این چیزی است که یک deepfake صدای کلون با استفاده از یک شکست خورده تقلب در تلاش برای تلفن های موبایل مانند

یکی از برنامه های کاربردی غریبه از deepfakes — هوش مصنوعی فن آوری مورد استفاده برای دستکاری محتوای سمعی و بصری

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

یکی از برنامه های کاربردی غریبه از deepfakes — هوش مصنوعی فن آوری مورد استفاده برای دستکاری محتوای سمعی و بصری — صوتی deepfake اومدی. هکرها با استفاده از یادگیری ماشین به کلون کردن صدای کسی و سپس ترکیب که صدای کلون با تکنیک های مهندسی اجتماعی برای متقاعد کردن مردم به حرکت پول در جایی که نباید باشد. چنین کلاهبرداری ها موفق شده اند در گذشته اما چقدر خوب صدای کلون در حال استفاده در این حملات? ما در واقع هرگز شنیده های صوتی از یک deepfake کلاهبرداری — تا به حال.

شرکت مشاوره امنیتی NISOS گزارش شده و تجزیه و تحلیل یک چنین اقدام به تقلب و به اشتراک گذاشته صوتی با مادربرد. کلیپ زیر بخشی از یک پست صوتی فرستاده شده به یک کارمند در یک unnamed فن آوری شرکت است که در آن صوتی است که برای تلفن های موبایل مانند مدیر عامل این شرکت می پرسد کارمند برای "کمک فوری برای نهایی کردن یک کسب و کار فوری رسیدگی کند."

کیفیت است که قطعا بزرگ است. حتی در زیر پوشش بد سیگنال تلفن صدای کمی رباتیک. اما آن را قابل قبول است. و اگر شما یک کاربر کارمند نگران پس از دریافت ظاهرا پیام فوری از رئیس خود را, شما ممکن است فکر کردن بیش از حد سخت در مورد کیفیت صدا. "این قطعا برای تلفن های موبایل بشر. آنها بررسی می شود که جعبه تا آنجا که: آیا این صدا بیشتر رباتیک یا بیشتر از انسان است ؟ من می خواهم بگویم بیشتر انسان" راب Volkert یک محقق در NISOS گفت: مادربرد. "اما آن را مانند صدا نمی مدیر عامل کافی است."

حمله ناموفق به عنوان کارمند که دریافت پست صوتی "بلافاصله فکر کردم آن را مشکوک" و پرچم آن را به شرکت گروه های قانونی است. اما چنین حملاتی خواهد بود بیشتر رایج است به عنوان deepfake ابزار تبدیل شدن به طور فزاینده ای در دسترس است.

همه شما نیاز به ایجاد یک صدای کلون دسترسی به تعداد زیادی از فیلم های ضبط شده از هدف خود را. بیشتر اطلاعات دارید و بهتر کیفیت صدا بهتر و در نتیجه صدای کلون خواهد بود. و برای بسیاری از مدیران در شرکت های بزرگ مانند ضبط شده را می توان به راحتی جمع آوری شده از درآمد calls مصاحبه و سخنرانی. با زمان کافی و داده ها با بالاترین کیفیت صوتی deepfakes بسیار قانع کننده تر از این مثال ،

بهترین و شناخته شده و اولین گزارش از یک مثال صوتی deepfake کلاهبرداری صورت گرفت در سال 2019 که در آن اجرایی از انگلستان شرکت انرژی فریب بود به ارسال €220,000 ($240,000) به مجاری عرضه کننده پس از دریافت یک تماس تلفنی ظاهرا از مدیر عامل شرکت خود را پدر و مادر شرکت در آلمان. اجرایی گفته بود که انتقال فوری و بودجه بود ارسال شده در ساعت. او. حمله بودند هرگز گرفتار شده است.

در اوایل سال جاری FTC هشدار در مورد افزایش کلاهبرداری است اما کارشناسان می گویند وجود دارد یکی از راه های آسان برای ضرب و شتم آنها. به عنوان پاتریک Traynor از هربرت ورتهایم آم ماین دانشکده مهندسی گفت: در آستانه ماه ژانویه, همه شما باید انجام دهید این است که تلفن را قطع کند و شخص تماس. در بسیاری از این کلاهبرداری ها از جمله گزارش شده توسط NISOS حمله با استفاده از یک مشعل حساب های VOIP برای تماس با اهداف خود.

"قطع و آنها را به عقب می گوید:" Traynor. "مگر اینکه این دولت بازیگر است که می تواند تغییر مسیر تماس های تلفنی و یا بسیار پیچیده هک گروه شانس هستند که بهترین راه برای کشف کردن اگر شما صحبت کردن به کسی که شما فکر می کنید شما بودند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن