The Witcher 3 است و به PS4 و Xbox صاحبان رایگان کامپیوتر کپی به تجربه در تمام شکوه و عظمت خود را

PS4 و ایکس باکس یکی از صاحبان در حال حاضر این شانس را به بازی نسخه PC از Witcher 3 در هیچ هزینه اضافی. Witche

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

PS4 و ایکس باکس یکی از صاحبان در حال حاضر این شانس را به بازی نسخه PC از Witcher 3 در هیچ هزینه اضافی.

Witcher 3 در اصل منتشر شده در سال 2015 در هر سه این سیستم عامل اما نسخه PC مسلما بهترین راه برای تجربه این بازی: نسخه های کنسول محدود شد به طور متوسط نرخ فریم 30 فریم در ثانیه و قطعنامه های روی صفحه نمایش به عنوان کم به عنوان با کیفیت 720p اصلی, Xbox One و 900p بر روی PS4. اگر PS4 و Xbox One X نسخه را دریافت رزولوشن 4K و HDR پشتیبانی چند سال بعد برخی از جزئیات بصری در زمان ضربه پس از آن هنوز هم به ارزش چک کردن بر روی PC بهتر از گرافیک به تنهایی.

عملکرد بهتر این است که نه تنها دلیل و دارندگان این کنسول باید مانع از آن بر روی کامپیوتر: دانلود فن ساخته شده مدها می توانید اضافه کردن چیزهای متعدد قبلا در بازی یافت می شود مانند غارت بیشتر از شکست موجودات یا مبهم افزودنیها مانند مرغ کلاه برای خود NPCs.

حتی صاحبان نسخه PC می تواند مانع اضافی کپی که شما می توانید هدیه ای برای یک دوست. اگر شما می خواهید به نگه داشتن آن را برای خودتان یاجوج فراهم می کند یک DRM-free کپی بر خلاف بخار یا حماسی بازی فروشگاه. علاوه بر این موارد نیز پرتاب در چند اضافی دیجیتال, موضوعات, مانند, بازی, موسیقی متن فیلم, بیش از حد.

هر چند به سادگی ممکن است به نظر می رسد کمی عجیب و غریب آن را نه لزوما خیریه. این می تواند یک راه برای به دست آوردن بیشتر مردم به سعی کنید از یأجوج توزیع پلت فرم است که متعلق به شرکت CD Projekt ناشر از The Witcher بازی ها پیش از سپتامبر آینده انتشار این شرکت بزرگ بعدی بازی Cyberpunk 2077.

در حال حاضر تا ماه ژوئن 23rd در 7 ET شما می توانید ادعا می کنند یک کپی از طریق شرکت GOG کهکشان بازی دسکتاپ کتابخانه نرم افزار. متاسفانه سوئیچ صاحبان کردم و توبیخ برای این ارتقاء است. GOG ادعا می کند آن را به دلیل وجود دارد "هیچ نینتندو سازید." که شرم با توجه The Witcher 3 cross-save سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به کامپیوتر خود را پیشرفت بر روی بروید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن