Spotify در پادکست مصرف دو برابر به عنوان به طور کلی گوش دادن بهبود

Spotify گوش دادن ساعت را بازگشت به همان سطح آنها بود که در قبل از همه گیر این شرکت امروز اعلام کرد در آخرین ان

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

Spotify گوش دادن ساعت را بازگشت به همان سطح آنها بود که در قبل از همه گیر این شرکت امروز اعلام کرد در آخرین انتشار درآمد. این گزارش که بهبود بود قوی در مناطق که در آن گسترش COVID-19 ویروس است که ظاهرا کند. Spotify همچنین گفت که به طور کلی پادکست مصرف بیش از دو برابر شده. Spotify در گزارش از دست دادن €356 میلیون به طور کلی در دوره وال استریت ژورنال گزارش با وجود افزایش مشترکان پرداخت.

فقط سه ماه پیش Spotify در گزارش تغییرات بزرگ در عادت گوش دادن به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر. "هر روز در حال حاضر به نظر می رسد مانند آخر هفته" این شرکت نوشت: در آخرین آن درآمد آزادی با اشاره به تغییرات در صبح روال می دیدم که مردم به صرف زمان بیشتری را در خانه. همانطور که از پایان ماه ژوئن گفته بود که مصرف ساعت به عقب تا قبل از همه گیر سطوح هر چند از آن اعتراف کرد که این تغییر در سراسر جهان است.

Spotify گفت که اروپا و آسیا را که در آن ویروس را گسترش به نظر می رسد تحت کنترل "منجر به بهبود در مصرف" در حالی که امریکا هنوز 6 درصد پایین تر از اوج سطح پس از ضربه سخت با این بیماری همه گیر. اما آن همچنین گفت که امریکا هنوز هم یکی از آن مناطق سریعترین رشد با 33 درصد افزایش کاربران فعال ماهانه سال بیش از سال.

اگر چه مصرف سطوح بازگشت به قبل از همه گیر سطح Spotify گفت که مکان های که در آن مردم در حال گوش دادن به Spotify هنوز هم متفاوت است. در ماشین گوش دادن است که هنوز هم کمتر از آن بود قبل از همه گیر برای مثال اگر چه این گزارش در حال افزایش است.

Spotify نیز گفت: پادکست خود را کسب و کار به رشد ادامه دارد. وال استریت ژورنال اشاره می کند که تعداد کاربران فعال ماهانه گوش دادن به پادکست ها شاهد یک افزایش کوچک از 19 تا 21 درصد است اما مقدار پادکست محتوای آنها مصرف بیش از دو برابر شده است. Spotify در حال ساخت سرمایه گذاری به پادکست ها و اعلام کرد: در خرداد ماه که جو روگان پادکست را تبدیل به یک Spotify منحصر به فرد در ماه سپتامبر و نورد پشتیبانی از پادکست های ویدئویی در اوایل این ماه. امروز, میشل اوباما, پادکست رفت و زندگی می کنند به طور انحصاری در Spotify در. رشد در پادکست خبر خوب برای Spotify در تبلیغ کسب و کار اگر چه این است که بخش نسبتا کوچکی از آن به طور کلی درآمد.

به طور کلی Spotify گفت که آن را در حال حاضر 299 میلیون کاربر فعال ماهانه 29 درصد افزایش نسبت به سال گذشته در حالی که مشترکان با افزایش 27 درصد به 138 میلیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن