Spotify از تصمیم نیل یانگ برای حذف تراکهای مربوط به اطلاعات نادرست COVID در پادکست جو روگان «پشیمان» است | Ents & Arts News
اسپاتیفای گفته است که از تصمیم نیل یانگ برای حذف تراکهایش از پلتفرم به دلیل انتشار اطلاعات نادرست COVID، "متأسف است".
خواننده «قلب طلا» پس از اعتراض به پخش آهنگهایش بر روی همان پلتفرمی که پادکست جو روگان را ارائه میدهد، تصمیم گرفت.
"اسپاتیفای به خانه اطلاعات نادرست تهدید کننده بیماری کووید تبدیل شده است." جوان در وب سایت خود گفت. "دروغ ها برای پول فروخته می شوند."
غول استریم گفت که سعی کرده به تعادل برسد و بیش از 20000 قسمت پادکست مربوط به آن را حذف کرده است کووید از شروع همه گیری
این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: ما می خواهیم تمام موسیقی و محتوای صوتی جهان در دسترس کاربران Spotify باشد.
"همراه با آن مسئولیت بزرگی در ایجاد تعادل بین امنیت برای شنوندگان و آزادی برای سازندگان وجود دارد."
وی افزود: "ما از تصمیم نیل برای حذف موسیقی خود از اسپاتیفای متأسفیم، اما امیدواریم که به زودی از او استقبال کنیم."
پادکست Joe Rogan Experience در سال 2020 توسط Spotify خریداری شد، طبق گزارش ها بیش از 100 میلیون دلار (77 میلیون پوند).
از آن زمان، این پادکست با رتبه برتر در پلتفرم تبدیل شده است.
در استندآپ کمدین با دیدگاههای خود در مورد همهگیری، دستورات دولت و واکسنهای کووید-19 بحثهایی را برانگیخته است.
در اوایل این ماه، 270 دانشمند و متخصص پزشکی با امضای نامه ای از Spotify خواستند تا علیه روگان اقدام کند.
او را به انتشار مطالب نادرست در پادکست متهم می کند.
[ad_2]