MTA کردم انجمن در نتایج جستجوی گوگل

در لیست حمل و نقل متروپولیتن ترین فشار مشکلات در حال حاضر داغ است که هیچ جا در نزدیکی بالای صفحه. اما این بدان

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

در لیست حمل و نقل متروپولیتن ترین فشار مشکلات در حال حاضر داغ است که هیچ جا در نزدیکی بالای صفحه. اما این بدان معنی نیست که این سازمان که در شهر نیویورک مترو و اتوبوس سیستم به عنوان به خوبی به عنوان آن رفت و آمد راه آهن سیستم نیست irked که زبان زشت و ناپسند نگه می دارد تا در نتایج جستجوی خود در گوگل.

مشکل این بود که برای اولین بار متوجه این ملکه روزانه عقاب روزنامه منتشر شده که یافته های آن در مقاله ای با عنوان "MTA دارای یک مشکل است." معلوم شد که اگر شما جستجو برای یک مترو شمال ایستگاه نام در گوگل شما می توانید برخی از آنان به ما می گویند کمتر-از-ظریف-صدایی زبان در میان نتایج خود را. و شرح نگه داشته تا برای حداقل 13 ايستگاه در مترو-شمال را هادسون خط. این بود که هیچ حادثه جدا.

به عنوان شما می توانید ببینید که از شنبه, جولای 27th, در 3:57بعد از ظهر ET X-rated نتایج همچنان نشان داده تا زمانی که شما جستجو برای اسینینگ Metro-North ایستگاه.

MTA احتمالا ترجیح داده اند که ملکه روزانه عقاب تیتر شامل ضمیمه "— و آن را در گوگل گسل." که به دلیل این بی عفت نتایج جستجو شدند منحصر به فرد به شرکت مستقر در کوه. MTA نتایج جستجو در بینگ و یاهو شد قطعا G-امتیاز.

من بسیاری از سوالات در مورد این رشته خاص از کلمات — چگونه می توانید یک اسباب بازی بود مخ زن? من خیلی اشتباه — اما من نمی خواهم به sidetracked توسط فحاش محتوای چرا که در قلب آن این است که یک تکنولوژی مشکل و آستانه یک تکنولوژی سایت. اجازه بدهید تمرکز بر یک و صفر.

به روشنی این نتایج نمی شد هدایت به هر واقعی hd. آنها فقط نشان دادن در نتایج جستجوی گوگل. من کار من به عنوان یک روزنامه نگار را به خطرات در خدمت خوانندگان من. به طوری که در ذهن من بر روی لینک کلیک کرده و شگفت زده شد و رها — برای دیدن MTA را به طور منظم وحشتناکی طراحی سایت برای اسینینگ ایستگاه آمده است.

همانطور که قبلا اشاره MTA می تواند انجام دهد بدون این. آژانس است که در مواجهه با یک 4 میلیارد دلار کسر بودجه این سال و یک $16.2 میلیارد شکاف از طریق 2024 به عنوان یک نتیجه از coronavirus همه گیر است و راه ماهی های بزرگتر به سرخ در حال حاضر مانند این که آیا دولت فدرال در حال رفتن به آزاد کردن پول پس MTA (و بسیاری دیگر از جان گذشته حمل و نقل عمومی سازمان) را می توانید در ادامه به وجود داشته باشد. به عنوان مثل یک سخنگوی مشتاق به وضع این همه در گوگل آستان.

"این توهین آمیز است و زبان نامناسب است که تولید شده توسط یک جستجو در گوگل الگوریتم" این سخنگو در بیانیه ای گفت. "وجود دارد هیچ موضوع را با MTA وب سایت. ما رسیده به گوگل دیروز به درخواست آنها برای حل این مشکل بلافاصله. گوگل نیاز به رفع این مشکل در حال حاضر."

به نوبه خود گوگل متعلق به مشکل است. "این یک خطا در سیستم های ما که ما در حال کار برای تشخیص و تعمیر" سخنگوی گفت. "ما عذر خواهی برای هر گونه نگرانی و یا جرم این ممکن است باعث شود."

ظاهرا این موضوع با یک فایل به نام robots.txt که می گوید خزنده موتور جستجو است که صفحات یا فایل های خزنده می توانید یا نمی توانید درخواست خود را از سایت. هنگامی که یک صفحه با استفاده از robots.txt به منع خاصی محتوا از ظاهر شدن در نتایج جستجوی خود را مانند من نمی دانم "مخ زن چیزی برای چیزی بلوند چیزی" — گوگل ممکن است هنوز لیست صفحه و به شکل یک عنوان برای آن از منابع دیگر است که لینک به آن. به طور معمول این شرکت سیستم های کار برای جلوگیری از تشکیل هر عنوان که ممکن است زشت و ناپسند. که سیستم شکست خورده در این مورد و گوگل در حال تلاش برای کشف کردن که چرا.

گوگل توصیه می کند سایت های که واقعا می خواهید برای جلوگیری از محتوای خاص از ساخت ناخوانده cameos در نتایج جستجوی خود را با استفاده از تگ noindex به جای robots.txt. Noindex جلوگیری از ظاهر شدن صفحه در گوگل لیست در همه.

MTA برای تلفن های موبایل راضی است که این غول جستجو در نهایت به کشف کردن آنچه اشتباه رفت. "ما درک که گوگل در حال حاضر مشغول پرداختن به این وضعیت غیر قابل قبول" این سخنگوی آژانس گفت. "ما مشتاقانه منتظر به گوگل را به سرعت شناسایی تمام راه حل های ممکن است."

در ضمن اگر شما واقعا باید بدانید چگونه می توانید از ترمینال مرکزی به مترو-شمال را هستینگساونهادسن توقف ممکن است من به شما توصیه می DuckDuckGo آن را به جای ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن