این درخشان تجسم داده ها توضیح می دهد که جف بزوس' ثروت سرسام آور یک صفحه در یک زمان

جف بزوس غنی است. تا این حد ما می دانیم که درست باشد. اما دقیقا چگونه ثروتمند او است و چگونه ثروت خود را در مقا

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

جف بزوس غنی است. تا این حد ما می دانیم که درست باشد. اما دقیقا چگونه ثروتمند او است و چگونه ثروت خود را در مقایسه با 7.594 میلیارد نفر در جهان (منهای یک) که aren'تی جف بزوس را دشوار است به درک. تلاش برای درک آن معمولا شامل یکی از کسانی که شرح ابدیت که در آن یک پرنده تیز منقار خود را در کوه هر هزار سال تا سنگ پوشیده شده است و دور به جز در این مورد کوه ساخته شده است از پول و خش نمایندگی سالانه به طور متوسط درآمد یک کارگر آمریکایی.

اما در اینجا یک راه بهتر: یک حرکت از طریق این تجسم داده ها از بزوس' ثروت است که در آن هر پیکسل نشان دهنده $1,000. شما خسته از پیمایش قبل از اینکه شما حتی یک سوم از راه را از طریق بزوس' $139 میلیارد دلار ارزش خالص. و پس از آن شما باید برای دریافت از طریق $2.96 تریلیون دلار که متعلق به 400 ثروتمند آمریکایی است. (نکته: سعی کنید برای باز کردن لینک روی تلفن خود را اگر شما نمی توانید اسکرول افقی بر روی دسکتاپ شما.)

کل تجربه جدی به حداقل می گویند. همه ما می دانیم که وجود دارد برخی از ابلهانه افراد ثروتمند در جهان و بزوس یکی از آنها را, اما آن را دشوار است برای ما به طور شهودی درک فقط چگونه این اعداد بزرگ هستند. تجربه به من یادآوری است که قول های شگفت انگیز از داگلاس آدامز' راهنمای سواری مجانی به کهکشان: "فضای بزرگ است. شما فقط نمی خواهد باور چه بسیار شدیدا ذهن bogglingly بزرگ آن است. منظورم این است که شما ممکن است فکر می کنم این یک راه طولانی به پایین جاده به شیمیدان اما فقط بادام زمینی به فضا است."

و طول عمر خود درآمد هستند و بادام زمینی نسبت به بزوس' ارزش خالص. همانطور که نشان داده شد در اوایل سال جاری زمانی که او خریداری گران قیمت ترین خانه در لا به صورت یک هشت درصد از ثروت خود را. اگر شما کسب درآمد $60,000 یک سال است که مانند هزینه $75 در یک خانه.

این تجسم ساخته شده توسط توسعه دهنده وب مت Korostoff نیست اول ما دیده ایم که در تلاش برای آوردن ثروت نابرابری از دوران مدرن به قلمرو قابل فهم است اما این یکی از ساده ترین و در نتیجه سخنور بود. این همچنین شامل قابل توجه این واقعیت است که 400 ثروتمند آمریکایی که خود را $2.96 تریلیون و یا بیش از فقیرترین 60 درصد از کشور به راحتی می تواند مناسب در یک 747 هواپیما.

همانطور که اشاره شد در بلند مدت حرکت خود را این نه یک بیکار ورزش یا: اکثر آمریکایی ها می خواهند در برابر توزیع ثروت از در حال حاضر وجود دارد اما همیشه نمی دانند که چگونه غنی غنی واقعا هستند. داده های تصویری مانند این که همچنین نشان می دهد که چگونه ثروت از 0.001 درصد می تواند آدرس بسیاری از جهان مبرم ترین چالش های بشردوستانه هستند ابزار است که کمک به پل روانی که تقسیم. و ما را ترک, به احتمال زیاد با سوالات بیشتر از ما با آغاز شده است. چقدر غنی است که جف بزوس و آیا شما فکر می کنم او سزاوار آن است ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن