Spotify در به ارمغان می آورد زمان واقعی از آلبوم به 26 کشور و نه از جمله ما

Spotify در حال راه اندازی یک جدید شعر زمان واقعی از ویژگی های در 26 بازار امروز از جمله هند و کشورهای جنوب شرق

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

Spotify در حال راه اندازی یک جدید شعر زمان واقعی از ویژگی های در 26 بازار امروز از جمله هند و کشورهای جنوب شرقی آسیا و آمریکای لاتین, TechCrunch گزارش. که در آن در دسترس کاربران می توانند دسترسی به آنها را با ضربه زدن به "شعر" کارت در پایین خدمات "در حال پخش" روی صفحه نمایش. از ویژگی های جدید با استفاده از شعر ارائه شده توسط Musixmatch و نشان داده خواهد شد که در این آهنگ به زبان.

شعر را پیچیده سابقه در Spotify در. این سرویس در واقع کار با Musixmatch قبلا قبل از شکستن روابط با این شرکت در سال 2016. همان سال Spotify در آغاز کار با نابغه در آن "پشت شعر" از ویژگی های که به اطلاعات پس زمینه در مورد انتخاب آهنگ کنار از آلبوم خود را. آن را یک ویژگی جالب اما این اطلاعات پس زمینه در راه می شود اگر شما فقط می خواهید به آواز خواندن همراه با آهنگ. این شعر زمان واقعی باید بسیار بهتر مناسب برای جلسه کارائوکه.

که در آن در دسترس از ویژگی های جدید به ارمغان می آورد Spotify به سرعت با موسیقی اپل است که ارائه شده از آلبوم از نابغه پس از سال 2018 است.

TechCrunch گزارش زیر را که در بازارهای در حال گرفتن زمان واقعی از ویژگی های شعر در 10 ET امروز: آرژانتین, برزیل, کلمبیا, مکزیک, پرو, بولیوی کاستاریکا, جمهوری دومینیکن اکوادور و گواتمالا, هندوراس, هند, نیکاراگوئه و پاناما و پاراگوئه السالوادور اروگوئه و ویتنام و فیلیپین و اندونزی و مالزی و تایلند و تایوان و سنگاپور و هنگ کنگ است. از این TechCrunch اشاره می کند که تایلند و ویتنام و اندونزی و مکزیک قبلا شامل برخی از اشعار پشتیبانی از ارائه دهندگان دیگر به عنوان نشانی از ژاپن است.

وجود دارد هیچ کلمه ای در چه زمانی جدید شعر زمان واقعی از ویژگی های ممکن است گسترش فراتر از بازارهای جدید است. اما در سال گذشته Spotify در تایید آن را تست شعر زمان واقعی از ویژگی های در بازار از جمله کانادا که امیدوارم معنی این ویژگی می رسند می تواند در مکان های بیشتر به زودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن