سوپر نینتندو ژاپن جهانی به نظر می رسد مانند یک ماریو سطح کاهش یافته و به واقعیت

ما ممکن است فقط بدست ما بهترین نگاه در عین حال در سوپر نینتندو جهان نینتندو و جهانی آینده ماریو-مضمون منطقه بر

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

ما ممکن است فقط بدست ما بهترین نگاه در عین حال در سوپر نینتندو جهان نینتندو و جهانی آینده ماریو-مضمون منطقه برای استودیو یونیورسال ژاپن — و به نظر می رسد مانند یک سطح کنده مستقیم از ماریو بازی کاهش یافته است و به دنیای واقعی (از طریق ورودی).

به طور جدی کمی بیش از یک دقیقه از روز خود را به تماشای این ویدیو از پارک از توییتر:

وجود دارد فقط خیره کننده توجه به جزئیات است. سکه های دوار در همگام سازی! مخفی لوله ها! شوم Pirhana گیاه! یک پشته از Goombas! عصبانی Thwomp! Yoshi!! هر بار که من به تماشای این ویدئو من دیدن برخی از باهوش ویژگی های جدید است که من تا به حال از دست رفته قبل از.

اگر شما می خواهید برای گرفتن ایده از چگونه سوپر نینتندو جهان خواهد بود (و چقدر از ماریو جهان بسته بندی شده به آن) لطفا این عکس را به اشتراک گذاشته و در آنچه به نظر می رسد در حال حاضر حذف شده Instagram پست که ذخیره شد با جاذبه های مجله. مقدار ماریو خوبی در این عکس مرا به یاد یک where's Waldo کتاب:

و به شما یک ایده بهتر از چگونه سوپر نینتندو جهان در مقایسه با دیگر جاذبه های این پارک در اینجا زوم کردن نشان دادن عکس هری پاتربا مضمون پارک نزدیک:

ما هنوز هم نمی دانم زمانی که مردم در نهایت قادر خواهد بود به کشف سوپر نینتندو جهان را برای خود ، این منطقه برنامه ریزی شده برای باز کردن این ماه اما روز دوشنبه که باز شد به طور نامحدود به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. (استودیو یونیورسال ژاپن بازگشایی در ماه ژوئن اما با افزایش دستورالعمل های ایمنی در محل.)

ما فراموش می دانم که یک زن و شوهر از چیزهایی که در مورد زمین در حال حاضر ، وجود خواهد داشت یک سوار بر Yoshi (اگر شما نگاه از نزدیک در این عکس شما می توانید نقطه چه شبیه Yoshi با مضمون اتومبیل صف) و یکی بر اساس نینتندو بسیار محبوب Mario Kart سری. بازدید کنندگان همچنین قادر خواهد بود به استفاده از یک ماریو-مضمون بند به نام "قدرت باند" در ترکیب با یک برنامه گوشی های هوشمند برای پیگیری فعالیت های خود را در حالی که در نینتندو با مضمون زمین.

سوپر نینتندو جهان نیز برنامه ریزی شده برای پارک استودیو یونیورسال در اورلاندو هالیوود و سنگاپور در برخی از نقطه در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب