Spotify در حال حاضر شما را به یک تمرین سفارشی لیست پخش

Spotify می داند که مردم در حال تغییر روال تمرین خود را در طول همه گیر پس از آن ساخت آن را آسان تر برای آنها را

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

Spotify می داند که مردم در حال تغییر روال تمرین خود را در طول همه گیر پس از آن ساخت آن را آسان تر برای آنها را به ایجاد لیست پخش برای موسیقی متن فیلم خود رژیم. این شرکت در حال راه اندازی یک صفحه وب تعاملی به نام موسیقی متن فیلم تمرین خود را که به شما اجازه شنوندگان تعریف تمرینات خود را و تنظیمات و سپس طراحی یک لیست پخش برای آنها.

لیست پخش را می توان به عنوان زمانی که دو ساعت می شود و ترکیبی از هر دو پادکست ها و موسیقی و یا مردم می توانند آن را فقط به یک یا دیگر. شنوندگان همچنین می توانید انتخاب کنید برای جلوگیری از محتوای صریح و روشن. آنها را به را انتخاب کنید از هشت تمرینات مختلف (از جمله یوگا, بلند کردن اجسام, قلب و راه رفتن) و به Spotify که آنها در حال کار کردن با (آیا آن را فقط به خود و یا با یک دوست بیش از یک تماس تصویری). آنها پس از آن به را انتخاب کنید "پرنیان" از تمرین خود را به این معنی که آیا آنها "نیاز به انگیزه" احساس مانند رقص یا ذن. در نهایت آنها را انتخاب موسیقی و پادکست ژانرهای آنها می خواهند بشنوند.

من اولیه آزمون به نظر می رسید به خوبی به اندازه کافی به من دادن آهنگ های هیپ هاپ زمانی که درخواست و, انگیزشی, پادکست, بیش از حد. پادکست عمدتا آمد از Spotify متعلق به شبکه مانند Parcast و سوراخ کردن اگر چه آن مخلوط برخی از مستقل را نشان می دهد و همچنین.

Spotify در حال حاضر دارای رجوع تمرین, لیست پخش, اما بزرگتر ایده با این محصول به نظر می رسد که آنها ترکیب پادکست ها و موسیقی و تغییر بر اساس تمرین خود را. شخصی کلیدی است. همچنین این اولین بار نیست Spotify در تلاش کرده است یک شخصی لیست پخش به طور خاص برای تمرین است. در سال 2015 این شرکت با عرضه یک ویژگی برای دونده است که با استفاده از تلفن خود را برای تعیین سرعت خود را و ساخت یک لیست پخش در اطراف آن است. این بسته قابلیت چند سال بعد. اگر چه این لیست پخش جدید ویژگی را ندارد BPM به حساب آن حداقل عوامل در تنظیمات کاربران و آنچه آنها انجام می دهند برای طراحی یک لیست پخش به طور خاص برای آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن