تسلا کارکنان در حال برگزاری یک Juneteenth تجمع در این شرکت در کالیفرنیا کارخانه

یک گروه کوچک از تسلا کارمندان و جامعه سازمان در حال برگزاری تجمع روز جمعه در پارکینگ شرکت Fremont, California,

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

یک گروه کوچک از تسلا کارمندان و جامعه سازمان در حال برگزاری تجمع روز جمعه در پارکینگ شرکت Fremont, California, کارخانه ماشین در ژوئن 19, یا Juneteenth تعطیلات که یادبود پایان برده داری در ایالات متحده است. مردم پشت اعتراض می خواهید تسلا کارمندان و افراد از جامعه به "ایستاده با تسلا کارگران برای زندگی" با توجه به Facebook رویداد.

این تجمع می آید که مردم در سراسر کشور ادامه را به خیابان ها در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی و به عنوان تعدادی از تکنولوژی غول مانند Uber و توییتر اعلام کرده اند که آنها در حال ساخت Juneteenth پرداخت شرکت تعطیلات.

"این آورده شد توسط یک گروه از مردم هستند که نه تنها خواستار پایان دادن به خشونت پلیس اما همچنین خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" این گروه در بیانیه ای گفت به آستانه. "ما خسته از ستم به کشتار مردم مانند جورج Breonna, Ahmaud و هر تعداد بی شماری از زندگی که از دست داده بود در بخشی به دلیل خشونت پلیس. ما خسته از lynchings و نژاد پرستی است که اتفاق می افتد در سراسر این کشور هر روز ما خسته هستند درست مثل هر کس دیگری است. ما تصمیم گرفتیم در ژوئن 19, زیرا این یک روز است که به رسمیت شناخته شده است که در آن برده داری به پایان رسید اما در حقیقت می شود گفت: ما هنوز در حال مبارزه با جنگ برای پایان دادن به نژاد پرستی جرم حبس اعمال خشونت توسط پلیس و خیلی بیشتر."

کارکنان که با هم تجمع راحت نیست آشکار به هویت خود را با توجه به یکی که صحبت می کرد به آستانه در خواست نامش فاش نشود. در اوایل این هفته های مختلف تسلا کارمند داده شد ختم متوجه پس از سازماندهی یک اعتراض در فریمانت کارخانه در پاسخ به این راه این شرکت به کار گرفته COVID-19. (تسلا نیروی کار است و نه اتحادیه.)

این سازمان از روز جمعه تجمع می گویند که آنها باور نمی کنم که تسلا پاسخ های اخیر در سراسر کشور تظاهرات شده است کافی است یا نه.

"ما می دانیم که ما برای یک شرکت بزرگ کار مانند تسلا و آگاه از ایمیل والری [کارگر تسلا آمریکای شمالی منابع انسانی رئیس] فرستاده اما آن را بیش از فقط گوش دادن به آن هم عمل کنیم و نشان دادن حمایت نه تنها در داخل شرکت, اما به عنوان یک جامعه ما به عنوان ادامه مبارزه برای پایان دادن به این روزمره و جنگ" آنها نوشت.

که در ژوئن 9th ایمیل یک کپی از آن به دست آمده توسط آستانهWorkman اعلام کرد که تسلا بود راه اندازی یک "گوش دادن به درک" سری برای کارکنان است که "اجازه می دهد تا ما را به گرد هم می آیند گوش دادن به همکاران ما' داستان های به اشتراک گذاری منابع آموزشی و کمک به همه ما درک بهتر دیدگاه های جدید است."

"تیم ما تلاش نمی خواهد در اینجا به پایان. ما همچنان متعهد به دفاع از تنوع سهام و ورود برای مردم ما و در کسب و کار ما و جوامع" کارگر نوشت. "همانطور که ما تجدید نظر ما 2020 تنوع و شمول طرح به ترکیب بیشتر بازخورد از کارکنان به برنامه نویسی ما ایستاده ایم و متعهد به این کار می کنند و ما برای تعهد خود را بیش از حد."

تسلا نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

تسلا کارمندان در اصل برنامه ریزی شده برای جمع آوری مردم در کارخانه و انجام پنج مایل مارس به شهرستان فریمانت سالن و قرار دادن یک تماس به نوازندگان و رقصنده و خوانندگان و هنرمندان برای پیوستن به آنها را با توجه به نسخه قبلی پوستر آنها را با هم. اما کارمند که صحبت می کرد به آستانه گفت: این گروه در نهایت تصمیم گرفت که در ماه مارس خواهد بود "بیش از حد طولانی" و "ممکن است جلوگیری از مردم است."

در حال حاضر آنها در حال درخواست از مردم برای جمع آوری در کارخانه توسط 1PM PT برای چه پوستر توصیف به عنوان "اعتراض مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس و یک جشن برای زندگی سیاه" با یک "open mic" فرمت. شرکت کنندگان را تشویق به پوشیدن سیاه و سفید را نشانه ها و ماسک و همچنین. کارمند صحبت کرد که به آستانه گفت که از آنها خواسته سابق تسلا کارمندان به صحبت در این تجمع بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب