Taluk Panchayat به راه اندازی چهار COVID مراکز مراقبت

میسور/Mysuru: با یک کارشناس کمیته گزارش ابراز نگرانی که Mysuru ممکن است ضبط بیش از 10 ، 000 COVID-19 نفر در پا

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

میسور/Mysuru: با یک کارشناس کمیته گزارش ابراز نگرانی که Mysuru ممکن است ضبط بیش از 10 ، 000 COVID-19 نفر در پایان این سال عمدتا به علت عودت از خطر متحده مانند ماهاراشترا تامیل نادو و گجرات به Mysuru Taluk Panchayat (TP) گذاشته است قصد دارد برای دیدار با هر گونه شرایط اضطراری.

در ماهنامه حزب دموکرات کردستان (کارناتاکا برنامه توسعه) جلسه ای در TP دفتر کار در مینی Vidhana Soudha در اینجا این صبح Taluk افسر بهداشت (امکانات) دکتر Mahadev پراساد با استناد به کمیته های تخصصی, گزارش, گفت که به عنوان بخشی از دولت های منطقه را به آمادگی برای پاسخگویی به هر گونه ممکن است Coronavirus بحران در آینده TP تنظیم خواهد شد تا چهار COVID-19 مراکز مراقبت (CCCs) در Taluk در Varakodu, هسکت, Doddakanya و جیپورا.

اشاره به این که Morarji دسای مسکونی مدارس در این چهار مکان را تبدیل به COVID-19 امکانات مراقبت او گفت که عودت کنندگان از کشورهای دیگر خواهد شد و بلافاصله تست شده برای علائم ویروس و کسانی که علامتی را به ارسال اولیه به مراکز درمانی (PHCs) در taluk که به طور کامل مجهز به دیدار با هر بهداشتی در شرایط اضطراری. دیگر تمام خواهد شد ارسال شده به 28 روز قرنطینه که شامل 7 روز از نهادی قرنطینه او اضافه شده است.

در ادامه دکتر Mahadev پراساد گفت که با باران های موسمی انتظار برای ضربه زدن به دولت این هفته Taluk دولت گرفته و تمام اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع احتمالی vector-borne diseases مانند Chikungunya و دانگ. کارگران بهداشت در حال بازدید از هر خانوار در روستاها برای انجام چک های بهداشتی در ساکنان و در همان زمان نیز آموزش مردم در این پیشگیرانه لازم و اقدامات ایمنی گرفته شود او اضافه شده است.

TP اجرایی Krishnakumar گفت که تمام بخش عملکرد از مینی Vidhana Soudha خواسته شده است به mandatorily نگه داشتن دست sanitisers در دفاتر خود برای استفاده عمومی به عنوان یک اندازه گیری ایمنی.

او در ادامه گفت که با توجه به بهداشت عمومی و ایمنی او دستور بسته شدن یکی از دروازه ورودی به منظور تنظیم غیر ضروری جنبش عمومی در کوتاه Vidhana Soudha محل.

TP جمهور Kalamma Kemparamaiah که ریاست جلسه دستور مقامات به همه اقدامات برای مقابله با باران های موسمی.

TP معاون رئیس جمهور N. Manju دیگر اعضا و مسئولان حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن