شکر بارون Murugesh Nirani در شهرستان

دعوت Pramoda دوی دوباره باز Pandavapura کارخانه قند میسور/Mysuru: فقط چند روز پس از بگلکت منطقه مبتنی بر MRN (

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

دعوت Pramoda دوی دوباره باز Pandavapura کارخانه قند

میسور/Mysuru: فقط چند روز پس از بگلکت منطقه مبتنی بر MRN (Murugesh Rudrappa Nirani) قند صعود تومان.405 کرور قرارداد برای اجرای چندین دهه Pandavapura Sahakara Sakkare Karkhane Niyamita (PSSKL) در Pandavapura در مندیا منطقه در 40 سال اجاره BJP MLA از بیلگی و وزیر سابق Murugesh Nirani که صاحب MRN قند گروه در بازدید از این شهرستان در این صبح است. وی عضو سابق میسور خانواده سلطنتی Pramoda دوی Wadiyar در قصر و او را دعوت به افتتاح Pandavapura کارخانه قند دوباره زمانی که آن را recommences تولید خود را در زیر گروه مدیریت در حدود دو سال از هم اکنون.

بعد صحبت به presspersons در کاخ محل Nirani گفت که او ملاقات Pramoda Devi به دنبال تاریخ خود را برای یک شروع تازه از Pandavapura کارخانه تاسیس شد در طول زمان از Maharajas.

اشاره به این که او می خواست این کارخانه به افتتاح Pramoda دوی آن را به عنوان یک پیوند عاطفی با سابق Maharajas شکر بارون گفت که او خواسته است او را به یک تاریخ برای افتتاح است که به اتفاق می افتد در دو ماه در حضور Seers.

توضیح برنامه های خود را پس از برنده شدن در مناقصه برای اجرای کارخانه قند در یک اجاره نامه (40 سال) او گفت که اولویت او است که به مشاغل محلی برای جوانان و کمک به تولید کنندگان نیشکر در منطقه با صدور بی عیب و نقص صورتحساب مطابق با مقدار عصا عرضه آنها که یکی از شرایط تعیین شده توسط دولت است.

و اشاره کرد که ظرفیت تولید این کارخانه برای تقویت شود از این موجود خرد کن ظرفیت 3 ، 500 تن در هر روز او گفت که بیلگی کارخانه قند که او صاحب یک خرد کردن ظرفیت 50000 تن در روز با قدرت co-generation کارخانه و یک مرکز تولید برای تولید انواع محصولات مانند اتانول و CNG.

وقتی پرسیده شد که در مورد غرامت که Pandavapura کارخانه مدیون به خود کارگران و کشاورزان Nirani گفت که او آموخته است که کارخانه به پرداخت بدهی از Rs.26 کرور که دولت به احتمال زیاد به پاک کردن با پول اجاره (تومان.405 کرور) او می پردازد.

به یک پرس و جو در حق که Nirani قند در بیلگی به پرداخت به کشاورزان Nirani اعتراف کرد که این کارخانه را به پرداخت غرامت به لحن تومان.32 کرور.

اشاره به این که این کارخانه آغاز شد و 21 سال پیش گفت که Rs.32 کرور دلیل تنها برای سال 2019-20 و هیچ غرامت برجسته قبل از آن. "ما روشن خواهد شد تمام حق عضویت در روزهای آینده و به شما اجازه می دانم که توسط یک مقام رسمی پیام," او گفت:, و اضافه کرد که دولت خود را مدیون کارخانه تومان.120 کرور مختلف محصولات عرضه شده به آن در طول سال.

او در ادامه گفت که بسیاری دیگر از کارخانه قند در زادگاه خود در بگلکت منطقه بیش از حد مدیون پول به کشاورزان است. وقتی پرسید که آیا هیچ محلی مخالفت خود را برای تصاحب کارخانه او پاسخ داد که او بالاترین پیشنهاد در جهانی مناقصه شناور توسط دولت و به عنوان گونه سوال خود را از وابستگیهای سیاسی و تولد عیسی مسیح نمی افتد در اینجا.

پاسخ به یک پرس و جو در اعتراض مطرح شده توسط تعیین شده KPCC جمهور D. K. Shivakumar او گفت که Shivakumar که خود یک کارآفرین بیش از حد باید پیشنهاد برای اجرای کارخانه. "وجود دارد هیچ نقطه ای در مخالفت با اجاره فقط به خاطر سیاست است. Shivakumar هدف قرار داده من فقط به خاطر اینکه من یک BJP قانونگذار و باید وجود داشته باشد هیچ سیاست وقتی که می آید به احیای یک کارخانه در نظر گرفته است که به عنوان راه نجات برای جامعه کشاورزی" او گفت:.

او در ادامه گفت که او را نگه داشتن از مشورت با همه ذینفعان قبلا درگیر در حال اجرا از کارخانه دریافت و حیاتی ورودی و پیشنهادات از آنها برای قرار دادن این کارخانه در مسیر بازگشت.

BJP رهبر کابل ماهش و دیگران همراه Nirani.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن