این PS5 گرفتن یک دوربین شارژ, هدفون, و رسانه ها از راه دور لوازم جانبی

سونی رسما نشان داد که چه پلی استیشن 5 کنسول خواهد بود. در کنار آن این شرکت همچنین اعلام کرد که طیف وسیعی از لو

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

سونی رسما نشان داد که چه پلی استیشن 5 کنسول خواهد بود. در کنار آن این شرکت همچنین اعلام کرد که طیف وسیعی از لوازم جانبی برای این کنسول جدید از جمله یک هدست بی سیم دوربین رسانه ها از راه دور و یک پایه شارژ برای DualSense کنترل. جزئیات بیشتر در مورد لوازم جانبی جدید باریک هستند اگر چه سونی داده یک بیت از اطلاعات را برای چه به انتظار.

جدید HD دوربین (که دارای دو 1080p لنز) است به احتمال زیاد به معنای به جای PS4 دوربین و لوازم جانبی است که به معنای به بازیکنان اجازه جریان فیلم از اتاق نشیمن خود را در حالی که بازی بازی — به طور بالقوه ساخت آن را آسان تر برای کار streamers به جریان زندگی با یک PS5.

پالس 3D هدست بی سیم طول می کشد محل PlayStation Gold wireless headset ارائه می دهد و 3D پشتیبانی صوتی — چیزی که سونی شده است هل دادن به عنوان یک ویژگی عمده برای PS5 — و دو سر و صدا لغو میکروفن.

رسانه ها از راه دور در حالی که شبیه های معمولی از راه دور نیز از ویژگی های ساخته شده در میکروفون برای دستورات صوتی. نیز وجود دارد که چهار بینام دکمه در پایین از راه دور اگر چه روشن نیست که چه کسانی استفاده می شود.

در نهایت DualSense ایستگاه شارژ می کند دقیقا همان چیزی را می گوید: اتهام به دو DualSense کنترل کننده در همان زمان. جالب, ایستگاه شارژ به نظر نمی رسد به استفاده از به طور منظم USB-C بندر واقع در بالای کنترلر به شارژ اما به جای متصل از طریق یک جداگانه و لوازم جانبی بارانداز در پایین. و البته طراحی مسابقات سیاه-و-سفید رنگ طرح کنترل و کنسول خود را.

هیچ قیمت برای هر یک از لوازم جانبی جدید (و یا کنسول خود را) اعلام شده است و در عین حال اگر چه احتمالا آنها را به فروش در کنار پلی استیشن 5 در این فصل تعطیلات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن