SSLC امتحانات: DC می پرسد دانش آموزان, پدر و مادر را به وحشت

میسور/Mysuru: معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar طی یک پرس آنلاین ملاقات از طریق Facebook امروز صبح گفت: "ما ب

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

میسور/Mysuru: معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar طی یک پرس آنلاین ملاقات از طریق Facebook امروز صبح گفت: "ما باید مراحل را به انجام SSLC امتحانات بدون هر گونه ابهامات است. دانش آموزان و پدر و مادر نیاز به وحشت نیست."

برای اولین بار ما برگزار می شود چیزی شبیه مسخره مته اجازه می دهد پدر و مادر برای بازدید از آزمون مراکز یک روز قبل از امتحان است.

بیان کرد که از 39,829 دانش آموزانی که در حال بدست گرفتن آزمون در این منطقه از 1500 دانش آموزان بستگی موسسه خصوصی و اتوبوس و نزدیک به 5000 دانش آموزان بستگی دارد KSRTC مسیر اتوبوس DC گفت: "نزدیک به 1500 نفر از دانش آموزان درخواست کرده بود به ارائه امکانات اتوبوس به آنها. از این رو ما گرفته اند 56 KSRTC اتوبوس در قرارداد و دانش آموزان می توانند با استفاده از آن به صورت رایگان. ما همچنین اطلاعات در مورد برخی از دانش آموزان در آینده به مرکز آزمون با پدر و مادر خود را, برخی از آمدن چرخه و برخی با راه رفتن. همه ترتیبات لازم ساخته شده است به مطمئن شوید که حتی یک دانش آموز نتواند SSLC امتحانات."

ذکر است که پیشاهنگی و راهنما و سازمان های دیگر بیش از حد در حال حاضر ارائه ماسک به دانش آموزان نوشتن SSLC امتحانات DC ساخته شده روشن است که هیچ شرکت/ سازمان را مجاز به توزیع ماسک و یا sanitisers در نزدیکی مرکز آزمون. اما اگر کسی هنوز مایل به ارائه ماسک و sanitisers آنها می توانید آن را به هر گونه نزدیکی BEO یا DDPI او اضافه شده است.

جایگزین آزمون مراکز

اشاره به این که به عنوان SSLC امتحانات خواهد رفت تا جولای 4, شانس وجود دارد از آزمون مراکز در حال حاضر ذکر شده در آینده تحت مهار منطقه و در آن صورت ما باید جایگزین آزمون مراکز برای انجام امتحانات دی سی گفت: "در Mysuru شهر جایگزین آزمون مراکز شناسایی شده اند در نسبت 1:1 و در هر taluk دو تا سه جایگزین مراکز بوده اند برای انجام امتحانات."

او در ادامه گفت که در مجموع 23 دانش آموزان هستند که از مهار منطقه به نوشتن SSLC امتحانات و آنها خواهد شد به نوشتن امتحانات در یک اتاق جداگانه. "همه آزمون مراکز داده می شود یکی حرارتی غربالگری تجهیزات برای هر 200 دانش آموز. تمام 2,700 امتحان وظیفه کارکنان باید به مرکز آزمون در 7.15 هستم. دانش آموزان مجاز داخل سالن امتحان از 7.30 به بعد خود را, و آنها مجاز هستند یا تجدید نظر برای امتحانات و یا حتی صبحانه خود را. یکی امتحان بل می رود آنها را به نگه داشتن همه چیز خود را در خارج از سالن امتحان."

پدر و مادر می تواند رها کردن و انتخاب بخش خود را از امتحان مرکز اما نباید می آیند و ایستادن در مقابل آزمون مراکز بی ارزش, او گفت:, و اضافه کرد که اضطراری وسایل نقلیه خصوصی و آمبولانس نیز محفوظ است در هر آزمون مراکز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب