دانش آموزان ، آماده برای رفتن به مدارس ، کالج ها از اکتبر 1

فقط کلاس های چهار ساعته در روزسرفصل ها به 40 تا 45 درصد کاهش یافتاجرای سختگیرانه دوری اجتماعیاقدامات احتیاطی د

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399
  • فقط کلاس های چهار ساعته در روز
  • سرفصل ها به 40 تا 45 درصد کاهش یافت
  • اجرای سختگیرانه دوری اجتماعی
  • اقدامات احتیاطی در پردیس های موسسه

بنگالورو: پیش بینی وضعیت Covid -19 به تحت کنترل آمده ، دولت ایالتی در حال برنامه ریزی برای باز کردن دوباره مدارس و کالج ها در سراسر ایالت از اکتبر 1.

با این حال، به منظور آرایش از دست دادن نزدیک به سه تا چهار ماه، اداره آموزش و پرورش قصد دارد با نزدیک به 40 تا 45 درصد از سرفصل انجام دهد. با این کار، دانش آموزان باید با کیسه های خود آماده شوند تا از اول اکتبر در کلاس ها شرکت کنند.

با توجه به اطلاعات موجود، در حالی که مدارس و کالج ها انتظار می رود برای از سر گیری عملکرد از اکتبر 1، کلاس های آنلاین برای مدرک و دیگر دوره های آموزش عالی از سپتامبر آغاز خواهد شد. وزارت در حال چرخاندن امید به وضعیت Covid-19 برای بهبود تا آن زمان به عنوان واکسن برای این همه گیر انتظار می رود به زودی به بازار ضربه.

احتیاط

به عنوان یک پیش دبستانی، وزارت تصمیم گرفته است که اقدامات احتیاطی خاصی را در مدارس و کالج ها انجام دهد. دوری اجتماعی در داخل پردیس به شدت اجرا می شد و به دانشجویان اجازه تشکیل گروه داده نمی شد. کلاس ها تنها به مدت چهار ساعت در روز انجام می شد. ایده پشت کاهش هلابوس ها جلوگیری از استرس روانی بر دانش آموزان بود.

از زمان شیوع همه گیر در فوریه و مارس سال جاری، دولت ایالتی دستور بسته شدن تمام موسسات آموزشی در سراسر ایالت را برای جلوگیری از گسترش در میان بچه ها صادر کرده بود.

در حال حاضر، دانش آموزان از استانداردهای اول تا نهم و من PUC به کلاس های بعدی بدون انجام معاینه ارتقا یافته بود. با این حال، امتحانات SSLC به تعویق افتاده و در انتظار آزمون انگلیسی PUC II در میان COVID با اقدامات احتیاطی در محل انجام شد. به همین ترتیب در آموزش عالی به جز سال پایانی تمام امتحانات دیگر لغو شده بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن