهد گشت شهر Bishan-Ang Mo Kio پارک به عنوان بخشی از یک محاکمه دو هفته رادیو و تلویزیون ضبط پیام "به یاد پارک بازدید کنندگان برای رعایت فاصله امن اقدامات است."

این ربات مجهز به دوربین است که خواهد شد مورد استفاده برای برآورد تعداد بازدید کنندگان به پارک اما سنگاپور پارک های ملی هیئت مدیره (NParks) می گوید: آن را نمی خواهد به جمع آوری اطلاعات شخصی و یا استفاده از ویدئو برای شناسایی افراد است. نقطه ای است که از راه دور کنترل می شود اما از آن ساخته شده است در سنسور برای جلوگیری از برخورد و خواهد بود همراه با یک راهنمای. اگر در این آزمایش موفق NParks می گوید: این ربات می تواند مستقر تمام وقت در ساعات اوج در پارک.

با استفاده از این ربات را کاهش می دهد نیاز به کارکنان برای گشت زنی در این زمینه می گوید: NParks و آن را "کاهش خطر قرار گرفتن در معرض ویروس." با توجه به روزنامه های محلی The Straits Timesهیئت مدیره است و همچنین با توجه به استقرار ربات در جای دیگر در شهرستان. علائم ارسال شده در پارک بپرسید بازدید کنندگان به "اخلال" ربات در آن گشت.

این اولین بار نیست روبات استفاده شده است برای یادآوری عمومی و اجتماعی فاصله گرفته است. هواپیماهای بدون سرنشین در چین و آمریکا مستقر شده اند هشدار می دهند / گول زدن / اجبار مردم و گارد امنیتی روبات از ما شرکت Knightscope (بهترین و شناخته شده برای Dalek مانند ماشین است که سوار خود را به چشمه) داده شده است به روز رسانی نرم افزار است که اجازه می دهد تا آنها را پخش عمومی پیام های ایمنی — از "لطفا برای حفظ فاصله ایمن بین شما و افراد دیگر" به "شستن دست ما سرگرم کننده است! اوه... من هیچ دست."

این مسری طبیعت از این بیماری همه گیر است و قطعا با توجه به robotmakers فرصت های جدید برای اعزام خلاقیت خود را و coronavirus ممکن است در نهایت تسریع تصویب این ماشین آلات. نقطه ربات در حال حاضر تحت آزمایشات در بیمارستان برای کمک به کروناویروس درمان, برای مثال, و تحویل ربات شرکت ها می گویند تقاضا برای فن آوری پرورشی است در هفته های اخیر. اقدام به عنوان یک بلندگو در پاها ممکن است فقط آغاز برای این ربات استقرار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن