تسلا قطره آن طرح دعوی در دادگاه در برابر آالمدا کانتی بیش از مستند سفارش

تسلا به طور داوطلبانه را رد کرد و آن طرح دعوی در دادگاه در برابر آالمدا کانتی "بدون تعصب" با توجه به اسناد ثبت

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

تسلا به طور داوطلبانه را رد کرد و آن طرح دعوی در دادگاه در برابر آالمدا کانتی "بدون تعصب" با توجه به اسناد ثبت شده در یک دادگاه کالیفرنیا یکشنبه — اما این شرکت نمی ارائه هر گونه استدلال و چرا از آن حذف شد کت و شلوار.

الکتریکی خودروساز شکایت county, در مارس 9th, میان مدیر عامل شرکت تسلا ایلان جنگ لفظی با مسئولان شهرستان بیش از shuttering از خود شرکت تولید تسهیلات در فرمونت کالیفرنیا.

سفارشات به اثر رفت در اواسط ماه مارس به منظور کاهش سرعت گسترش COVID-19. مقامات شهرستان محدود اما "ضروری کسب و کار" از انجام هر چیزی غیر از حداقل ترین عملیات مانند پردازش حقوق و دستمزد. در ابتدا پس از مبارزه با سفارش تسلا تعطیل کارخانه در مارس 23.

مشک که تا به حال با انتقاد کالیفرنیا پناهگاه در محل قوانین به عنوان "فاشیست," تهدید به حرکت خود کارخانه از دولت است. چند روز بعد تسلا دوباره شروع تولید در کارخانه در تخلف از دستورات بهداشتی. مشک توییتی که او در نظر گرفته شده بود در کف کارخانه همراه با کارگران و جرأت مقامات محلی برای دستگیری او. مدت کوتاهی پس از تسلا در نوادا Gigafactory کارگران دریافت ایمیل آنها خواستار بازگشت به کار به عنوان به خوبی.

مقامات شهرستان ها بعد از تایید تسلا بازگشایی طرح (با وجود این شرکت در حال حاضر با داشتن بازگشایی در نقض شهرستان سفارشات) و همه چیز به نظر می رسد که د افزایش یافت. اما مشک است که هنوز هم به طور فعال در مصاحبه در مورد یک محل کارخانه و چندین متحده گفته می شود در حال اجرا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب