قدرتمند ترین Raspberry Pi در حال حاضر دارای 8GB حافظه RAM

بنیاد تمشک پی دو برابر شده است حداکثر میزان RAM موجود در تمشک پی 4 به 8 گیگابایت با یک دستگاه جدید این فروش بر

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

بنیاد تمشک پی دو برابر شده است حداکثر میزان RAM موجود در تمشک پی 4 به 8 گیگابایت با یک دستگاه جدید این فروش برای $75. به استفاده از RAM, افزایش, بنیاد نیز با انتشار یک جدید 64 بیتی نسخه از سیستم عامل خود را در اوایل بتا. جدید Raspberry Pi 4 است در غیر این صورت یکسان به این دستگاه که اعلام شد در ماه ژوئن سال گذشته به معنی آن است که همان ARM-based CPU و HDMI و USB 3 و پورت اترنت.

8GB است که مقدار زیادی از RAM با توجه به Raspberry Pi اندازه و قیمت. این همان است که در بسیاری از گوشی های هوشمند گل سرسبد این سال منتشر شد و به اندازه کافی برای ورود به سطح بازی کامپیوتر. بنیاد تمشک پی می گوید: حافظه اضافی باید مفید برای کامپایل کردن قطعات بزرگ نرم افزار در حال اجرا در سرور های سنگین حجم کار و یا شاید تنها با داشتن بیشتر از زبانه های مرورگر باز در یک بار. ما مطمئن هستیم که آن را نمی خواهد برای جامعه به آمد تا با بسیاری از جالب استفاده می کند.

برای استفاده کامل از افزایش مقدار RAM, بنیاد نیز با انتشار یک نسخه 64 بیتی از آن Raspbian سیستم عامل در اوایل بتا تغییر نام داد به Raspberry Pi سیستم عامل. لینوکس بر اساس سیستم عامل در حال حاضر با استفاده از 32 بیتی با هسته, که به معنی آن را نمی تواند به طور کامل با استفاده از 8GB RAM. اگر شما می خواهم به جای اجرا در نرم افزار بتا و سپس دیگر وجود دارد سیستم عامل 64 بیتی در دسترس برای Pi 4 مانند اوبونتو و Gentoo.

به عنوان به خوبی به عنوان جدید 8GB مدل Raspberry Pi 4 در دسترس است با 4GB, 2GB RAM برای $55 و 35 دلار بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن