Suntable خورشیدی سخنران نقد و بررسی: همگرایی در قیمت

یک جدول خورشیدی که به اتهام باتری داخلی به قدرت یکپارچه بلندگوی بلوتوث در حالی که به صورت بی سیم ش

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

یک جدول خورشیدی که به اتهام باتری داخلی به قدرت یکپارچه بلندگوی بلوتوث در حالی که به صورت بی سیم شارژ گوشی خود را درخواست تجدید نظر محدود کرده است — به ویژه هنگامی که آن را هزینه $349. اما به عنوان مضحک به عنوان آن را برای تلفن های موبایل Suntable است همگرایی درست انجام شود. آن را برای هر کسی با معنی به دنبال بهبود, هوای آزاد, وضعیت زندگی در پاسیو و یا بالکن برای مثال بدون نیاز به اجرای یک سیم رابط.

و با بسیاری از ما برنامه ریزی به صرف تابستان در صفحه اصلی با تشکر از COVID-19 Suntable نمی تواند راه اندازی در یک زمان بهتر است.

من می خواهم یک Suntable. فرد مسئول از آستانه را , بررسی, برنامه, Dan Seifert نمی کند. در واقع دن فکر می کند این احمق. دن اشتباه است و من خوشحال هستم به توضیح دهد که چرا.

در دن دفاع من ممکن است کسی که آجیل با داشتن فقط آمده از ماه COVID-19 مستند در ترسناک شهرستان. استرس و خستگی بود به اندازه کافی برای ایجاد انگیزه من برای تکمیل برخی از خانه های تعمیر و نوسازی شغل من است که قرار دادن برای سال. یک کار بزرگ بود تخریب فاسد تراس روی سقف من به خانواده من پنج اضافی فضای خصوصی را به استفاده از در حالی که تحت قرنطینه. با این که جدید بوم خالی من تا به حال زمان به فکر می کنم در مورد چگونه من می خواهم به ارائه آن در درون محدودیت های بودجه و توانایی. که زمانی که من کشف Suntable از ShadeCraft.

ShadeCraft کوچک تکنولوژی و رباتیک شرکت مستقر در کالیفرنیا که باعث می شود محصولات برای زندگی در فضای باز. تا به حال آن را شناخته شده است در درجه اول به عنوان شرکت است که باعث می شود از $10,000 خورشیدی سایبان که به طور خودکار باز می شود بسته می چرخد و tilts برای همیشه شما را در سایه. برخی از مدل های کنترل صدا و بلندگوهای یکپارچه و روشنایی. این Suntable نیست که تقریبا بلند پروازانه.

این Suntable شروع می شود با یک 12 اینچ قطر میز پانل های خورشیدی محافظت می شود یک پلی کربنات سفید پوسته که بی رنگ نمی خواهد با سن این شرکت می گوید. من دوست دارم نگاه از آن, اما من همچنین می خواهم شفاف موارد است که نشان می دهد یک ابزار جرات. همسر من می گوید که او "مهم نیست" دیدن سلول های خورشیدی و دوست دارد زیبایی مدرن به طور کلی. من می خواهم تماس بگیرید که یک پیروزی است.

ShadeCraft به من می گوید که پانل های خورشیدی می تواند به طور کامل شارژ 37.45 Wh لیتیوم-یون باتری پس از حدود چهار ساعت در آفتاب. من هیچ راهی برای دانستن این دلیل که نسل اول Suntable فاقد هر نوع باتری متر است. آینده Suntable v2 را با یک برنامه که شامل یک متر باتری من گفت. نه این که آن را واقعا مهم; من هنوز به تخلیه باتری در بررسی جدول پس از من اول آن مجموعه خارج بیش از یک هفته پیش.

باتری قدرت هر دو 20 وات 360 درجه شلیک بلندگوی بلوتوث ساخته شده توسط JBL و 10 وات استقراء شارژر تعبیه شده در قفسه. نیز وجود دارد یک USB-جک در دسترس به طور همزمان شارژ دستگاه دوم. چند Suntables می تواند در ارتباط با یکدیگر برای بزرگتر صدا, اما من قادر به تست این.

این Suntable همچنین کشتی ها با یک شارژر خارجی باید به شما مایل به استفاده از آن در داخل خانه. کل واحد وزن 19 پوند می آید و جدا از هم در دو قطعه برای راحت تر حمل و نقل. ShadeCraft می گوید که این جدول را "splash-proof" بیرونی خوب است به ترک خارج برای سه فصل اما نیمه بالا با تمام الکترونیک باید به داخل خانه آورد در طول ماه های زمستان. این را می توان در یک جدول بدون ایستاده اما خطرات به راحتی اوج بیش از, در تجربه من.

بررسی من واحد است و نزدیک به نسخه نهایی این دستگاه که قرار است به کشتی در ماه اوت (ایالات متحده تنها). به ویژه آن شامل یک دکمه دارای برچسب "||" که یک دکمه مکث اما یک "ویژگی شماره دو" حفره یا سوراخ برای آینده نور دکمه ShadeCraft به من می گوید. این "|" را فشار دهید استفاده می شود به لینک های متعدد Suntables با هم. در غیر این صورت خارج از چند رساندن عناصر و کوچکتر منطقه هدف برای استقراء شارژ من گفت: آن را بسیار نزدیک به آنچه که را کشتی.

من تست Suntable در دو فضاهای باز. برای اولین بار بود که من نیمه تمام سقف تراس. آن را فاقد برق, اما آن را هنوز هم یک محل عالی برای لذت بردن از خورشید در حالی که تعمق در پایان جهان است. من هم تست شده آن را در ساحل. این Suntable کار می کرد و در هر دو مکان اگر چه همه که پلاستیکی سفید نگاه کردن از محل توسط دریا به عنوان اگر فرزندان Wall-E و Eve را لمس کرده بود و به خیس کردن برخی از اشعه.

در شهر من این نوع از همسایه که خم کردن حجم یک بلندگو. در یک شهر پشت بام, موسیقی باید پس زمینه به گفتگو و یا مطالعه نمی رویداد اصلی در نظر من است. بنابراین این که چگونه من آن را آزموده است. JBL بلندگو به حال بیش از قدرت کافی برای این منظور در حالی که هنوز مدیریت به تولید قابل قبول باس در حجم زیر 25 درصد از حداکثر.

در ساحل, من می تواند اجازه دهید شل با صدا کمی بیشتر. وجود دارد آن را به مقدار زیادی با صدای بلند تولید حجم به اندازه کافی برای خود به خودی جلسات رقص در میان توفنده گشت و گذار yelping بچه ها و پارس سگ.

واقعا به سخنران گوش دادن با یک انتقادی گوش من تا به حال به آن را در داخل خانه که در آن نیمه بالا را مجبور به زندگی می کنند در طول ماه های زمستان به هر حال. در اینجا من می توانم مقایسه آن را به یک Sonos یک (ژنرال 1) یک سخنران که در اصل به فروش می رسد برای $200 و در مورد به همان اندازه به عنوان JBL بلندگو برآمدگی در قسمت کمر Suntable. صدا قابل مقایسه با زمانی که به گوش دادن Arcade Fire "من بدن یک قفس" در حجم کم اما JBL صدا نازک تر نسبت به فولر بیشتر صدا از Sonos به خصوص که حجم افزایش یافته است. نبود حتی نزدیک با DaBaby را "راک استار" با باس از Sonos یکی به راحتی besting JBL برای ایجاد یک خیلی بیشتر با صدای دلنشین. با این وجود, شما در حال خرید یک Suntable برای گوش دادن بسیار مهم در خانه است. این صدا ممکن است تنها بود اما که احتمالا به اندازه کافی برای فضاهای آن را به معنای اشغال.

اگر چه من Suntable بررسی واحد حمل با یک قدرت خارجی کابل, من هرگز از آن استفاده می شود. من فاقد بسته بندی جدول در 5:30PM فشار دکمه قدرت و... هیچ چیز. بنابراین من انجام آن را به سقف که در آن نشسته تا صبح روز بعد در معرض کم اروپای شمالی خورشید برای نهایی چهار ساعت بعد و دو بعد از طلوع آفتاب. در 7:30در این Suntable بر خاست به زندگی به عنوان آن را هر روز پس از دریافت شارژ خود را از خورشید به تنهایی.

من تست Suntable در راه یک خانواده خواهد از آن استفاده کنید. هر روز من می خواهم پخش موسیقی از طریق بلوتوث برای چند ساعت در حالی که آی فون X گذاشته و در قفسه به صورت بی سیم شارژ. گاهی اوقات آن را یک ساعت بیشتر و گاهی کمتر با موسیقی یا بدون شارژ یا نه. برخی از روزها من می خواهم به طور همزمان شارژ دستگاه دوم مانند روشن شدن من و یا بچه من hand-me-down تلفن با متصل کردن یک کابل USB به جدول و هنوز هم موسیقی بازی در. یک روز, روشن شدن اما من استقبال با درجه حرارت بالا هشدار زمانی که من بازگشت و بر خلاف آیفون که نشسته بود در سایه قفسه.

من باید توجه داشته باشید که هنگامی که آیفون من نمی شارژ هنگامی که قرار داده در استقراء قفسه حتی اگر iOS گفت: آن را شارژ و Suntable LED پالس آبی رنگ است. من هم شارژ روشن شدن در این زمان و جریان بلوتوث صوتی JBL بلندگو از آیفون. من نمی تواند تکرار این شکست در طول روز پس از آن تست ، ShadeCraft ویژگی های هر موضوع ممکن است من تا به حال به نقد و بررسی سخت افزار به عنوان استقراء پد نیست به عنوان نزدیک به سطح (در نتیجه کاهش قدرت) به عنوان حمل و نقل نهایی واحد خواهد بود.

در اضافی برای روشنایی ShadeCraft چند دیگر "هدف کشش" ایده هایی برای تقویت Suntable. این شامل رنگ های اضافی یک مته ایستاده برای درهم کوبیدن روی میز به خاک و یا شن و ماسه توسعه دهنده پست به منظور بالا بردن ارتفاع میز و حمل / ذخیره سازی مورد.

Suntable می آید با تمام هشدارهای معمول برای یک کمپین Kickstarter البته با این تضمین که شما در حال برخورد با یک شرکت است که دارای سابقه حمل و نقل محصولات واقعی. و در مورد Suntable من می توانم تایید می کنند که ShadeCraft ارائه می شود در آن ادعا می کند.

آن را برای همه نیست (دن!), و هر چیزی بالاتر از فوق العاده پرنده زود هنگام قیمت گذاری از $299 سخت است برای توجیه. اما Suntable پر تو رفتگی در دیوار برای هر تجهیز یک فضای بدون دسترسی به قدرت است. علاوه بر این, آن را می سازد زندگی فقط یک کمی بهتر است. و واقعا چه بالاتر ستایش می تواند شما را به یک ابزار?

عکاسی توسط توماس Ricker / آستانه

Vox رسانه های وابسته به مشارکت. این تاثیر محتوای سرمقاله هر چند Vox Media ممکن است کسب و کمیسیون برای محصولات خریداری شده از طریق لینک های وابسته. برای اطلاعات بیشتر, ببینید ما اخلاق و سیاست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن