Star Wars Episode 1: مسابقه زوم بر روی سوئیچ و PS4

Star Wars Episode 1: مسابقههای unwieldily با عنوان podracing تصویری بازی بود که شاید دوم بهترین چیز برای بیرون

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

Star Wars Episode 1: مسابقههای unwieldily با عنوان podracing تصویری بازی بود که شاید دوم بهترین چیز برای بیرون آمدن از prequel trilogy پس از "دوئل از اتقوا" منتشر شده است برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ. این بازی در ابتدا قرار بود در ماه مه اما انتشار رو به عقب رانده به طور نامحدود. در حال حاضر آن را در اینجا برای $14.99.

قسمت 1: مسابقه است که هنوز هم یک بازی مسابقه مربوط به اینده است که به عنوان تعجب آور در حال حاضر به عنوان آن بود در آن زمان. ترین جنگ ستارگان بازی در اطراف نوبه خود از هزاره بودند تلاش بی دست و پا را به پاشنه کش مجوز به ژانرهای مختلف معمولا بدون موفقیت های زیادی. مسابقهبا این حال بهره مند از مناسب تر مواد منبع: یک صحنه فیلم است که احساس آن را تنها تا کنون وجود داشته به فروش یک بازی ویدیویی در وهله اول.

مسابقه چرخش قسمت 1's podracing صحنه را به یک کهکشان-پوشا موتورسواری لیگ که در آن شما سفر از سیاره به سیاره بازی یا به عنوان Anakin اسکای واکر و یا یکی از بسیاری از رقبای بیگانه که یک زن و شوهر ثانیه از زمان روی صفحه نمایش در این فیلم است. آن سرعت فوق العاده خطرناک و گسترده به خوبی طراحی شده آهنگ های به طور گسترده قابل مقایسه با F-Zeroهر چند یک پیچ وجود دارد که در آن شما نیاز به نگه داشتن چشم در وضعیت فردی خود را غلاف و آهسته به تعمیر آنها را زمانی که آنها گرفته ام آسیب بیش از حد.

من بازی سوئیچ نسخه برای چند ساعت و من فکر می کنم این بازی در واقع نگه می دارد تا هر چند وجود اخبار خوب و بد در مورد کیفیت پورت. به نظر می رسد خوب برای آنچه در آن است در حال اجرا در عریض در رزولوشن و به طور کلی ثابت 60fps در حالت دستی. منوی سیستم شده و بازنگری شده به صورت مدرن و صفحه نمایش اما HUD گرافیک عجیب pixelated. کیفیت صدا واقعا خارش برای برخی از دلیل هر چند آن را به عنوان منحرف از طریق سوئیچ به بلندگو.

این احساس می کند مانند یک کمی از slapdash انتشار, اما آن را به خوبی به اندازه کافی. من می خواهم به جای بازی قسمت 1: مسابقه این راه از حفر یک N64, حداقل و حتی در 15 $این در واقع یکی از قابل توجه مسابقه بازی بر روی سوئیچ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن