حماسه فروشگاه بازی پایین بود برای ساعت به عنوان هر کس در تلاش برای به دست آوردن GTA V به صورت رایگان

پس از بیش از هشت ساعت قطع برق, حماسه, بازی فروشگاه به نظر می رسد در نهایت به عقب آنلاین به این معنی که شما بای

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

پس از بیش از هشت ساعت قطع برق, حماسه, بازی فروشگاه به نظر می رسد در نهایت به عقب آنلاین به این معنی که شما باید در نهایت قادر به ادعا می کنند Rockstar smash hit Grand Theft Auto V به صورت رایگان تا مه 21.

حماسه فروشگاه بازی شده بود شمارش پایین به راه اندازی ناشناس رایگان عنوان در 11 AM ET امروز ما آموخته شب گذشته که بازی خواهد بود GTA Vبه لطف اوایل پرینت ارسال شده توسط حماسه بازی ها' حساب توییتر رسمی. اما هنگامی که زمان آمد برای مقابله برای بازی برای رفتن زندگی می کنند حماسه فروشگاه بازی رفت احتمالا به عنوان افراد سعی در به روز کردن این سایت به ادعای رایگان عنوان شده است.

حماسه اذعان کرد قطع برق در 11:05am می باشد و جیر و در 12:58PM ET صدای جیر جیر این شرکت گفت: این فروشگاه هنوز هم در حال تجربه مسائل:

ترافیک سنگین به فروشگاه ممکن است تحت تاثیر دیگر حماسه خدمات و همچنین به عنوان یک مقام رسمی Fortnite حساب توییتر گفت: حماسه شد "بررسی مسائل" بر روی PC و Mac و بعد گفت: همچنین مسائل در iOS و آندروید. حماسه را به نبرد شکن موبایل بازی نیز تجربه مسائل را در طول روز. با توجه به حماسه وضعیت صفحه هر دو Fortnite و نبرد شکن در حال حاضر به طور کامل عملیاتی دوباره.

حماسی است که به شما اجازه ادعای حق بیمه نسخه از GTA Vکه شامل "کامل GTA V داستان بازی Grand Theft Auto آنلاین و همه موجود گیم پلی ارتقاء و محتوا" با توجه به استودیو و همچنین به عنوان جنایتکار شرکت بسته شده است که به شما می دهد محتوای اضافی و 1.000.000 دلار جایزه نقدی برای GTA آنلاین.

قبل از snagging کپی خود را, شما باید بدانید که حماسه در حال حاضر نیاز به افراد دو فاکتور تأیید هویت تبدیل به ادعا رایگان بازی. اگر شما نیاز به یک راهنمای در مورد چگونه به نوبه خود بر دو فاکتور تأیید هویت برای حساب کاربری خود حماسه است و یکی از شما می توانید دنبال کنید در اینجا.

حماسه داده است دور ده ها تن از رایگان عناوین از آنجا که راه اندازی آن در کامپیوتر ذخیره در دسامبر 2018 و این شرکت اعلام کرد در ماه ژانویه این شرکت قصد دارد برای ادامه دادن دور رایگان بازی از طریق 2020.

به روز رسانی مارس 14, 8:19PM ET: حماسه فروشگاه بازی به نظر می رسد به عقب آنلاین و شما هم اکنون باید قادر به ادعا می کنند شما یک کپی رایگان از GTA V.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب