اهمیت واگذاری رهبری (و چگونه به درستی نماینده)

رهبران خوب تسلط هنر کرد.اما آیا تا کنون فکر که چرا تفویض اختیار رهبری است و بنابراین مهم است ؟ هیأت ساده پدیده

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

رهبران خوب تسلط هنر کرد.

اما آیا تا کنون فکر که چرا تفویض اختیار رهبری است و بنابراین مهم است ؟

هیأت ساده پدیده است. این بدان معنی است که یک مدیر و یا رهبر شکسته شدن یک کار پروژه به قطعات کوچکتر و تقسیم آن میان افراد مختلف. سرپرست حفظ کنترل در حالی که زیردستان لذت بردن از برخی از قدرت بیش از حد.

این مفهوم ساده از واگذاری رهبری مزایای بزرگ اگر راه راست را انجام داده. نگه داشتن خواندن برای پیدا کردن همه چیز در مورد آن!

چرا شما باید نماینده

سوال اصلی این است که چرا زحمت با تفویض اختیار در همه ؟ چرا شما باید جای خود را به سال-سیستم های قدیمی با این یکی ؟

خوب گرفتن یک میان وعده به دلیل این فهرست طولانی است.

1. زمان کارآمد

آن را بسیار خود توضیحی چگونه تفویض اختیار رهبری موجب صرفه جویی در زمان بسیار است.

این معامله واقعی است که شما می توانید با استفاده از این زمان ذخیره شده در بسیاری از دیگر وظایف مهم. به عنوان یک رهبر و یا مدیر شما همیشه نیاز به زمان بیشتری است. تفویض اختیار این است که سحر و جادو برای دریافت کنید که می خواهید داده!

بسیاری از چیزهایی که شما می توانید ذخیره زمان اما با حضور شما کنترل کافی برای نگه داشتن یک چشم بر روی پروژه محول. این به شما می دهد اتاق به اجازه می دهد پروژه های متعدد به رفتن در یک بار بدون نیاز به سازش توجه خود را بر روی هر یک از آنها.

به طور همزمان شما می توانید کار بر روی چیزهایی که بالاتر اهمیت است و نمی توان واگذار.

در دیگر اجرای این ایده ساده از واگذاری رهبری به ارمغان می آورد بسیار زیاد منافع اقتصادی به این سازمان تنها به دلیل زمان مدیریت موثر تر است.

2. سبب کارکنان

آیا می دانید تفاوت های بسیار موفق سازمان و تلاش سازمان است ؟ آن است که به اندازه کسب و کار. آن را نیز نمی اثربخشی کارکنان.

جای آن است که این سازمان را درمان کارکنان. درمان در این زمینه به این معنا نیست مزایای کارکنان و روابط. آن را اشاره به توانمندسازی کارکنان.

تبلیغات

در این راه نگاه:

یکی وجود دارد بسیار نبوغ فردی اما از آنجایی که s/او نیست یکی با بالاترین قدرت در محیط کار او توانایی های محدود. S/او همیشه دیکته چگونه و چه باید بکنید.

یک روز مافوق خود اجازه دهید آنها را کنترل کنید. آنها رله چه خروجی نهایی آنها انتظار دارند و بقیه در کارکنان.

این توانمندی را به مسئولیت فردی شانه و به عنوان یک نتیجه, این فرد را در تلاش بیشتر و بهره وری از حد نرمال است.

این توانمند سازی نگرش سازمان باعث می شود زیردستان احساس می کنید مثل آنها در کنترل است که به تشویق سالم خودکفایی. هیچ سازمانی نمی تواند موفق باشد و بدون این رویکرد است.

3. مهارت های بیشتر برای همه

فکر می کنم از یک مهارت است که شما فکر می کنم شما در.

در حال حاضر نگاه به عقب. شما همیشه به یک متخصص در این مهارت است ؟ البته که نه. آن زمان شما عمل بسیاری از اشتباهات و کار سخت به آن استاد است.

همین امر برای همه کارکنان. هنگامی که شما نماینده رهبری آنها را فرصتی برای تمرین دست.

هنگامی که شما شروع به هیئت در دفتر خود را, شما می توانید شروع به انجام حمایت از مهارت مبتنی بر کارگاه های آموزشی نیز هست. ماهیت واگذاری خود را اجازه می دهد تا رهبران خود را به آموزش زیردستان و رهبران نیز برای یادگیری از کارکنان خود را.

4. تشویق صداقت

چه کسی صادقانه کارکنان?

صداقت چیزی بسیار حیاتی و در عین حال آن را هرگز نمی تواند مجبور. برقراری ارتباط پیشنهادات و انتقادات, انجام, وظیفه, وقت شناس بودن, حفظ روابط خوب در داخل محل کار و هر چیز دیگری مورد نیاز برای یک محیط کار نیاز به صداقت است.

باور کنید یا نه تفویض اختیار رهبری می دهد هر فردی فضا برای تبدیل شدن به صادق میل و علاقه. آن است که غیر ممکن است برای نماینده برای رهبر و تکمیل وظایف محول توسط زیردستان بدون شفافیت کامل.

این جایی است که صداقت می توانید شروع به تبدیل شدن به یک عادت و در نهایت آن را تبدیل به یک بخشی از هر کارمند در سازمان شما همه با کمک هیئت.

تبلیغات

5. مغز بیشتر

این نکته در ارتباط با توانمندسازی کارکنان.

زمانی که زیردستان کنترل آنها فکر می کنم متفاوت نسبت به مافوق. این طبیعت انسان است که هیچ دو نفر تا کنون درک همان اطلاعات را در همان راه دقیق.

این بدان معنی است که برای همان کار بیشتر مغز را در ایده های خود را. بنابراين بر آنچه که رهبر نشان می دهد این تابع می تواند پل در بیشتر ایده ها و تولید چیزی نوآورانه.

6. رهبری نیاز به برنامه ریزی

رهبر است کار آسان نیست. وجود دارد بسیاری است که می رود به تبدیل شدن به یک رهبر خوب است.

یکی از حیاتی ترین وظایف یک رهبر است که به برنامه ریزی. بدون انجام این کار نه تنها زندگی رهبر بدتر, اما آن را نیز تحت تاثیر قرار همه از زیردستان.

برنامه ریزی و سازماندهی یک بار مصرف است. خوشبختانه واگذاری پشت برگ زمان کافی برای برنامه ریزی موثر است.

در واقع هیئت اجازه می دهد تا رهبران انجام آنچه مهم است در حالی که بقیه تیم دسته تفویض وظایف.

7. سازمان از وظایف

در اینجا چیزی است که همه ما می دانیم اما تمایل به فراموش اغلب:

نه همه وظایف با هم برابر هستند. برخی از آنها یک اولویت بالاتر در حالی که دیگران می تواند به تاخیر افتاد. گاهی اوقات برخی از وظایف آمد تا بعد اما نیاز به تکمیل شود قبل از هر چیز دیگری.

این است که چرا رهبران نیاز به برنامه ریزی. با این حال حتی بعد از این همه برنامه ریزی کارهای فوری می توانید سطح از هیچ جا.

در زمان هایی از این بهترین راه است برای رهبر به نماینده. کارهایی که نیاز نیست 100% تخصص رهبر واگذار می شود.

در حال حاضر این وظیفه محول به اتمام خواهد رسید و در زمان. به طور مشابه هر رهبر چپ انجام می دهند نیز می تواند پنجه فوری.

برای جلوگیری از اشتباهات در هنگام واگذاری

آیا شما شگفت زده و با تمام ذهن دمیدن مزایای تفویض اختیار رهبری است ؟

تبلیغات

مراقب باشید هر چند به دلیل این مزایا می توان از دست داده اگر شما را زیر اشتباهات. این مشترک هیئت اشتباهات می تواند به نوبه خود و به جای آن از مزایای اشتباه هیئت تکنیک ممکن است همه چیز را سخت تر برای شما.

بیش هیئت

هیئت است توزیع حجم کار به طوری که delegator می توانید وقت خود را صرف انجام کارهای مهم تر است.

این به این معنا نیست که استاد راهنما باید نماینده همه چیز و بیکار نشستن خود را.

بیش واگذاری منجر به اضافه بار و فشار بر کارکنان. هیچ کارمند می تواند تا کنون به خوبی انجام به اندازه کافی تحت فشار ثابت است.

اگر شما نماینده بیش از یک وظیفه به طور همزمان به همان تیم همه چیز را کثیف. شما می توانید وظایف چندگانه در یک زمان اما مطمئن شوید که شما در حال توزیع حجم کار در میان بیشتر افراد به جای تمرکز فشار در فقط چند.

Micromanaging

تفویض اختیار رهبری است, همه چیز در مورد های کنترل. اگر شما در حال رفتن به micromanage هر حرکت از زیردستان خود را, شما همچنین ممکن است انجام این کار به خودتان.

نه تنها آن را گیج کننده برای سرپرست, اما آن را نیز باعث می شود همه چیز سخت تر برای زیردستان. شما باید به اندازه کافی استقلال و اقتدار به همه زیردستان.

عدم ارتباط

فقط به خاطر شما تحویل بخشی از سلطنت خود را به فرد دیگری نمی خلاص شدن از شر شما را از مسئولیت. وظیفه خود را در اینجا روشن است در ارتباط است.

هر زمان که شما محول می شود بسیار روشن است. آیا ترک هر گونه ابهام.

از جزئیات کار به مهلت به درجه ای از اقتدار بودن واگذار اجازه دهید تابع دانستن تمام جزئیات.

در زمان هایی از این بهتر آن است که به بیش از برقراری ارتباط به جای خطر عدم ارتباط است. همچنین روشن کردن چیزهایی که شما فرض این تیم در حال حاضر می داند.

علاوه بر این انتظار نیست زیردستان به همه پرسش در نقطه. به عنوان آنها در حرکت با کار بیشتر نمایش داده خواهد شد سطح. پس به راحتی در دسترس به ارائه پشتیبانی که تیم خود را نیاز دارد.

تقاضا برای 100% کمال

انسان همیشه اشتباه می کنند. به عنوان یک رهبر شما اشتباهات خود را بیش از حد. که نه چیزی برای شرمنده.

تبلیغات

نگرانی اینجا است که شما و تمام زیردستان خود باید حاضر به قبول اشتباهات. پس از پذیرش اشتباه را به آن را تعمیر.

شما باید اعتماد به نفس در اعضای تیم خود را. آنها را به اندازه کافی به اتاق ظروف سرباز یا مسافر تا به طوری که آنها احساس ضعف با فشار. در همان زمان بود به اندازه کافی معتبر به فرمان آنها برای یادگیری از اشتباه خود را به طوری که آن را نه تکرار در آینده است.

به جای reprimanding تیم خود را به اشتباه در ارائه کمک. پس شما متخصص در بسیاری زیردستان خود را انتظار می رود از شما یاد بگیرند.

انتخاب اشتباه فرد

جوهر نمایندگی است که زیردستان باید با انجام یک کار خوب.

در حال حاضر هیئت نمی جادویی را هر عضو تیم بسیار ماهر. آن کار خود را به عنوان یک رهبر به شناسایی که می تواند انجام آنچه.

علاوه بر این, شما همچنین باید با استفاده از 5 سطح از هیئت وظیفه[1] به مطمئن شوید که شغل اختصاص داده می شوند و با توجه به سطح مهارت از زیردستان.

توزیع وظایف به طور تصادفی خواهد انجام مخالف آنچه شما انتظار می رود از هیئت.[2]

برای صرفه جویی در وقت شما باید قبل از ارزیابی تمام زیردستان خود را. به این ترتیب هنگامی که زمان می آید, شما می دانید دقیقا همان است که برای رفتن به.

نتيجه گيری

بدون شک وجود دارد در سمت چپ اهمیت تفویض اختیار رهبری است.

اگر شما یک رهبر است که در مورد بهره وری فشار و حجم کار و به طور کلی محیط زیست در فضای کاری خود را هیأت مفید مسیر به اتخاذ.

جلوگیری از تازه کار مشترک رهبر اشتباهات و اجازه تفویض اختیار رهبری انجام شگفتی برای سازمان خود را!

راهنمایی های بیشتر در واگذاری رهبری

عکس های اعتباری: Dylan Gillis از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ru
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن