دولت کاهش نرخ COVID-19 تست

بنگلور: در پی Coronavirus مواج در سراسر ایالت های کارناتاکا دولت در روز جمعه بیشتر کاهش RT-PCR (Reverse Transc

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

بنگلور: در پی Coronavirus مواج در سراسر ایالت های کارناتاکا دولت در روز جمعه بیشتر کاهش RT-PCR (Reverse Transcription Polymerase Chain Reaction) تست نرخ به تومان. 2,000 برای تست از دولت نمونه ها در آزمایشگاه های خصوصی.

دولت همچنین نرخ دربسته در محیط برای تست از خصوصی نمونه در آزمایشگاه های خصوصی از جمله تست غربالگری و تاييدی در R. 3,000 هر آزمون که شامل هزینه PPE کیت. قیمت سریع آنتی ژن تست از خصوصی نمونه در آزمایشگاه های خصوصی و ثابت شده در Rs.700 در هر نمونه است.

"وجود دارد مقدار زیادی از تست کیت در حال حاضر در دسترس است و قیمت بیش از حد کاهش یافته است. بنابراین ما باید با کاهش هزینه" گفت: Dr. K. Sudhakar پزشکی, وزیر آموزش و پرورش و عضو دولت COVID-19 نیروی کار.

دولت نیز ساخته شده است آن را اجباری برای بیمارستان های خصوصی به تهیه Remdesivir دارویی است که برای درمان یک Covid-19 عفونت از طریق سازمان های دولتی مانند کارناتاکا دولت مواد مخدر تدارکات و انبار جامعه است.

نیروی کار به ریاست وزیر بهداشت B. Sriramulu در زمان این تصمیم در واکنش به گزارش هایی که این دارو فروخته شده در بازار سیاه با قیمت های گزاف. گزارش ها می گویند یک 100mg ویال است که به فروش می رسد برای Rs. 45,000 در حالی که قیمت واقعی آن حدود Rs. 4,000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب