دولت برای انجام SSLC امتحانات از 25 ژوئن تا 4 جولای

دوم PUC زبان انگلیسی امتحان در ژوئن 18 بنگلور: این SSLC امتحاناتکه به تعویق افتاد و پس از مستند در سراسر کشور

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

دوم PUC زبان انگلیسی امتحان در ژوئن 18

بنگلور: این SSLC امتحاناتکه به تعویق افتاد و پس از مستند در سراسر کشور اعلام شد بر Mar.24 خواهد بود در حال حاضر انجام شده از 25 ژوئن تا 4 جولای. همچنین II PUC آزمون انگلیسی بود که در انتظار انجام می شود و در حال حاضر خواهد شد در ژوئن 18.

این اعلام در مطبوعات دیدار دیروز ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار گفت که ریاضیات و علوم طبیعی و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد با یک روز استراحت بین هر آزمون.

"این SSLC امتحانات بودند قبل برنامه ریزی شده برگزار می شود, بین Mar.27 Apr.9 و PUC زبان انگلیسی امتحان قرار بود برگزار شود Mar.23. با توجه به کرونا شیوع همه آزمون به تعویق افتاد و در حال حاضر پس از مشاوره با کارشناسان آموزش و پرورش و بزرگان ما تصمیم به انجام این امتحانات," او گفت:, و اضافه کرد که بیشتر در کلاس های درس استفاده می شود برای انجام امتحانات نگه داشتن در ذهن اجتماعی-فاصله هنجارهای.

"در مجموع وجود دارد 2,879 آزمون مراکز در دولت که در آن در مجموع 43,720 کلاس اتاق استفاده می شود برای انجام امتحانات. در این سال بیش از 8.40 لاخ دانش آموزان در حال گرفتن امتحانات در دولت و تمام اقدامات احتیاطی در نظر همه گیر به عنوان پیشنهاد شده توسط وزارت بهداشت و درمان خواهد بود در محل" او گفت:.

ماسک رایگان به دانش آموزان

"به پوشیدن ماسک ساخته شده است اجباری بهارات پیشاهنگی & راهنماهای ارائه خواهد شد ماسک رایگان به همه دانش آموزان نوشتن امتحانات. همچنین Ramakrishna ماموریت Bannerghatta ارائه خواهد شد 2 لاخ ماسک. ما مطمئن شوید که هر دانش آموز دو ماسک. جدای از آن, Embasy شرکت آمده است به جلو به ارائه sanitisers به تمام آزمون مراکز. حرارتی غربالگری نیز ساخته شده اجباری در همه آزمون مراکز و اتاق جداگانه مرتب خواهد شد اگر هر دانش آموز است که در بر داشت بد" گفت: وزیر.

او در ادامه گفت که تجدید نظر در کلاس نیز در حال پخش در Chandana کانال برای SSLC دانش آموزان است. "برای ارزیابی آزمون, مقالات حداقل یک ماه زمان لازم است و آن هم جدول به زودی اعلام خواهد شد," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن